Komunikaty PR

KIDS burger dla małych smakoszy

2024-12-18  |  17:40
Biuro prasowe

Burgery od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Szczególnie chętnie sięgają po nie młodsi konsumenci – dla nich jest to z pewnością danie „kultowe”. Burger to potrawa z kategorii „fast food” – czy jednak to, co szybkie i proste w przygotowaniu nie może być jednocześnie pełnowartościowym posiłkiem? Sokołów udowadnia, że można to połączyć!

W linii Sokoliki, stworzonej z myślą o dzieciach, pojawiła się wyjątkowa nowość. To KIDS burger – czyli idealny burger dla młodych smakoszy wołowiny, a także doskonała propozycja dla rodziców, którzy szukają pomysłów na wygodne w przygotowaniu, pełnowartościowe posiłki dla swoich pociech.

KIDS burger Sokoliki składa się z:

  • miękkiej i puszystej bułki bez emulgatorów,
  • soczystego, delikatnie przyprawionego kotleta z delikatnego mięsa wołowego,
  • plastra sera żółtego gouda, dodającego kremowej konsystencji i pysznego smaku,
  • dodatków warzywnych, czyli pikli: ogórka o naturalnym aromacie kopru oraz cebulki, które nadają burgerowi świeżości i chrupkości,
  • lekkiego, orzeźwiającego sosu z musztardy i  ketchupu.

KIDS burger to idealne połączenie smaków i tekstur – od miękkiej bułki, przez soczysty kotlet, po chrupiące warzywa i aksamitny sos. Każdy składnik został starannie dobrany, aby zapewnić nie tylko niezapomniane doznania kulinarne, ale także zdrowy i wartościowy posiłek. Burger, jak wszystkie produkty z linii Sokoliki, ma czystą etykietę, czyli krótki skład, bez dodatku konserwantów. Stanowi dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędne dla prawidłowego rozwoju, może więc stanowić element odpowiednio zbilansowanej diety.

Jak go przygotować? To wyjątkowo proste! Burgera wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej lub piekarniku.

KIDS burger Sokoliki jest idealnym daniem zarówno na obiad lub kolację, jak i wyśmienitą przekąską w ciągu dnia. Doskonale sprawdza się także na przyjęciach urodzinowych, balach karnawałowych i innych okazjach, gdzie dzieci mogą cieszyć się smacznym i zdrowym posiłkiem w towarzystwie rówieśników.

To burger na wiele okazji, dzięki któremu każde jedzenie staje się małą przygodą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.