Koktajlowa nowość - Dorato Blackcurrant!
Dorato wprowadza na rynek nowość: Dorato Blackcurrant o smaku czarnej porzeczki. Inspiracją do jej stworzenia był znany i lubiany francuski aperitif - koktajl „Kir Royale”. To największa premiera marki od kilkunastu lat.
Rynek win musujących jest w rozkwicie – w ostatnim roku urósł wartościowo o ponad 18%, co czyni go jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych. Według deklaracji konsumenci w Polsce wypijają już 475 ml takiego wina miesięcznie (w porównaniu do 244 ml jeszcze w 2014 roku). Kupujący poszukują nowych smaków i wariantów, a „bąbelki” stały się nieodłącznym elementem spotkań – nie tylko podczas uroczystych celebracji, jak wesela czy bale sylwestrowe, ale również niezobowiązujących okazji towarzyskich w mniejszym gronie. Ponadto coraz częściej wybieramy wina w wariantach smakowych – na takie trunki wydaliśmy w zeszłym roku już przeszło dwieście milionów złotych (o 16% więcej niż w 2018 roku) – to tyle, ile łącznie na gin i rum.
Marka Dorato od prawie 30 lat towarzyszy Polakom podczas wyjątkowych okazji. Powstała wtedy, gdy w Polsce odbyły się pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu, została utworzona Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie i wysłano pierwszy e-mail. Od tamtej pory Polacy nie wyobrażają sobie celebracji bez Dorato, świętowali z nim bowiem już prawie 200 milionów razy. Teraz marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i przedstawia nowy wariant, którego smak nawiązuje do klasycznego koktajlu „Kir Royale” – wina musującego o smaku czarnej porzeczki. To propozycja na szereg okazji, gdy szukamy lekkiego, koktajlowego smaku do sączenia na pikniku, imprezie czy w klubie, a nie tylko przysłowiowego „strzału z korka”.
Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury opartej na uwielbianym i docenianym przez miliony konsumentów smaku Dorato z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek. „To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po smakowe warianty alkoholi, doceniają elegancję wina i poszukują smakowitych lekkich propozycji koktajlowych. Jesteśmy pewni, że tak samo jak klasyczne warianty, Dorato Blackcurrant odniesie sukces i będzie towarzyszyło naszym klientom przy wielu okazjach” – mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager AMBRA BRANDS.
Nowość Dorato Blackcurrant wyróżnia się eleganckim opakowaniem, w charakterystycznej, fioletowej kolorystyce i szampańskim stylu. W sprzedaży będzie dostępny jeszcze w kwietniu bieżącego roku. Cena sugerowana produktu to 14,49 zł.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.