Komunikaty PR

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

2024-10-02  |  10:00
Biuro prasowe

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu opartego na smaku i zaprasza do odkrywania kulinarnych zastosowań.

Kampania OOH na autobusach: smak na wyciągnięcie ręki

Kreacje reklamowe Profi pojawią się na autobusach miejskich w Warszawie oraz w aglomeracji GOP, m.in. w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu. Motywem przewodnim komunikacji jest nowa szata graficzna produktów i hasło „To jest ten smak!”, które towarzyszą apetycznej wizualizacji kanapki. Dzięki temu codzienne podróże mieszkańców będą pełne inspiracji kulinarnych, a produkty Profi – dosłownie – staną się częścią miejskiego krajobrazu.

Nowoczesna strona internetowa i e-book z kulinarnymi inspiracjami

Marka Profi uruchomiła we wrześniu nową stronę internetową www.pasztety.profi.pl, która odświeża i odmładza tradycyjny wizerunek marki. Strona oferuje użytkownikom nie tylko komplet informacji o produktach, ale również nowy dział poświęcony przepisom na potrawy z użyciem pasztetu Profi. Dla tych, którzy szukają kulinarnych podpowiedzi, marka przygotowała także e-book „Kulinarne inspiracje w Twojej kuchni”. Zawiera on ciekawe przepisy, które pokazują, że pasztet Profi to znacznie więcej niż dodatek do kanapek. E-book jest dostępny do pobrania na stronie internetowej i będzie promowany w mediach społecznościowych.

Działania w świecie digital i w mediach społecznościowych: smak na każdym kroku

Nowa kampania marki Profi będzie obecna w mediach społecznościowych. Na profilach marki takich jak Facebook i Instagram konsumenci znajdą apetyczne wizualizacje kanapek z pasztetem Profi oraz liczne kulinarne inspiracje. Na kanale YouTube pojawią się atrakcyjne, dynamiczne filmy poklatkowe, prezentujące proces przygotowywania tych smakowitych przekąsek. Uzupełnieniem działań będą akcje promocyjne w sklepach.

Smak, który przyciąga!

Działania marketingowe marki Profi koncentrują się na przyciągnięciu uwagi konsumentów, którzy cenią smak i idealną konsystencję oraz łatwość i wszechstronność wykorzystania.

Marka Profi nie tylko odświeżyła swoją identyfikację wizualną, ale także zaproponowała nową koncepcję komunikacji, która jest odpowiedzią na trendy i rosnące wymagania rynku. Hasło „To jest ten smak!” to nie tylko deklaracja, ale i obietnica satysfakcji z naszych produktów – mówi Hanna Dulczewska Senior Marketing Manager w firmie Profi S.A.

Jesienna kampania Profi to spójna strategia, która łączy nowoczesną komunikację marketingową z odświeżoną identyfikacją wizualną marki. Dzięki szerokiemu zasięgowi w przestrzeni miejskiej, aktywnościom w mediach społecznościowych, digitalu oraz nowej stronie internetowej i inspiracjom kulinarnym dostępnym online, marka Profi staje się jeszcze bliższa konsumentom, podkreślając swoje atuty: smak, jakość i doświadczenie.

Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa 21gram.

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce Biuro prasowe
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do
Żywienie PFHBiPM podsumowuje projekt
2024-09-30 | 14:00

PFHBiPM podsumowuje projekt

PFHBiPM od niemal 30 lat wspiera hodowców w ich codziennej pracy, realizując szereg przedsięwzięć, których celem jest promocja konsumpcji mleka. Z końcem 2021 roku
Żywienie Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą
2024-09-27 | 18:00

Jak wołowina z USA zmieniała rynek kulinarny nad Wisłą

Budowanie rynku wołowiny premium w Polsce to proces, który rozpoczął się niemal dwie dekady temu, kiedy steki były jeszcze egzotycznym rarytasem. Obecnie Polacy coraz chętniej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.