Kim są osoby, które spędziły 7 godzin, żeby wygrać voucher na kanapkę z Popeyes
Ostatnia (a przynajmniej w tym roku) restauracja marki Popeyes otworzyła się 14 grudnia w Blue City w Warszawie. Nie obyło się bez specjalnej akcji, w ramach której pierwsze 3 osoby, które ustawią się w kolejce pod lokalem, otrzymały roczne vouchery na kanapkę Chicken Sandwich. Kim są ludzie, którzy wstali o świcie, by zwyciężyć i co ich do tego skłoniło?
Kolejka jak w PRL-u, choć każda ze stojących w niej osób urodziła się już po 1989 roku, a część nawet już w XXI wieku. Najwytrwalszy ze śmiałków był pod Blue City już przed trzecią w nocy. Konkretnie: o 2:58 - zapamiętał, bo spóźnił mu się nocny z Centralnego. Na miejsce przyjechał przygotowany - powerbank, termos, słuchawki.
Dawid mieszka na Targówku, więc miał kawałek, ale mówi, że było warto. “Może to i głupie, ale cieszę się, że udało mu się czegoś takiego dokonać” - mówi. W końcu roczne vouchery na kanapki Chicken Sandwich udało się zdobyć dotychczas zaledwie 15 osobom w Polsce. On jest zaś jedyną, która porusza się na wózku.
Ma 29 lat i pracuje na monitoringu w firmie ochroniarskiej. Zmiany ma 24/48 i tak się złożyło, że akurat miał wolne. Dawid już wcześniej chciał spróbować wygrać voucher na Chicken Sandwich, ale zaspał. Czekania się nie bał - lubi wyzwania. W zeszłym roku pojechał na wakacje na Dolny Śląsk i postanowił, że nie będzie spał w hotelach. “Kiedy jeździsz na wózku, możesz przenocować w poczekalni na dworcu” - wyjaśnia.
Weronika to z kolei jedyna dziewczyna w Warszawie i druga w Polsce, której udało się wygrać roczny voucher. Ma 21 lat, studiuje ekonomię i powinna być teraz na zajęciach. Nadrobi, ma dobrą frekwencję, zresztą zaraz idzie na uczelnię. Była w Popeyes po otwarciu pierwszego lokalu w mieście i zgodnie stwierdzili z chłopakiem, że to najlepszy kurczak z sieci fast-food - “Serio czuć, że ręcznie robiony” - mówią.
Zdecydowała się poderwać o 4 rano częściowo dlatego, że Blue City to centrum handlowe, w którym jest najczęściej - mieszka na Włochach i ma je pod drodze. W pierwszej trójce kolejkowiczów znalazła się jednak dzięki chłopakowi, który pracuje w jednym z tutejszych sklepów. Wiedział, którymi schodami ruchomymi będzie najszybciej na poziom +2, gdzie znajduje się Popeyes. Część osób, które czekały pod wejściami do Blue City, nieświadomie wybrała dłuższą drogę.
Filip, czyli trzeci ze zwycięzców, jest starszy od Ani o rok. Studiuje montaż na Warszawskiej Szkole Filmowej, ale akurat nie miał dziś rano zajęć. Na miejsce przyszedł z dwoma kolegami, głównie dla zabawy - zawsze to coś innego niż zwykle. Wcześniej byli na otwarciu Popeyes w Galerii Młociny, ale przyszli za późno i żaden z nich nie załapał się do pierwszej trójki.
W kolejce czekało im się całkiem fajnie - usiedli na rozwiniętym przed Popeyes dywanie i grali na przenośnych konsolach. Filip zastrzega, że będą chodzili na kanapki razem i płacili na zmianę - z jego voucherem zawsze to taniej, no i w końcu samemu nie chciałoby mu się tyle czekać. Chłopaki zostają po otwarciu na dłużej w lokalu - próbują shake’ów kokosowych i frytek z serem i szczypiorkiem.
Restauracja Popeyes w Blue City znajduje się na poziomie +2 centrum (w strefia Food City). Od poniedziałku do soboty restauracja jest otwarta w godzinach 10 - 22, zaś w niedziele (także niehandlowe) od godziny 11 do 21.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.