Komunikaty PR

KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości

2021-03-04  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem „Czas na przerwę. Czas na KitKat”. Koncepcja filmików to zabawne, utrzymane w historycznej konwencji 15-sekundowe klipy zapowiadane planszą „Przerwa na film z KitKat”. Promocja będzie dodatkowo wspierana w kanałach digital oraz – dla wybranych produktów – również w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.

Od lutego na półkach sklepowych można znaleźć także nowe propozycje słodkości marki. Do oferty dodany został nowy wariant smakowy KitKat 4Finger Premium „Zebra”, który oblewany jest białą i ciemną czekoladą. Oprócz nowych smaków, marka rozszerza również dostępne formaty. Do portfolio zawitały KitKat Pops w trzech wariantach smakowych: mlecznej czekolady, orzeszków ziemnych, kukurydzy i chia oraz orzechów laskowych i kakao. KitKat Pops to czekoladowe kuleczki w opakowaniach do dzielenia się. Dodatkowo, flagowy KitKat Chunky zyskał opakowanie typu multipack, w którym znaleźć można cztery batoniki w 40-gramowych porcjach.

„Nowości w portfolio KitKat to odpowiedź na zmiany w nawykach konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po formaty, dzięki którym mogą dzielić się słodkościami podczas wspólnych chwil z najbliższymi – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestlé w Polsce i dodaje – „Wprowadzone już nowości to jednak dopiero początek tego, co przygotowaliśmy dla marki KitKat w 2021 roku. W nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne warianty batoników, rozpoczniemy także atrakcyjne działania promocyjne”.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com  

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.