JESIEŃ TO IDEALNY CZAS NA HERBATĘ! JAKIE HERBATY POLACY KOCHAJĄ NAJBARDZIEJ?
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Czas na Herbatę to największa sieć herbaciana w Polsce. We wrześniu marka świętuje swoje 26. urodziny. Wielbiciele herbaty już zaopatrują się na okres jesienny w swoje ulubione, rozgrzewające napoje. A w czym teraz gustują Polacy i jakie trendy panować będą w branży herbacianej?
26. urodziny marki Czas na Herbatę
- Z okazji urodzin zapraszamy do naszych salonów w całej Polsce, gdzie na klientów czekają profesjonalni doradcy. Rozwijamy się bardzo dynamicznie. Nasza sieć obejmuje blisko 140 salonów, w tym 62 salony firmowe, a już w najbliższym czasie otwieramy kolejne dwa w Kaliszu oraz następny w Krakowie. W ofercie proponujemy kilkaset rodzajów herbat oraz kilkadziesiąt smaków kaw. Oferujemy najwyższej jakości produkty oraz piękne zestawy prezentowe na każdą okazję, także zapraszamy serdecznie. Świętujcie z nami 26. Urodziny – zaprasza właściciel marki Czas na Herbatę, Jakub Szurlej.
Na klientów czekają specjalnie skomponowane mieszanki herbat, które dostępne są właśnie z okazji święta marki. W czym rozsmakowywać się będą Polacy tej jesieni?
- Przygotowaliśmy specjalne, limitowane herbaty, m. in. nowości: Urodzinowy Bukiet. Jest to barwna kompozycja stworzona specjalnie z okazji naszego święta, a jej bazą jest zielona Sencha uzupełniona w płatki różnobarwnych kwiatów, takich jak róża, bławatek, nagietek, słonecznik oraz pąki jaśminu. Kolejna kompozycja to 26 Lat Urodzinowa, której podstawa to herbata czarna OP z kwiatowo-owocowymi nutami mango, brzoskwini i safloru, które łączą się w całość z pięknymi i aromatycznymi pąkami jaśminu. Polecamy także Poezję Smaku i Orange Dream, a wszystkie nabyć można teraz z 25% rabatem. Na naszych profilach w social mediach czekać będą na fanów wspaniałe konkursy z nagrodami, warto więc nas śledzić. – mówi dyrektor marketingu marki Czas na Herbatę, Tomasz Ronczewski.
Herbata – ulubiony napój Polaków
Na ten moment czarna herbata jest na podium jeśli chodzi o preferencje naszych rodaków. Jednak coraz bardziej otwieramy się na bogactwo rodzajów tego napoju i herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czerwone, a nawet turkusowe.
- W Czas na Herbatę od 26 lat staramy się rozkochać Polaków w różnych smakach, także naszej ulubionej, czarnej herbaty, która w zależności od rodzaju i dodatków może smakować całkowicie inaczej. Na drugim stopniu podium jest herbata zielona. Naszymi absolutnymi bestsellerami na ten moment są: Śniadanie u Tiffany’ego, czyli kompozycja czarnych herbat Ceylon i Assam z jeżyną, jagodą, liściem limonki, truskawką i bławatkiem, Eliksir Szczęścia, czyli zielona Sencha z ananasem i mango, kwiatem granatu i lotosu, czy też klasyka w postaci Earl Grey Royal. – wymienia dyrektor marketingu marki Czas na Herbatę, Tomasz Ronczewski.
Osoby, które lubią eksperymentować, mogą spróbować Blue Butterfly, zwanej też niebieskim kwiatem. Jej napar ma szafirową barwę, a po dodaniu soku z cytryny lub limonki, kolor zmienia się na różowofioletowy, co daje bardzo ciekawy, zaskakujący efekt.
Ciekawe i wciąż niedoceniane są też Rooibosy, które mają one mnóstwo zalet – nie zawierają teiny, przez co mogą być spożywane przez dzieci, czy kobiety w ciąży, a także wspomagają wydzielanie serotoniny. Są idealnie ze słodkimi dodatkami, np. miodem.
Polacy coraz chętniej korzystają także z dodatków takich jak, syropy, miody smakowe czy nawet konfitury. Dzięki nim każda herbata jest jeszcze pyszniejsza.
Czas na Herbatę – największa sieć herbaciana w kraju. Czas na herbatę to zachęta do ich smakowania. Podróż po zakątkach niezwykłych smaków rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlejowie, zapragnęło zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe. Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez markę receptury kompozycji herbacianych. Bogactwo natury pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję. Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.