Komunikaty PR

KIBICUJ Z HELIO!

2022-11-14  |  18:00
Biuro prasowe

Mistrzostwa to wielkie wydarzenie dla każdego prawdziwego kibica. Kto zwycięży? Każda minuta meczu może być tą najważniejszą, gdzie padnie GOOL!!, więc z uwagą kibicujmy ulubionym drużynom, często zagryzając przy tym sportowe emocje.

Świetną przekąską do chrupania w gronie rodziny i przyjaciół… i to nie tylko podczas sportowych emocji ;-), będzie popcorn w szerokiej ofercie smaków: solony, maślany, pikantny, karmelowy z cynamonem oraz naturalny - bez dodatku tłuszczu i soli. Przygotujemy go w kilka minut w mikrofalówce, np. w przerwie meczu.

 

Cenna rada: Jeśli jeszcze tego nie robiliście, przyłączcie się razem z HELIO do akcji „Nie jem palmowego – chronię orangutany” i dbajmy wspólnie o naszą planetę, sprawdzajmy składy produktów i wybierajmy żywność sprawdzonego producenta. Wybierając dziś takie produkty, jak popcorny HELIO, czyli nie zawierające w swoim składzie oleju palmowego, możemy mieć pewność, że najlepiej zadbamy o zdrowie swoje i swojej rodziny, a także… o ochronę środowiska naturalnego dla przyszłych pokoleń!

 

Zachęcamy wszystkich do wspólnego kibicowania razem z HELIO!  

Życzymy pełnych wrażeń piłkarskich wieczorów, mnóstwo goli i niezapomnianych zwrotów akcji! Trzymamy kciuki za reprezentację Polski, która pierwsze spotkanie rozegra już 22 listopada z reprezentacją Meksyku! Jesteśmy z Wami!! DO BOJU POLSKO!!!

Kalendarz Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2022:

Rozpoczęcie – 20.11.2022 godz. 17:00

Mecze Polski:

  • Meksyk – 22.11.2022 godz. 17:00
  • Arabia Saudyjska – 26.11.2022 godz. 14:00
  • Argentyna – 30.11.2022 godz. 20:00
  •  

1/8 finału: od 03.12 do 06.12.2022 (godz. 16 i 20)

1/4 finału: od 09.12 do 10.12.2022 (godz. 16 i 20)

½ finału: 13/14.12.2022 (godz. 20)

Mecz o 3 miejsce: 17.12.2022 godz. 16

Finał – 18.12.2022 (niedziela) godz. 16

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.