Komunikaty PR

Koktajlowa nowość - Dorato Blackcurrant!

2020-04-29  |  15:20
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.09 MB )

Dorato wprowadza na rynek nowość: Dorato Blackcurrant o smaku czarnej porzeczki. Inspiracją do jej stworzenia był znany i lubiany francuski aperitif - koktajl „Kir Royale”. To największa premiera marki od kilkunastu lat.

Rynek win musujących jest w rozkwicie – w ostatnim roku urósł wartościowo o ponad 18%, co czyni go jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych. Według deklaracji konsumenci w Polsce wypijają już 475 ml takiego wina miesięcznie (w porównaniu do 244 ml jeszcze w 2014 roku). Kupujący poszukują nowych smaków i wariantów, a „bąbelki” stały się nieodłącznym elementem spotkań – nie tylko podczas uroczystych celebracji, jak wesela czy bale sylwestrowe, ale również niezobowiązujących okazji towarzyskich w mniejszym gronie. Ponadto coraz częściej wybieramy wina w wariantach smakowych – na takie trunki wydaliśmy w zeszłym roku już przeszło dwieście milionów złotych (o 16% więcej niż w 2018 roku) – to tyle, ile łącznie na gin i rum.

Marka Dorato od prawie 30 lat towarzyszy Polakom podczas wyjątkowych okazji. Powstała wtedy, gdy w Polsce odbyły się pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu, została utworzona Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie i wysłano pierwszy e-mail. Od tamtej pory Polacy nie wyobrażają sobie celebracji bez Dorato, świętowali z nim bowiem już prawie 200 milionów razy. Teraz marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i przedstawia nowy wariant, którego smak nawiązuje do klasycznego koktajlu „Kir Royale” – wina musującego o smaku czarnej porzeczki. To propozycja na szereg okazji, gdy szukamy lekkiego, koktajlowego smaku do sączenia na pikniku, imprezie czy w klubie, a nie tylko przysłowiowego „strzału z korka”.

Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury opartej na uwielbianym i docenianym przez miliony konsumentów smaku Dorato z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek. „To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po smakowe warianty alkoholi, doceniają elegancję wina i poszukują smakowitych lekkich propozycji koktajlowych. Jesteśmy pewni, że tak samo jak klasyczne warianty, Dorato Blackcurrant odniesie sukces i będzie towarzyszyło naszym klientom przy wielu okazjach” – mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager AMBRA BRANDS.

Nowość Dorato Blackcurrant wyróżnia się eleganckim opakowaniem, w charakterystycznej, fioletowej kolorystyce i szampańskim stylu. W sprzedaży będzie dostępny jeszcze w kwietniu bieżącego roku. Cena sugerowana produktu to 14,49 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z Biuro prasowe
2024-05-14 | 11:00

Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z

Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co
Żywienie Idealny dodatek do grilla. Poznaj nowy przepis na ziemniaczaną sałatkę
2024-05-14 | 09:00

Idealny dodatek do grilla. Poznaj nowy przepis na ziemniaczaną sałatkę

Początek maja to długo wyczekiwane otwarcie sezonu grillowego. W menu, obok aromatycznych mięs i kolorowych przekąsek, warto przypomnieć klasyczną sałatkę ziemniaczaną, która z
Żywienie Idealny dodatek do grilla. Poznaj nowy przepis na ziemniaczaną sałatkę
2024-05-14 | 09:00

Idealny dodatek do grilla. Poznaj nowy przepis na ziemniaczaną sałatkę

Początek maja to długo wyczekiwane otwarcie sezonu grillowego. W menu, obok aromatycznych mięs i kolorowych przekąsek, warto przypomnieć klasyczną sałatkę ziemniaczaną, która z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Teatr

Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.