Komunikaty PR

KFC świętuje otwarcie 300. restauracji w Polsce!

2021-06-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Do pobrania mat. pras. ( 1.1 MB )

Dziś, obok Parku Handlowego przy ulicy Rzgowskiej 134 w Łodzi otwiera się trzysetna restauracja pod szyldem KFC w Polsce. Sieć umacnia tym samym swoją silną pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR).

Obostrzenia zostały poluzowane i wreszcie możemy zjeść w ulubionym lokalu z rodziną czy przyjaciółmi. To doskonała okazja, aby odwiedzić jedną z aż trzystu restauracji KFC, do których grona od dziś dołączył lokal przy ulicy Rzgowskiej w Łodzi. Mimo trwającej od ponad roku pandemii, która nie pozostała bez wpływu na całą branżę gastronomiczną, KFC udało się w tym czasie nie tylko nie zamknąć żadnego z istniejących lokali, ale też otwierać kolejne restauracje. Rozwijane od lat rozwiązania digitalowe, a także rozbudowa kanałów „na wynos” oraz opcji dostawy sprawiły, że KFC udało się sprostać stawianym wyzwaniom.

KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – powiedział Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.

Fani KFC nieustannie doceniają nie tylko wyjątkowy smak kurczaka i legendarnej panierki, ale także bogate i zróżnicowane menu. Goście znajdą tu zarówno klasyczne dania, z których słynie KFC, ale też opcje wegetariańskie, jak na przykład Halloumi Burger, czy wersję fit ulubionych dań, w których serwowany jest grillowany kurczak. Dużym plusem dla Gości KFC jest także szeroki wachlarz udogodnień, dzięki którym mogą oni dostosować sposób odbioru zamówienia do swoich aktualnych preferencji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy KFC wprowadziło wiele przydatnych rozwiązań, między innymi innowacyjną funkcjonalność swojej aplikacji – KFC® Collect, która pozwala na wygodne zamawianie posiłków, płatność online oraz odbiór zamówienia w restauracji na wynos (KFC® Zamów i Odbierz), poprzez okienko Drive Thru (KFC® Click & Drive Thru) lub prosto do samochodu na parkingu restauracji KFC (KFC® Parking Pickup).

Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii, natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i Gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią, chociażby poprzez bezkontakowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z bankami żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażawaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylku udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategie rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC  - mówi Bartosz Pęczalski, Prezydent KFC Polska.

W ostatnim czasie sieć nie tylko mocno inwestowała w nowe kanały sprzedaży, ale też konsekwentnie poszerzała zasięg dostaw do domu. Dzisiejsze otwarcie trzysetnego lokalu w Polsce pokazuje, że podjęte działania okazały się właściwe, a ich efekty dziś procentują. Dzięki temu coraz więcej osób w naszym kraju ma szansę spróbować kultowych Stripsów, czyli delikatnych polędwiczek z kurczaka, czy też wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek - Hot Wings.

Najnowsza, trzysetna już restauracja w portfolio KFC Polska zlokalizowana jest obok Parku Handlowego w Łodzi, dodatkowo zapewniając możliwość składania zamówień w okienku Drive Thru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.