#jestOH! – poznaj kampanię lodów marki E.Wedel i weź udział w konkursie
Tegoroczna kampania lodów E.Wedel OH! skupia się wokół idei kreatywnej #jestOH!. Jej hasło przewodnie nie tylko odwołuje się do oryginalnej nazwy wedlowskich lodów, ale także do zachwytu, jaki pojawi się u każdego, kto skosztuje ich wyjątkowego smaku. Dlatego marka E.Wedel postanowiła zaangażować do kampanii 10 znanych influencerów, którzy mieli okazję spróbować wedlowskich propozycji. Teraz ruszają na poszukiwanie swoich ulubionych smaków, dzielą się tym na swoich kanałach w social mediach, relacjonują odkrywanie smaków lodów OH! i zachęcają konsumentów do uczestniczenia w zabawie. A jest czego szukać, ponieważ w wedlowskim, lodowym portfolio znaleźć można klasyczne smaki na bazie śmietanki (w tym wanilię, czekoladę i słony karmel), lody kwiatowe inspirowane kwiatem wiśni i lawendą, wyjątkowe połączenie owocowego sorbetu z chrupiącą wedlowską czekoladą oraz propozycje w większych opakowaniach, gwarantujących jeszcze więcej przyjemności takiej, że OH!.
Oprócz kampanii influencerskiej, marka E.Wedel przygotowała także konkurs dla wszystkich poszukiwaczy. Zadanie jest proste – wystarczy opublikować na swoim koncie na Instagramie autorskie zdjęcie z lodem lub lodami E.Wedel OH!, które swoją formą odpowie na kreatywne wyzwanie „Pokaż, że jest #jestOH!”. Następnie użyć do jego oznaczenia wskazanych w regulaminie hashtagów oraz profilu marki na Instagramie. W konkursie można wziąć udział nieograniczoną ilość razy, dzięki czemu przyjemność wynikającą z jedzenia lodów E.Wedel OH!, można powtarzać wielokrotnie. Na zwycięzców czekają unikalne nagrody, m.in. voucher na personalizowane kurtki od Jackoba Buczyńskiego, sneakersy ze Sneaker Boyz oraz koszulki z motywem lodowym. Gadżety do wygrania zapewniają wyjątkową customizację, a także są kreatywne i jedyne swoim rodzaju – tak jak marka E.Wedel OH!
Konkurs ruszył 23 maja 2022 roku i potrwa do 6 czerwca 2022. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://wedel.pl/uploads/files/JestOH_regulamin_konkursu.pdf
Lody E.Wedel OH! dostępne są w wielu sieciach handlowych, tj. Żabka, Lidl, Intermarche, Netto. Których dokładnie? Tego można się dowiedzieć ruszając na poszukiwania do swojego najbliższego sklepu. Za koncepcję kreatywną kampanii lodów E.Wedel OH!, komunikację digital oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Przestrzeń. Obsługę kanałów social media powierzono w ręce Golden Submarine, zakup mediów domowi mediowemu Zenith, a działania public relations – agencji Walk PR.
![„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1877478853,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
![Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!](/files/_uploaded/glownekonf_147330958,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
![Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach](/files/_uploaded/glownekonf_777565942,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.