Komunikaty PR

JESIEŃ TO IDEALNY CZAS NA HERBATĘ! JAKIE HERBATY POLACY KOCHAJĄ NAJBARDZIEJ?

2023-09-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Czas na Herbatę to największa sieć herbaciana w Polsce. We wrześniu marka świętuje swoje 26. urodziny. Wielbiciele herbaty już zaopatrują się na okres jesienny w swoje ulubione, rozgrzewające napoje. A w czym teraz gustują Polacy i jakie trendy panować będą w branży herbacianej?

26. urodziny marki Czas na Herbatę

- Z okazji urodzin zapraszamy do naszych salonów w całej Polsce, gdzie na klientów czekają profesjonalni doradcy. Rozwijamy się bardzo dynamicznie. Nasza sieć obejmuje blisko 140 salonów, w tym 62 salony firmowe, a już w najbliższym czasie otwieramy kolejne dwa w Kaliszu oraz następny w Krakowie. W ofercie proponujemy kilkaset rodzajów herbat oraz kilkadziesiąt smaków kaw. Oferujemy najwyższej jakości produkty oraz piękne zestawy prezentowe na każdą okazję, także zapraszamy serdecznie. Świętujcie z nami 26. Urodziny – zaprasza właściciel marki Czas na Herbatę, Jakub Szurlej.

Na klientów czekają specjalnie skomponowane mieszanki herbat, które dostępne są właśnie z okazji święta marki. W czym rozsmakowywać się będą Polacy tej jesieni?

- Przygotowaliśmy specjalne, limitowane herbaty, m. in. nowości: Urodzinowy Bukiet. Jest to barwna kompozycja stworzona specjalnie z okazji naszego święta, a jej bazą jest zielona Sencha uzupełniona w płatki różnobarwnych kwiatów, takich jak róża, bławatek, nagietek, słonecznik oraz pąki jaśminu. Kolejna kompozycja to 26 Lat Urodzinowa, której podstawa to herbata czarna OP z kwiatowo-owocowymi nutami mango, brzoskwini i safloru, które łączą się w całość z pięknymi i aromatycznymi pąkami jaśminu. Polecamy także Poezję Smaku i Orange Dream, a wszystkie nabyć można teraz z 25% rabatem. Na naszych profilach w social mediach czekać będą na fanów wspaniałe konkursy z nagrodami, warto więc nas śledzić. – mówi dyrektor marketingu marki Czas na Herbatę, Tomasz Ronczewski.

Herbata – ulubiony napój Polaków

Na ten moment czarna herbata jest na podium jeśli chodzi o preferencje naszych rodaków. Jednak coraz bardziej otwieramy się na bogactwo rodzajów tego napoju i herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czerwone, a nawet turkusowe.  

- W Czas na Herbatę od 26 lat staramy się rozkochać Polaków w różnych smakach, także naszej ulubionej, czarnej herbaty, która w zależności od rodzaju i dodatków może smakować całkowicie inaczej. Na drugim stopniu podium jest herbata zielona. Naszymi absolutnymi bestsellerami na ten moment są: Śniadanie u Tiffany’ego, czyli kompozycja czarnych herbat Ceylon i Assam z jeżyną, jagodą, liściem limonki, truskawką i bławatkiem, Eliksir Szczęścia, czyli zielona Sencha z ananasem i mango, kwiatem granatu i lotosu, czy też klasyka w postaci Earl Grey Royal. – wymienia dyrektor marketingu marki Czas na Herbatę, Tomasz Ronczewski.

Osoby, które lubią eksperymentować, mogą spróbować Blue Butterfly, zwanej też niebieskim kwiatem. Jej napar ma szafirową barwę, a po dodaniu soku z cytryny lub limonki, kolor zmienia się na różowofioletowy,  co daje bardzo ciekawy, zaskakujący efekt.

Ciekawe i wciąż niedoceniane są też Rooibosy, które mają one mnóstwo zalet – nie zawierają teiny, przez co mogą być spożywane przez dzieci, czy kobiety w ciąży, a także wspomagają wydzielanie serotoniny. Są idealnie ze słodkimi dodatkami, np. miodem.

Polacy coraz chętniej korzystają także z dodatków takich jak, syropy, miody smakowe czy nawet konfitury. Dzięki nim każda herbata jest jeszcze pyszniejsza.

 

Czas na Herbatęnajwiększa sieć herbaciana w kraju. Czas na herbatę to zachęta do ich smakowania. Podróż po zakątkach niezwykłych smaków rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlejowie, zapragnęło zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe. Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez markę receptury kompozycji herbacianych. Bogactwo natury pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję. Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Farmacja

Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni

Jeszcze kilka lat temu rokowania w SMA były niekorzystne. Zmieniło je uruchomienie w styczniu 2019 roku modelowego programu lekowego B.102, w którym pacjenci otrzymali pierwszą na świecie terapię – nusinersen. Kolejnym krokiem milowym w walce z chorobą było uruchomienie badań przesiewowych noworodków w kierunku SMA, dzięki którym dzieci otrzymują leczenie, zanim wystąpią pierwsze objawy choroby. We wrześniu 2023 roku udostępnione zostały dwie kolejne terapie zarejestrowane w Europie, co mogło sugerować, że wachlarz możliwości terapeutycznych w Polsce został wyczerpany. Tymczasem Ministerstwo Zdrowia poszło o krok dalej – w kwietniu ubiegłego roku podjęto decyzję o kontynuacji leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży pierwszym zarejestrowanym terapeutykiem.

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.