Komunikaty PR

JESIEŃ TO IDEALNY CZAS NA HERBATĘ! JAKIE HERBATY POLACY KOCHAJĄ NAJBARDZIEJ?

2023-09-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Czas na Herbatę to największa sieć herbaciana w Polsce. We wrześniu marka świętuje swoje 26. urodziny. Wielbiciele herbaty już zaopatrują się na okres jesienny w swoje ulubione, rozgrzewające napoje. A w czym teraz gustują Polacy i jakie trendy panować będą w branży herbacianej?

26. urodziny marki Czas na Herbatę

- Z okazji urodzin zapraszamy do naszych salonów w całej Polsce, gdzie na klientów czekają profesjonalni doradcy. Rozwijamy się bardzo dynamicznie. Nasza sieć obejmuje blisko 140 salonów, w tym 62 salony firmowe, a już w najbliższym czasie otwieramy kolejne dwa w Kaliszu oraz następny w Krakowie. W ofercie proponujemy kilkaset rodzajów herbat oraz kilkadziesiąt smaków kaw. Oferujemy najwyższej jakości produkty oraz piękne zestawy prezentowe na każdą okazję, także zapraszamy serdecznie. Świętujcie z nami 26. Urodziny – zaprasza właściciel marki Czas na Herbatę, Jakub Szurlej.

Na klientów czekają specjalnie skomponowane mieszanki herbat, które dostępne są właśnie z okazji święta marki. W czym rozsmakowywać się będą Polacy tej jesieni?

- Przygotowaliśmy specjalne, limitowane herbaty, m. in. nowości: Urodzinowy Bukiet. Jest to barwna kompozycja stworzona specjalnie z okazji naszego święta, a jej bazą jest zielona Sencha uzupełniona w płatki różnobarwnych kwiatów, takich jak róża, bławatek, nagietek, słonecznik oraz pąki jaśminu. Kolejna kompozycja to 26 Lat Urodzinowa, której podstawa to herbata czarna OP z kwiatowo-owocowymi nutami mango, brzoskwini i safloru, które łączą się w całość z pięknymi i aromatycznymi pąkami jaśminu. Polecamy także Poezję Smaku i Orange Dream, a wszystkie nabyć można teraz z 25% rabatem. Na naszych profilach w social mediach czekać będą na fanów wspaniałe konkursy z nagrodami, warto więc nas śledzić. – mówi dyrektor marketingu marki Czas na Herbatę, Tomasz Ronczewski.

Herbata – ulubiony napój Polaków

Na ten moment czarna herbata jest na podium jeśli chodzi o preferencje naszych rodaków. Jednak coraz bardziej otwieramy się na bogactwo rodzajów tego napoju i herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czerwone, a nawet turkusowe.  

- W Czas na Herbatę od 26 lat staramy się rozkochać Polaków w różnych smakach, także naszej ulubionej, czarnej herbaty, która w zależności od rodzaju i dodatków może smakować całkowicie inaczej. Na drugim stopniu podium jest herbata zielona. Naszymi absolutnymi bestsellerami na ten moment są: Śniadanie u Tiffany’ego, czyli kompozycja czarnych herbat Ceylon i Assam z jeżyną, jagodą, liściem limonki, truskawką i bławatkiem, Eliksir Szczęścia, czyli zielona Sencha z ananasem i mango, kwiatem granatu i lotosu, czy też klasyka w postaci Earl Grey Royal. – wymienia dyrektor marketingu marki Czas na Herbatę, Tomasz Ronczewski.

Osoby, które lubią eksperymentować, mogą spróbować Blue Butterfly, zwanej też niebieskim kwiatem. Jej napar ma szafirową barwę, a po dodaniu soku z cytryny lub limonki, kolor zmienia się na różowofioletowy,  co daje bardzo ciekawy, zaskakujący efekt.

Ciekawe i wciąż niedoceniane są też Rooibosy, które mają one mnóstwo zalet – nie zawierają teiny, przez co mogą być spożywane przez dzieci, czy kobiety w ciąży, a także wspomagają wydzielanie serotoniny. Są idealnie ze słodkimi dodatkami, np. miodem.

Polacy coraz chętniej korzystają także z dodatków takich jak, syropy, miody smakowe czy nawet konfitury. Dzięki nim każda herbata jest jeszcze pyszniejsza.

 

Czas na Herbatęnajwiększa sieć herbaciana w kraju. Czas na herbatę to zachęta do ich smakowania. Podróż po zakątkach niezwykłych smaków rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlejowie, zapragnęło zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe. Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez markę receptury kompozycji herbacianych. Bogactwo natury pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję. Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.