Komunikaty PR

Jej smakowitość – Pizza Królewska wraca na salony

2021-11-29  |  12:30
Biuro prasowe

W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce już od 30 listopada na wszystkich miłośników gorącego, ciągnącego się sera czeka iście królewska uczta. Klienci będą mogli wzbogacić każdy ulubiony smak pizzy serowymi kieszonkami, zarówno przy zamówieniu na miejscu, na wynos, jak i w dostawie.

Przepis na Pizzę Królewską jest powszechnie znany: musi być obficie i na bogato. Pizza Królewska w Pizza Hut powstała na cześć wszystkich tych, którzy wyznają zasadę, że przepysznego, ciągnącego się sera nigdy dość. Królewska nowość daje możliwość ukoronowania ulubionego smaku dużej pizzy wyśmienitymi kieszonkami. Każda z nich wypełniona jest ciągnącą się mozzarellą, która zmaksymalizuje radość z jedzenia ulubionej pizzy. To idealna propozycja nie tylko dla serożerców, zachwyceni nią będą również Ci, po których do tej pory brzegi od kawałków pizzy dojadali inni.

Pizza Królewska jest idealną propozycją dla osób naprawdę głodnych serowych doznań. Duża pizza w królewskim wydaniu wystarczy na zaspokojenie głodu dwóch, a może nawet trzech osób, które w jesienno-zimowe dni i wieczory lubią poprawić sobie nastrój nie tylko ciepłą herbatą, ale również obfitym i sycącym daniem. Przepyszne ranty w kształcie kieszonek wypełnione gorącym serem na pewno zmienią przyzwyczajenia wielu z nas. Od teraz zaczniemy jeść pizzę rozpoczynając od jej brzegów, zamiast jak dotychczas od środka.

Skosztować tej królewskiej uczty możesz od 30 listopada we wszystkich restauracjach Pizza Hut oraz zamawiając Pizzę Królewską na wynos i w dostawie. Każdą pizzę możesz wybrać w opcji Królewskiej. Wystarczy dopłacić 10 zł do ceny regularnej dowolnej pizzy, by ta serowa uczta w królewskim wydaniu podbiła Twoje serce i podniebienie.

Rozsmakuj się już dziś w Pizzy Królewskiej – to rozkaz!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.