Kokosowość Level Wawel - nowa czekolada kokosowa z Wawelu
Nowa, wyjątkowa czekolada z Wawelu przenosi na egzotyczną plażę pełną słońca i palm kokosowych. Połączenie królewskiej jakości czekolady Wawel z puszystym nadzieniem pełnym wiórków kokosa (aż 45%!) to prawdziwa uczta dla podniebienia. Nowa tabliczka Wawel Kokosowa 87 g od lutego w sklepach w całej Polsce.
Dobre składniki, pyszna czekolada
Słodka nowość została stworzona zgodnie z ideą projektu Dobre Składniki. Zawarty w niej aromat jest naturalny, a cały skład maksymalnie krótki i prosty. Nad procesem tworzenia produktów marki Wawel czuwa Rada Ekspertów, do której należą m.in. specjaliści do spraw żywienia. Dzięki niej słodkości z Wawelu mają nie tylko pyszny i wyjątkowy smak, ale też jakość na wysokim poziomie - na poziomie Level Wawel!
Jeszcze więcej kokosu!
Nowa tabliczka Kokosowa to nie jedyna słodycz z Wawelu, którą pokochają entuzjaści kokosa. Producent w swoim portfolio ma także inne produkty z tą egzotyczną nutą. Praliny Michałki Kokosowe z Wawelu to pyszna wariacja kultowych cukierków o intensywnie kokosowym nadzieniu, które doskonale komponuje się z chrupiącymi orzeszkami arachidowymi. Fanom MINIczekolad z Wawelu przypadnie do gustu MINIczekolada Danusia Kokosowa 38 g. To znana od ponad 100 lat słodka przekąska w kokosowej odsłonie, gdzie smak deserowej cienkiej czekolady harmonijnie łączy się z wakacyjnym smakiem kokosa. Kolejna ciekawa propozycja to duża czekolada nadziewana Crunchy Coco 258 g. To mocno mleczna czekolada nadziewana kokosowym nadzieniem z kawałkami wiórków kokosowych oraz kuleczek ryżowych.
Intensywnie kokosowy smak przeniesie Cię w słoneczny klimat, pełen pozytywnych emocji na poziomie Level Wawel!
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.