Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika
Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
Delmik to z sentymentem wspominany przez konsumentów bohater marki Delma. Teraz powraca do komunikacji, zachęcając w spotach reklamowych do sięgania po Delmę w nowej odsłonie, z zawartością aż 80% tłuszczu. Delmik to pomocnik domowej kuchni, z którym przygotowanie każdego dania będzie jeszcze prostsze. Pomoże przyrządzić nie tylko pyszne śniadania, ale także różnorodne, uwielbiane przez rodzinę dania obiadowe i kolacje - w myśl hasła „Smaruj, gotuj, smaż!”. To wszystko za sprawą uniwersalności Delmy Maślany Smak. Dzięki zwiększonej zawartości tłuszczu oraz nowej formule możliwe jest nie tylko użycie jej do smarowania, ale również do gotowania i smażenia.
Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika – wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej – mówi Alicja Strójwąs, Marketing Category Manager Upfield.
Delmik jako bohater nowej kampanii przedstawi główne zalety produktu, czyli uniwersalność, zawartość 80% tłuszczu oraz maślany smak. Z Delmikiem przygotowanie dań będzie jeszcze łatwiejsze i... smaczniejsze!
Uniwersalne zastosowanie i maślany smak
Delma gości na polskich stołach od ponad 20 lat. W tym czasie konsumenci przywykli do jej wysokiej jakości oraz maślanego smaku. Teraz produkt zyskuje również miano uniwersalnego. Nową formułę produktu udoskonalono o zawartość 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak pomoże w przygotowaniu pysznych posiłków dla całej rodziny. Idealnie nadaje się ona do smarowania, gotowania oraz smażenia. Produkt wyjęty prosto z lodówki nadaje się od razu do użytku. Mamy pewność, że dzięki temu codzienne dania udadzą się znakomicie!
Kampania jest wspierana spotami w TV oraz działaniami digital.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.