KFC wprowadza sekretnego burgera – trwają poszukiwania tajemniczego kodu dostępu

Czy zdarzyło się Wam kiedyś tak bardzo pragnąć dania, którego smaku nie byliście nawet w stanie sobie wyobrazić, że szukaliście wskazówek jak je kupić na kanałach swoich ulubionych influencerów? Owiany tajemnicą smak i tylko jeden pewnik – będzie pysznie od pierwszego ugryzienia po same okruszki. Takie rzeczy dzieją się tu i teraz i tylko w KFC. Do sprzedaży trafił właśnie sekretny burger, ale zdobyć go mogą jedynie fani KFC, którzy poznają tajny kod! Jeśli jeszcze jakimś cudem nie słyszeliście o tej akcji, koniecznie dołączajcie i sprawdźcie, jakie niesamowicie niecodzienne połączenie smaków dostaniecie w najnowszym burgerze!
Czwórka influencerów - bijonsi, mikuusiekk, Miłosz Fluckiger oraz oczywiście ambasador KFC Mr Kryha - jako pierwsi Goście KFC mieli okazję spróbować „Secret Burgera”. Zachwytów, emocji i radości przy odkrywaniu jego smaku było wiele.
Influencerzy nie zdradzili jednak wybuchowej mieszanki smaków. Chcą, żeby inni mieli podobną frajdę jak oni w odkrywaniu sekretnego połączenia składników. Na swoich kontach na Instagramie, TikToku i YouTube opublikowali krótkie relacje z testowania nowości, a także sposób, w jaki inni mogą spróbować tego niecodziennego dania. Rzeczywiście, proces zakupu jest w tym przypadku wyjątkowy bo tak samo wyjątkowy jest „Secret Burger”. Wystarczy więc odpowiedzieć na trzy pytania, z którymi fani KFC nie powinni mieć najmniejszego problemu:
- Jak brzmi nazwisko założyciela KFC?
- Z ilu ziół i przypraw składa się sekretna panierka?
- Nazwa jednego z burgerów KFC?
Odpowiedzi, po dodaniu końcówki .pl ułożą się w adres strony www, na której KFC odsłania już nieco więcej, ale przede wszystkim podaje specjalny kod. Tylko on pozwala na zakup sekretnego burgera. Kod należy wpisać w samoobsługowym kiosku w każdej z ponad 300 restauracji KFC w Polsce. I już ostatni krok – degustacja! Zaskoczenie, zachwyt i pyszny smak gwarantowane. Tak więc dołączajcie do szalonej zabawy, odpowiadajcie na pytania i znajdujcie kod. „Secret Burger” czeka by zostać przez Was odkrytym.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.