Komunikaty PR

KFC Wrappers – nowość, która budzi szacunek na mieście!

2021-10-20  |  12:00

Wraz z nadejściem jesiennych dni rośnie apetyt na coś pysznego i rozgrzewającego. W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość – Hot Harissa Wrapper z iście aromatycznym sosem na bazie chilli i czosnku. To doskonała okazja, aby wpaść do restauracji KFC i delektować się gorącą nowością z chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa. Dzięki poręcznemu opakowaniu, KFC Wrappers idealnie nadają się do schrupania w drodze.

 

KFC Wrappers to doskonała propozycja na jesienny, rozgrzewający posiłek. Zapakowane w poręczne papierowe kartoniki, idealnie nadają się na sycące danie w drodze ze szkoły, czy w trakcie spaceru. Sprawdzą się też doskonale na imprezie w akademiku lub domówce.. Dzięki aż trzem wariantom smakowym każdy znajdzie coś dla siebie. 

Duży kawałek soczystego Grandera skropiony sosem z limonki i kremowym majonezem, z zapieczonymi w środku frytkami, serem Cheddar, boczkiem, piklami, prażoną cebulką i wybranym sosem – znanym miłośnikom KFC wcześniej, Kentucky Gold i Smoky BBQ oraz nowym Hot Harissa – to idealny comfort food na jesienną poprawę humoru.

Kentucky Gold to wędzony sos majonezowo-musztardowy, a Smoky BBQ to aromatyczny dymny sos barbecue. Zaś nowy dodatek Hot Harissa, rodem z Afryki Północnej, przygotowany jest na bazie papryczki chilli i czosnku, z kolendrą, kminkiem, kuminem, oliwą, ogórkiem i pomidorami. Zadowoli on nie tylko amatorów orientalnych smaków, ale również fanów nieco ostrzejszych przypraw.

KFC Wrappers są dostępne samodzielnie, w zestawie lub w boxie, we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC można także łatwo i bezpiecznie zamówić wcześniej poprzez funkcjonalność w aplikacji – KFC Collect, a następnie odebrać w najwygodniejszej dla siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking PickUp” – otrzymać zamówienie prosto do swojego samochodu.

Nową ofertę wspiera spot reklamowy „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”, w którym postacie reprezentujące różne społeczności i subkultury wyrażają uznanie dla wyboru dania przez głównego bohatera – wrappera z KFC, z którym dumnie przemierza on ulice miasta. Kampania reklamowa realizowana jest jednocześnie na rynku polskim, czeskim i węgierskim i obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz social mediach. Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, zaś za produkcję odpowiada Lucky Luciano.

Link do spotu TV (30”): https://youtu.be/PAKszs6C_YY 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.