Komunikaty PR

KFC Wrappers – nowość, która budzi szacunek na mieście!

2021-10-20  |  12:00

Wraz z nadejściem jesiennych dni rośnie apetyt na coś pysznego i rozgrzewającego. W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość – Hot Harissa Wrapper z iście aromatycznym sosem na bazie chilli i czosnku. To doskonała okazja, aby wpaść do restauracji KFC i delektować się gorącą nowością z chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa. Dzięki poręcznemu opakowaniu, KFC Wrappers idealnie nadają się do schrupania w drodze.

 

KFC Wrappers to doskonała propozycja na jesienny, rozgrzewający posiłek. Zapakowane w poręczne papierowe kartoniki, idealnie nadają się na sycące danie w drodze ze szkoły, czy w trakcie spaceru. Sprawdzą się też doskonale na imprezie w akademiku lub domówce.. Dzięki aż trzem wariantom smakowym każdy znajdzie coś dla siebie. 

Duży kawałek soczystego Grandera skropiony sosem z limonki i kremowym majonezem, z zapieczonymi w środku frytkami, serem Cheddar, boczkiem, piklami, prażoną cebulką i wybranym sosem – znanym miłośnikom KFC wcześniej, Kentucky Gold i Smoky BBQ oraz nowym Hot Harissa – to idealny comfort food na jesienną poprawę humoru.

Kentucky Gold to wędzony sos majonezowo-musztardowy, a Smoky BBQ to aromatyczny dymny sos barbecue. Zaś nowy dodatek Hot Harissa, rodem z Afryki Północnej, przygotowany jest na bazie papryczki chilli i czosnku, z kolendrą, kminkiem, kuminem, oliwą, ogórkiem i pomidorami. Zadowoli on nie tylko amatorów orientalnych smaków, ale również fanów nieco ostrzejszych przypraw.

KFC Wrappers są dostępne samodzielnie, w zestawie lub w boxie, we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC można także łatwo i bezpiecznie zamówić wcześniej poprzez funkcjonalność w aplikacji – KFC Collect, a następnie odebrać w najwygodniejszej dla siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking PickUp” – otrzymać zamówienie prosto do swojego samochodu.

Nową ofertę wspiera spot reklamowy „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”, w którym postacie reprezentujące różne społeczności i subkultury wyrażają uznanie dla wyboru dania przez głównego bohatera – wrappera z KFC, z którym dumnie przemierza on ulice miasta. Kampania reklamowa realizowana jest jednocześnie na rynku polskim, czeskim i węgierskim i obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz social mediach. Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, zaś za produkcję odpowiada Lucky Luciano.

Link do spotu TV (30”): https://youtu.be/PAKszs6C_YY 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.