KIDS burger dla małych smakoszy
Burgery od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Szczególnie chętnie sięgają po nie młodsi konsumenci – dla nich jest to z pewnością danie „kultowe”. Burger to potrawa z kategorii „fast food” – czy jednak to, co szybkie i proste w przygotowaniu nie może być jednocześnie pełnowartościowym posiłkiem? Sokołów udowadnia, że można to połączyć!
W linii Sokoliki, stworzonej z myślą o dzieciach, pojawiła się wyjątkowa nowość. To KIDS burger – czyli idealny burger dla młodych smakoszy wołowiny, a także doskonała propozycja dla rodziców, którzy szukają pomysłów na wygodne w przygotowaniu, pełnowartościowe posiłki dla swoich pociech.
KIDS burger Sokoliki składa się z:
- miękkiej i puszystej bułki bez emulgatorów,
- soczystego, delikatnie przyprawionego kotleta z delikatnego mięsa wołowego,
- plastra sera żółtego gouda, dodającego kremowej konsystencji i pysznego smaku,
- dodatków warzywnych, czyli pikli: ogórka o naturalnym aromacie kopru oraz cebulki, które nadają burgerowi świeżości i chrupkości,
- lekkiego, orzeźwiającego sosu z musztardy i ketchupu.
KIDS burger to idealne połączenie smaków i tekstur – od miękkiej bułki, przez soczysty kotlet, po chrupiące warzywa i aksamitny sos. Każdy składnik został starannie dobrany, aby zapewnić nie tylko niezapomniane doznania kulinarne, ale także zdrowy i wartościowy posiłek. Burger, jak wszystkie produkty z linii Sokoliki, ma czystą etykietę, czyli krótki skład, bez dodatku konserwantów. Stanowi dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędne dla prawidłowego rozwoju, może więc stanowić element odpowiednio zbilansowanej diety.
Jak go przygotować? To wyjątkowo proste! Burgera wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej lub piekarniku.
KIDS burger Sokoliki jest idealnym daniem zarówno na obiad lub kolację, jak i wyśmienitą przekąską w ciągu dnia. Doskonale sprawdza się także na przyjęciach urodzinowych, balach karnawałowych i innych okazjach, gdzie dzieci mogą cieszyć się smacznym i zdrowym posiłkiem w towarzystwie rówieśników.
To burger na wiele okazji, dzięki któremu każde jedzenie staje się małą przygodą.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.