Jaki podzielić się miłością z bliskimi? Znamy na to sposób!
Obchodzone 14 lutego Walentynki stanowią świetną okazję do podziękowania ukochanym osobom za to, że są obecne w naszym życiu. Miłe słowo oraz drobny prezent z pewnością wywołają uśmiech na twarzy najbliższych. Sprawdzonym upominkiem na Walentynki są słodycze, o czym doskonale wie marka Ptasie Mleczko®, która z tej okazji zorganizowała wyjątkowy konkurs „Podziel się z miłością”. To idealny sposób, aby nie tylko zaskoczyć bliskich pysznymi słodkościami, ale również wygrać fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i wspólnie spędzone z bliską osobą chwile.
Konkurs pt. „Podziel się z miłością” to doskonała okazja, by uprzyjemnić dzień spędzony wspólnie z bliską sercu osobą, a także możliwość wykazania się kreatywnością i wygrania wyjątkowych nagród. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego pudełka pianek Ptasie Mleczko® o dowolnym smaku, zachowania dowodu zakupu i zarejestrowania się na stronie: www.ptasiemleczko.pl. Następnie należy wykonać zadanie konkursowe, które brzmi: „Podziel się słodkim i lekkim wyznaniem dla swojej drugiej połowy” oraz dołączyć do niego zdjęcia dowodu zakupu potwierdzającego kupno dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko®.
W tym konkursie liczy się przede wszystkim kreatywność, oryginalność i dobry smak. Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody w postaci: 4 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1500,00 zł, 28 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 400,00 zł i aż 100 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko®. Karty gotówkowe pozwolą na spędzenie romantycznych chwil we dwoje np. podczas wyjazdu lub kolacji przy świecach, natomiast w przypadku zupełnie innego pomysłu na przeznaczenie pieniędzy - nic nie stoi na przeszkodzie. Karty Sodexo są uniwersalne i można użyć ich w dowolnym miejscu i celu. Ale to nie koniec nagród! Marka Ptasie Mleczko® postanowiła docenić i wyróżnić starania uczestników konkursu, dlatego najlepsze wyznania przesłane do 5.02 mają szansę ukazać się na walentynkowym ekranie w samym sercu Warszawy!
Oprócz aktywacji konsumenckiej, koordynowanej przez agencję GoldenSubmarine, marka Ptasie Mleczko® prowadzi szerokie działania w ramach kampanii walentynkowej. Agencja zajmuje się również prowadzeniem działań w social mediach E.Wedel. Z kolei agencja mediowa Zenith odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów, w tym też udział marki w walentynkowym wydaniu Dzień Dobry TVN, zaś agencja Liquid Thread koordynuje współprace z influencerami. Komunikacją Public Relations zajmuje się Walk PR.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.