Komunikaty PR

Karol Okrasa ugotuje dla Farmy Świętokrzyskiej podczas BIOEXPO w Warszawie

2021-09-29  |  01:00
Kontakt
ZOOM BSC
ZOOM BSC

Angorska 25/2
02-920 Warszawa
luiza.roslon|zoom-bsc.pl| |luiza.roslon|zoom-bsc.pl
500 140 254
zoom-bsc.pl

Karol Okrasa na stoisku firmy pojawi się w piątek 1 października br., o godzinach 11.00, 12.00 i 14.00. Odwiedzający będą mogli obejrzeć pokazy kulinarne kucharza i spróbować potraw przygotowanych przez niego z ekologicznych, certyfikowanych produktów firmy. Oprócz tego przez trzy dni wydarzenia odwiedzający Farmę Świętokrzyską na Targach będą mieli okazję spróbować ciepłych dań, kanapek ze smarowidłami oraz niepasteryzowanych zakwasów. W prezencie otrzymają bio dynię Hokkaido.

- Tak duże wydarzenie zrzeszające branżę ekologiczną to znakomita okazja, żeby zobaczyć jak rozwija się rynek bio w Polsce, co się na nim zmienia i z jakimi nowościami już wkrótce będziemy mieć do czynienia. Stałym elementem spotkania są również panele, na których będzie można posłuchać inspirujących dyskusji ekspertów z branży. Dla nas, jako  polskiej firmy, pochodzącej z województwa świętokrzyskiego to także szansa na promocję własnego regionu i wywodzących się z niego produktów. Cieszymy się, że mamy w tym wsparcie znakomitych kucharzy – mówi Łukasz Gębka, Prezes Farmy Świętokrzyskiej.

Niebo… na Targach

W menu serwowanym przez Karola Okrasę znajdą się m.in. gryczak z palonym majonezem i wędzonym musem z buraka, krem z ziemniaka z kiszonym ziemniakiem i słodką sałszą z palonej papryki i śliwki oraz proziaki z kapustką curry i marynowaną gruszką.

Natomiast pierwszego dnia Targów, w czwartek, 30 września br., o godzinach 12.00 i 14.00 na stoisku firmy pojawi się kucharz Maciej Szadkowski. Przygotuje m.in. sałatkę na ciepło z jarmużu, zasmażaną kapustę z morelami oraz krem z pieczonej dyni z niebieskim popcornem. Wszystkie potrawy serwowane przez kucharzy powstaną z ekologicznych, certyfikowanych produktów Farmy Świętokrzyskiej.

Branża BIO w rozkwicie

BIOEXPO Warsaw to wydarzenie, które przyciąga całą branżę ekologiczną z Europy Środkowo-Wschodniej. W gronie wystawców znajdą się przedstawiciele sektorów: żywności i napojów, rolnictwa ekologicznego, kosmetyków i środków czystości, maszyn produkcyjnych, opakowań i naczyń do serwowania, sprzętu gospodarstwa domowego, produktów dla zwierząt domowych, a także start`upy oraz instytucje wspierające i okołobiznesowe (m.in. jednostki certyfikujące).

Na tym międzynarodowym wydarzeniu kupcy, producenci i sprzedawcy mają szansę na wymianę doświadczeń, nawiązywanie relacji i rozmowy o ekspansji na rynki zagraniczne.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ZOOM BSC
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.