Już wkrótce wystartuje 8 edycja „Nakarm koty z COTE”
Z roku na rok, rośnie liczba porzuconych, bezdomnych kotów. W takich dramatycznych sytuacjach do zwierząt wyciągają pomocną rękę organizacje, które zapewniają żywność wolno- bytującym kotom. Dlatego też okres zimowy to doskonały przyczynek do tego, aby otworzyć serca na zwierzęta, które właśnie teraz potrzebują naszego wsparcia. Dlatego też od 8 lat - właśnie w grudniu zaczyna się akcja „Nakarm koty z COTE”. Jej ideą jest pomoc wolno-bytującym kotom.
Nakarm koty z COTE to inicjatywa, która powstała z myślą właśnie o wolno-bytujących kotach. Jej pomysłodawcą jest dystrybutor wina marki COTE, który kolejny raz rusza z tą niezwykłą akcją. Potwierdza ona, że wystarczy nasz drobny gest, aby pomóc tym czteronożnym zwierzętom. Zbliżający się świąteczny okres to również świetna okazja, aby otworzyć swoje serca i poprzez nasze zaangażowanie udzielić pomocy osamotnionym zwierzakom.
„Z roku na rok nasza akcja gromadzi wokół siebie coraz szersze grono osób, którym zależy na pomocy naszym czteronożnym przyjaciołom. Tylko podczas ostatniej – 7 edycji akcji - wsparcie uzyskało 12 fundacji, do których trafiło 4620 kg szwedzkiej karmy firmy Husse. W całej historii naszej akcji wsparliśmy schroniska i fundacje ponad trzydziestoma tonami.” – podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex SLAVIANTSI POLAND SP. Z O.O.
Zwierzaki czekają na Twoją pomoc!
Wolno-bytujące koty czekają na nasze wsparcie i tej zimy. Cała akcja rusza 7 grudnia 2020 roku i potrwa do 28 lutego 2021 roku. Pozwólmy im przetrwać, ten ciężki czas. To niezwykle proste. Wystarczy nasz mały gest, aby wspomóc Fundacje zajmujące się porzuconymi, czteronożnymi przyjaciółmi.
„Od 7 grudnia zapraszamy wszystkich miłośników wina, ale przede wszystkim ludzi o dobrym sercu, do wejścia na profilu facebookowym Wina Cote i oddania swojego głosu na wybraną Fundację. To dla nas prosty gest, ale dla tych małych stworzeń to bardzo wiele. Przede wszystkim jest to dla nich szansa na przetrwanie kolejnej zimy. Otwórzmy nasze serca na naszych małych, czteronożnych, wąsatych przyjaciół.” - dodaje Zofia Lewandowska.
Szacujemy, że w ramach tegorocznej akcji Fundacjom karmę wartości około 30 000 zł.
Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty i Business Woman & Life i ONET.PL.
Wiosenne przepisy szefa kuchni restauracji Hotelu 500 Premium Zegrze
Słodkie święta z Haribo
Świąteczne wariacje na temat kiełbasy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.