Jedz Grześki i wygrywaj! W puli nagród czeka gotówka i… sztabki złota!
Marzysz o doskonałym początku roku? To wyobraź sobie chrupiącego wafelka Grześki, przełożonego kakaowym kremem i oblanego czekoladą... Teraz dodaj do tego szansę na dodatkowe 200 zł w kieszeni lub sztabkę złota! Jak podoba Ci się ta wizja? Bo teraz jej realizacja jest możliwa dzięki nowej loterii "Grzeszki na wagę złota", w której możesz wziąć udział od 1 lutego br. do 27 marca.
Na wszystkich wielbicieli słodkości i kultowej marki Grześki czeka niespodzianka. 1 lutego br. startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”, w której na uczestników czeka gotówka i sztabki złota, o łącznej wartości ponad 200 000 zł.
Żeby mieć szansę na wygraną, wystarczy kupić dowolne, ulubione Grześki za minimum 3 zł, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.zlotegrzeszki.pl.
Złota, karmelowa nowość do marki Grześki
To nie koniec atrakcji i dodatkowych chwil przyjemności, wartych każdych grzeszków... W czasie trwania loterii do oferty marki dołączy limitowany, nowy wafel – Grześki Złoty Karmel, który łączy chrupiący wafelek, delikatny, lekko słony krem karmelowy i najwyższej jakości czekoladę mleczną Goplana. Dostępny będzie do wyczerpania zapasów w cenie det. ok. 1.39 zł/szt.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.