Jakość, smak i wygoda - nowe Dania Gotowe Premium
Nowe oczekiwania konsumentów
Rosnąca popularność dań gotowych jest silnie związana ze zmianami w stylu odżywiania się. Konsumenci bardzo cenią dziś takie propozycje kulinarne, których przygotowanie nie wymaga dużo czasu i wysiłku. Jednocześnie wzrasta świadomość znaczenia jakości spożywanych produktów – dlatego tak szybko poszerza się grupa osób, które poszukują produktów z tzw. czystą etykietą – bez dodatku konserwantów czy wzmacniaczy smaku.
Wprowadzane na rynek Dania Gotowe Premium od Sokołowa spełniają nowe oczekiwania konsumentów. – Poszerzamy asortyment o kolejne, innowacyjne propozycje, które wychodzą naprzeciw potrzeb klientów – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Naszym celem było stworzenie dań, które w pełni zaspokoją smakowe preferencje naszych odbiorców, jak również ich wymagania odnośnie wysokiej jakości oraz łatwości i wygody przygotowania. Proponujemy dania odpowiednio zbilansowane, komplementarne, które są doskonałą propozycją wzbogacenia codziennego jadłospisu.
Dania na każdy dzień
Nowe Dania Gotowe marki Sokołów wyróżnia jakość produktów premium. Nie zawierają konserwantów, fosforanów, sztucznych barwników ani wzmacniaczy smaku. Asortyment smaków został dobrany na podstawie analizy trendów na rynku. Dania wyróżnia odpowiednie połączenie składników o wyraźnych, naturalnych smakach. Głównym elementem mięsnym są roladki, a ich wyróżnikiem – nadzienia i sosy z wykorzystaniem warzyw. Odpowiednio dobrany dodatek skrobiowy – w postaci różnego rodzaju kasz bądź ryżu – podkreśla charakter dania.
Jako pierwsze w nowej linii pojawiły się dania:
- Roladki wołowe nadziewane ogórkiem i boczkiem w sosie pieczeniowym z kaszą pęczak – klasyczne zestawienie, zajmujące wysokie miejsce w najbardziej popularnych i lubianych daniach obiadowych. Odpowiednio przyprawiony sos pieczeniowy daje głębię smaku, a dodatek kaszy pęczak świetnie uzupełnia całość.
- Roladki wieprzowe nadziewane szpinakiem i serem w sosie śmietanowym z kuskusem perłowym – wykwintne danie, które zachwyci smakiem i doda energii w porze lunchu. Roladka mięsna, szpinak, delikatny śmietanowy sos – w tej kompozycji wszystkie składniki tworzą idealnie dobrany zestaw.
- Roladki drobiowe z nadzieniem marchewkowym w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem – danie dla osób, które preferują łagodne nuty smakowe. Roladki z delikatnego mięsa, wypełnione farszem z marchewki o lekkiej, naturalnej słodyczy, zatopione w sosie z dodatkiem koperku. Ryż pasuje tu idealnie, uzupełniając danie.
- Pulpety wieprzowe klasyczne w sosie pomidorowym z ryżem – danie niezwykle popularne, uniwersalna i apetyczna propozycja kulinarna. Bogaty w pomidory sos dodaje świeżego aromatu, a naturalne przyprawy uwypuklają smak mięsa. Danie lekkie, a zarazem pożywne.
Termostabilna tacka umożliwia wygodne i szybkie przygotowanie dania w kuchence mikrofalowej (bezpośrednio na tacce). Po przełożeniu do odpowiedniego naczynia – danie można również podgrzać w piekarniku bądź na płycie gazowej czy elektrycznej. Po kilku minutach pełnowartościowy i smaczny posiłek jest już gotowy. Nowoczesne opakowanie dodatkowo umożliwia zachowanie w wysokim stopniu wartości odżywczych oraz wydłużenie terminu przydatności do spożycia.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.