Komunikaty PR

Kim są osoby, które spędziły 7 godzin, żeby wygrać voucher na kanapkę z Popeyes

2023-12-18  |  14:40
Biuro prasowe

Ostatnia (a przynajmniej w tym roku) restauracja marki Popeyes otworzyła się 14 grudnia w Blue City w Warszawie. Nie obyło się bez specjalnej akcji, w ramach której pierwsze 3 osoby, które ustawią się w kolejce pod lokalem, otrzymały roczne vouchery na kanapkę Chicken Sandwich. Kim są ludzie, którzy wstali o świcie, by zwyciężyć i co ich do tego skłoniło? 

Kolejka jak w PRL-u, choć każda ze stojących w niej osób urodziła się już po 1989 roku, a część nawet już w XXI wieku. Najwytrwalszy ze śmiałków był pod Blue City już przed trzecią w nocy. Konkretnie: o 2:58 - zapamiętał, bo spóźnił mu się nocny z Centralnego. Na miejsce przyjechał przygotowany - powerbank, termos, słuchawki.  

Dawid mieszka na Targówku, więc miał kawałek, ale mówi, że było warto. “Może to i głupie, ale cieszę się, że udało mu się czegoś takiego dokonać” - mówi. W końcu roczne vouchery na kanapki Chicken Sandwich udało się zdobyć dotychczas zaledwie 15 osobom w Polsce. On jest zaś jedyną, która porusza się na wózku.  

Ma 29 lat i pracuje na monitoringu w firmie ochroniarskiej. Zmiany ma 24/48 i tak się złożyło, że akurat miał wolne. Dawid już wcześniej chciał spróbować wygrać voucher na Chicken Sandwich, ale zaspał. Czekania się nie bał - lubi wyzwania. W zeszłym roku pojechał na wakacje na Dolny Śląsk i postanowił, że nie będzie spał w hotelach. “Kiedy jeździsz na wózku, możesz przenocować w poczekalni na dworcu” - wyjaśnia.  

Weronika to z kolei jedyna dziewczyna w Warszawie i druga w Polsce, której udało się wygrać roczny voucher. Ma 21 lat, studiuje ekonomię i powinna być teraz na zajęciach. Nadrobi, ma dobrą frekwencję, zresztą zaraz idzie na uczelnię. Była w Popeyes po otwarciu pierwszego lokalu w mieście i zgodnie stwierdzili z chłopakiem, że to najlepszy kurczak z sieci fast-food - “Serio czuć, że ręcznie robiony” - mówią.

Zdecydowała się poderwać o 4 rano częściowo dlatego, że Blue City to centrum handlowe, w którym jest najczęściej - mieszka na Włochach i ma je pod drodze. W pierwszej trójce kolejkowiczów znalazła się jednak dzięki chłopakowi, który pracuje w jednym z tutejszych sklepów. Wiedział, którymi schodami ruchomymi będzie najszybciej na poziom +2, gdzie znajduje się Popeyes. Część osób, które czekały pod wejściami do Blue City, nieświadomie wybrała dłuższą drogę.  

Filip, czyli trzeci ze zwycięzców, jest starszy od Ani o rok. Studiuje montaż na Warszawskiej Szkole Filmowej, ale akurat nie miał dziś rano zajęć. Na miejsce przyszedł z dwoma kolegami, głównie dla zabawy - zawsze to coś innego niż zwykle. Wcześniej byli na otwarciu Popeyes w Galerii Młociny, ale przyszli za późno i żaden z nich nie załapał się do pierwszej trójki.  

W kolejce czekało im się całkiem fajnie - usiedli na rozwiniętym przed Popeyes dywanie i grali na przenośnych konsolach. Filip zastrzega, że będą chodzili na kanapki razem i płacili na zmianę - z jego voucherem zawsze to taniej, no i w końcu samemu nie chciałoby mu się tyle czekać. Chłopaki zostają po otwarciu na dłużej w lokalu - próbują shake’ów kokosowych i frytek z serem i szczypiorkiem.  

Restauracja Popeyes w Blue City znajduje się na poziomie +2 centrum (w strefia Food City). Od poniedziałku do soboty restauracja jest otwarta w godzinach 10 - 22, zaś w niedziele (także niehandlowe) od godziny 11 do 21.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.