Komunikaty PR

Kolejna odsłona kampanii marketingowej YoPRO już ruszyła

2024-08-19  |  15:30
Biuro prasowe

Marka YoPRO, która w czerwcu br. dołączyła do portfolio Danone, zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii marketingowej. W ramach właśnie rozpoczętych działań wysokobiałkowe produkty YoPRO będą promowane przez influencerów, którzy są również bohaterami spotu influencerskiego. Komunikacja skierowana jest m.in. do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia.

Działania z zakresu influencer marketingu wpisują się w całościową strategię komunikacji marki YoPRO, w ramach której kładziony jest nacisk na zdrowy styl życia i edukację żywieniową. W kampanii biorą udział znani influencerzy, tj. Kaja Soboń, Qczaj, Zuza Dmitruk i Mateusz Gamrot, tworzący grupę ambasadorów marki. Choć na co dzień uprawiają różne dyscypliny sportu – od MMA aż po taniec, to łączy ich pasja do ruchu i dbania o sposób odżywiania. Ambasadorzy są także bohaterami spotu reklamowego, do którego muzykę stworzył Tymek – piosenkarz, autor utworów muzycznych i tekstów – we współpracy z producentem i kompozytorem A_GIM'em.

Dotarcie do szerokiej grupy konsumentów

W ramach kampanii zaplanowano także współpracę z dietetykami, którzy w przystępny sposób opowiedzą o wyróżnikach jogurtów YoPRO i roli wysokobiałkowych środków spożywczych w diecie. Influencerzy lifestyle pokażą zaś, jak włączać produkty tego typu do codziennego menu. – Media społecznościowe, w tym działania z zakresu influencer marketingu, pozwalają nam na bezpośredni kontakt z konsumentami i budowanie bliskiej relacji pomiędzy nimi a marką. Dobór różnorodnych influencerów pozwala nam natomiast dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, co ma szczególne znaczenie w przypadku komunikacji marki, która niedawno pojawiła się na rynku – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki YoPRO.

Reklamy produktów są zaś obecne w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, TikTok oraz na YouTube. Plansze sponsorskie emitowane są również w największych stacjach telewizyjnych, szczególnie obok programów o tematyce sportowej. Komunikaty pojawiają się także w klubach fitness, co dodatkowo wzmacnia przekaz skierowany do aktywnych fizycznie konsumentów.

Zdrowie w wielu smakach i formatach

Marka YoPRO oferuje produkty wzbogacone o magnez i witaminę B9, dostępne w dwóch formatach i kilku smakach. Jogurty w kubeczkach o gramaturze 160 g dostępne są w wersjach o smaku waniliowym i stracciatella, zawierają 15 g białka w porcji. Jogurty pitne, oferowane w smakach truskawka-malina i stracciatella, dostarczają 23 g białka na porcję (270 g). Produkty te wspierają zdrowy tryb życia, dostarczając ważnych składników odżywczych i nie zawierają tłuszczu ani dodanego cukru – zawierają naturalnie występujace cukry. Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna ich zaleta. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez wpływa na ważne funkcje naszego organizmu, w tym wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.

Reżyserem spotu influencerskiego był Kuba Zarzycki, operatorem obrazu Mateusz Dziekoński. Nadzór nad scenografią sprawowała Eleonora Rogińska. Jako dom produkcyjny wybrano Goodfellas (Jan Dybek-Perski, Anna Wydra). Postprodukcję obrazu zapewniło BadiBadi, a postprodukcję dźwięku Juice Sound. Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej odpowiedzialna jest agencja strategiczna Lettly. Zakup mediów należy do kompetencji Essence Mediacom, podobnie jak działania reklamowe w social mediach. Agencja Elektra odpowiada za wsparcie operacyjne, kompleksową obsługę akcji degustacyjnych. Nadzór przy produkcji muzycznej sprawował Sirens.

 


* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.