Komunikaty PR

Jesień na talerzu – sezonowe menu w restauracjach Manufaktury

2023-10-26  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Jesień na dobre rozgościła się na naszych talerzach. Śliwkowo-jabłkowe desery, zupy-krem z dyni, a także aromatyczne grzyby – to tylko kilka propozycji, które można znaleźć w jesiennych menu w wybranych restauracjach na rynku Manufaktury. Jesieniary, nie zwlekajcie!

Jesieniarskie menu

Wybrane restauracje na rynku Manufaktury

W La Vende fani jesiennych smaków odkryją dynię w różnorodnych, często zaskakujących połączeniach. Począwszy od rozgrzewających krewetek w sosie śmietanowo-dyniowym z curry i chili (47 zł), przez krem z dyni z sokiem z pomarańczy i balsamico (26 zł), czy sałatkę dyniową z kaczką (48 zł) aż po dania mączne – zjecie tu pierogi dyniowe (34 zł), gnocchi z kawałkami kaczki kozim serem i dynią (49 zł), a także ciasto dyniowe przekładane pomarańczą (26 zł).

W Polce czekają bardziej tradycyjne, ale uwielbiane przez wielu dania – m.in. barszcz ukraiński (26 zł), pierś z kaczki na puree z kasztanów i pietruszki (75 zł), a na deser… śliwki zapiekane pod owsianą kruszonką (34 zł), oczywiście w towarzystwie kremowych lodów.

Szpulka zaprasza na jesienne specjały: krem z dyni podkręcony aromatycznym chorizo, polędwiczkę wieprzową na puree z dyni, krem z borowika, a także makaronowe specjały, np. z polędwiczką wieprzową i borowikami.

Fani kuchni roślinnej mogą pewnym krokiem udać się do restauracji Zielona. Tam spróbują kremu z kalafiora z topinamburem (22 zł), burgera z pieczoną dynią i aromatycznym camembertem (44 zł) czy rolady grzybowej z sosem tymiankowym (46 zł)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.