Już wkrótce wystartuje 8 edycja „Nakarm koty z COTE”
Z roku na rok, rośnie liczba porzuconych, bezdomnych kotów. W takich dramatycznych sytuacjach do zwierząt wyciągają pomocną rękę organizacje, które zapewniają żywność wolno- bytującym kotom. Dlatego też okres zimowy to doskonały przyczynek do tego, aby otworzyć serca na zwierzęta, które właśnie teraz potrzebują naszego wsparcia. Dlatego też od 8 lat - właśnie w grudniu zaczyna się akcja „Nakarm koty z COTE”. Jej ideą jest pomoc wolno-bytującym kotom.
Nakarm koty z COTE to inicjatywa, która powstała z myślą właśnie o wolno-bytujących kotach. Jej pomysłodawcą jest dystrybutor wina marki COTE, który kolejny raz rusza z tą niezwykłą akcją. Potwierdza ona, że wystarczy nasz drobny gest, aby pomóc tym czteronożnym zwierzętom. Zbliżający się świąteczny okres to również świetna okazja, aby otworzyć swoje serca i poprzez nasze zaangażowanie udzielić pomocy osamotnionym zwierzakom.
„Z roku na rok nasza akcja gromadzi wokół siebie coraz szersze grono osób, którym zależy na pomocy naszym czteronożnym przyjaciołom. Tylko podczas ostatniej – 7 edycji akcji - wsparcie uzyskało 12 fundacji, do których trafiło 4620 kg szwedzkiej karmy firmy Husse. W całej historii naszej akcji wsparliśmy schroniska i fundacje ponad trzydziestoma tonami.” – podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex SLAVIANTSI POLAND SP. Z O.O.
Zwierzaki czekają na Twoją pomoc!
Wolno-bytujące koty czekają na nasze wsparcie i tej zimy. Cała akcja rusza 7 grudnia 2020 roku i potrwa do 28 lutego 2021 roku. Pozwólmy im przetrwać, ten ciężki czas. To niezwykle proste. Wystarczy nasz mały gest, aby wspomóc Fundacje zajmujące się porzuconymi, czteronożnymi przyjaciółmi.
„Od 7 grudnia zapraszamy wszystkich miłośników wina, ale przede wszystkim ludzi o dobrym sercu, do wejścia na profilu facebookowym Wina Cote i oddania swojego głosu na wybraną Fundację. To dla nas prosty gest, ale dla tych małych stworzeń to bardzo wiele. Przede wszystkim jest to dla nich szansa na przetrwanie kolejnej zimy. Otwórzmy nasze serca na naszych małych, czteronożnych, wąsatych przyjaciół.” - dodaje Zofia Lewandowska.
Szacujemy, że w ramach tegorocznej akcji Fundacjom karmę wartości około 30 000 zł.
Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty i Business Woman & Life i ONET.PL.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.