Kolejna odsłona kampanii marketingowej YoPRO już ruszyła
Marka YoPRO, która w czerwcu br. dołączyła do portfolio Danone, zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii marketingowej. W ramach właśnie rozpoczętych działań wysokobiałkowe produkty YoPRO będą promowane przez influencerów, którzy są również bohaterami spotu influencerskiego. Komunikacja skierowana jest m.in. do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia.
Działania z zakresu influencer marketingu wpisują się w całościową strategię komunikacji marki YoPRO, w ramach której kładziony jest nacisk na zdrowy styl życia i edukację żywieniową. W kampanii biorą udział znani influencerzy, tj. Kaja Soboń, Qczaj, Zuza Dmitruk i Mateusz Gamrot, tworzący grupę ambasadorów marki. Choć na co dzień uprawiają różne dyscypliny sportu – od MMA aż po taniec, to łączy ich pasja do ruchu i dbania o sposób odżywiania. Ambasadorzy są także bohaterami spotu reklamowego, do którego muzykę stworzył Tymek – piosenkarz, autor utworów muzycznych i tekstów – we współpracy z producentem i kompozytorem A_GIM'em.
Dotarcie do szerokiej grupy konsumentów
W ramach kampanii zaplanowano także współpracę z dietetykami, którzy w przystępny sposób opowiedzą o wyróżnikach jogurtów YoPRO i roli wysokobiałkowych środków spożywczych w diecie. Influencerzy lifestyle pokażą zaś, jak włączać produkty tego typu do codziennego menu. – Media społecznościowe, w tym działania z zakresu influencer marketingu, pozwalają nam na bezpośredni kontakt z konsumentami i budowanie bliskiej relacji pomiędzy nimi a marką. Dobór różnorodnych influencerów pozwala nam natomiast dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, co ma szczególne znaczenie w przypadku komunikacji marki, która niedawno pojawiła się na rynku – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki YoPRO.
Reklamy produktów są zaś obecne w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, TikTok oraz na YouTube. Plansze sponsorskie emitowane są również w największych stacjach telewizyjnych, szczególnie obok programów o tematyce sportowej. Komunikaty pojawiają się także w klubach fitness, co dodatkowo wzmacnia przekaz skierowany do aktywnych fizycznie konsumentów.
Zdrowie w wielu smakach i formatach
Marka YoPRO oferuje produkty wzbogacone o magnez i witaminę B9, dostępne w dwóch formatach i kilku smakach. Jogurty w kubeczkach o gramaturze 160 g dostępne są w wersjach o smaku waniliowym i stracciatella, zawierają 15 g białka w porcji. Jogurty pitne, oferowane w smakach truskawka-malina i stracciatella, dostarczają 23 g białka na porcję (270 g). Produkty te wspierają zdrowy tryb życia, dostarczając ważnych składników odżywczych i nie zawierają tłuszczu ani dodanego cukru – zawierają naturalnie występujace cukry. Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna ich zaleta. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez wpływa na ważne funkcje naszego organizmu, w tym wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.
Reżyserem spotu influencerskiego był Kuba Zarzycki, operatorem obrazu Mateusz Dziekoński. Nadzór nad scenografią sprawowała Eleonora Rogińska. Jako dom produkcyjny wybrano Goodfellas (Jan Dybek-Perski, Anna Wydra). Postprodukcję obrazu zapewniło BadiBadi, a postprodukcję dźwięku Juice Sound. Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej odpowiedzialna jest agencja strategiczna Lettly. Zakup mediów należy do kompetencji Essence Mediacom, podobnie jak działania reklamowe w social mediach. Agencja Elektra odpowiada za wsparcie operacyjne, kompleksową obsługę akcji degustacyjnych. Nadzór przy produkcji muzycznej sprawował Sirens.
* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.