Komunikaty PR

Jaki podzielić się miłością z bliskimi? Znamy na to sposób!

2023-01-31  |  01:00
Biuro prasowe

Obchodzone 14 lutego Walentynki stanowią świetną okazję do podziękowania ukochanym osobom za to, że są obecne w naszym życiu. Miłe słowo oraz drobny prezent z pewnością wywołają uśmiech na twarzy najbliższych. Sprawdzonym upominkiem na Walentynki są słodycze, o czym doskonale wie marka Ptasie Mleczko®, która z tej okazji zorganizowała wyjątkowy konkurs „Podziel się z miłością”. To idealny sposób, aby nie tylko zaskoczyć bliskich pysznymi słodkościami, ale również wygrać fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i wspólnie spędzone z bliską osobą chwile.

Konkurs pt. „Podziel się z miłością” to doskonała okazja, by uprzyjemnić dzień spędzony wspólnie z bliską sercu osobą, a także możliwość wykazania się kreatywnością i wygrania wyjątkowych nagród. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego pudełka pianek Ptasie Mleczko® o dowolnym smaku, zachowania dowodu zakupu i zarejestrowania się na stronie: www.ptasiemleczko.pl. Następnie należy wykonać zadanie konkursowe, które brzmi: „Podziel się słodkim i lekkim wyznaniem dla swojej drugiej połowy” oraz dołączyć do niego zdjęcia dowodu zakupu potwierdzającego kupno dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko®. 

W tym konkursie liczy się przede wszystkim kreatywność, oryginalność i dobry smak. Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody w postaci: 4 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1500,00 zł, 28 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 400,00 zł i aż 100 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko®. Karty gotówkowe pozwolą na spędzenie romantycznych chwil we dwoje np. podczas wyjazdu lub kolacji przy świecach, natomiast w przypadku zupełnie innego pomysłu na przeznaczenie pieniędzy - nic nie stoi na przeszkodzie. Karty Sodexo są uniwersalne i można użyć ich w dowolnym miejscu i celu. Ale to nie koniec nagród! Marka Ptasie Mleczko® postanowiła docenić i wyróżnić starania uczestników konkursu, dlatego najlepsze wyznania przesłane do 5.02 mają szansę ukazać się na walentynkowym ekranie w samym sercu Warszawy!

Oprócz aktywacji konsumenckiej, koordynowanej przez agencję GoldenSubmarine, marka Ptasie Mleczko® prowadzi szerokie działania w ramach kampanii walentynkowej. Agencja zajmuje się również prowadzeniem działań w social mediach E.Wedel. Z kolei agencja  mediowa Zenith odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów, w tym też udział marki w walentynkowym wydaniu Dzień Dobry TVN, zaś agencja Liquid Thread koordynuje współprace z influencerami. Komunikacją Public Relations zajmuje się Walk PR.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.