Kolejna odsłona kampanii marketingowej YoPRO już ruszyła
Marka YoPRO, która w czerwcu br. dołączyła do portfolio Danone, zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii marketingowej. W ramach właśnie rozpoczętych działań wysokobiałkowe produkty YoPRO będą promowane przez influencerów, którzy są również bohaterami spotu influencerskiego. Komunikacja skierowana jest m.in. do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia.
Działania z zakresu influencer marketingu wpisują się w całościową strategię komunikacji marki YoPRO, w ramach której kładziony jest nacisk na zdrowy styl życia i edukację żywieniową. W kampanii biorą udział znani influencerzy, tj. Kaja Soboń, Qczaj, Zuza Dmitruk i Mateusz Gamrot, tworzący grupę ambasadorów marki. Choć na co dzień uprawiają różne dyscypliny sportu – od MMA aż po taniec, to łączy ich pasja do ruchu i dbania o sposób odżywiania. Ambasadorzy są także bohaterami spotu reklamowego, do którego muzykę stworzył Tymek – piosenkarz, autor utworów muzycznych i tekstów – we współpracy z producentem i kompozytorem A_GIM'em.
Dotarcie do szerokiej grupy konsumentów
W ramach kampanii zaplanowano także współpracę z dietetykami, którzy w przystępny sposób opowiedzą o wyróżnikach jogurtów YoPRO i roli wysokobiałkowych środków spożywczych w diecie. Influencerzy lifestyle pokażą zaś, jak włączać produkty tego typu do codziennego menu. – Media społecznościowe, w tym działania z zakresu influencer marketingu, pozwalają nam na bezpośredni kontakt z konsumentami i budowanie bliskiej relacji pomiędzy nimi a marką. Dobór różnorodnych influencerów pozwala nam natomiast dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, co ma szczególne znaczenie w przypadku komunikacji marki, która niedawno pojawiła się na rynku – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki YoPRO.
Reklamy produktów są zaś obecne w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, TikTok oraz na YouTube. Plansze sponsorskie emitowane są również w największych stacjach telewizyjnych, szczególnie obok programów o tematyce sportowej. Komunikaty pojawiają się także w klubach fitness, co dodatkowo wzmacnia przekaz skierowany do aktywnych fizycznie konsumentów.
Zdrowie w wielu smakach i formatach
Marka YoPRO oferuje produkty wzbogacone o magnez i witaminę B9, dostępne w dwóch formatach i kilku smakach. Jogurty w kubeczkach o gramaturze 160 g dostępne są w wersjach o smaku waniliowym i stracciatella, zawierają 15 g białka w porcji. Jogurty pitne, oferowane w smakach truskawka-malina i stracciatella, dostarczają 23 g białka na porcję (270 g). Produkty te wspierają zdrowy tryb życia, dostarczając ważnych składników odżywczych i nie zawierają tłuszczu ani dodanego cukru – zawierają naturalnie występujace cukry. Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna ich zaleta. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez wpływa na ważne funkcje naszego organizmu, w tym wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.
Reżyserem spotu influencerskiego był Kuba Zarzycki, operatorem obrazu Mateusz Dziekoński. Nadzór nad scenografią sprawowała Eleonora Rogińska. Jako dom produkcyjny wybrano Goodfellas (Jan Dybek-Perski, Anna Wydra). Postprodukcję obrazu zapewniło BadiBadi, a postprodukcję dźwięku Juice Sound. Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej odpowiedzialna jest agencja strategiczna Lettly. Zakup mediów należy do kompetencji Essence Mediacom, podobnie jak działania reklamowe w social mediach. Agencja Elektra odpowiada za wsparcie operacyjne, kompleksową obsługę akcji degustacyjnych. Nadzór przy produkcji muzycznej sprawował Sirens.
* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.
![Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_46495063,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
![Ciasta na sylwestrowy stół](/files/_uploaded/glownekonf_1223549995,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ciasta na sylwestrowy stół
![Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]](/files/_uploaded/glownekonf_974598057,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Dom i ogród
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
![](/files/1922771799/podanie-ma-znaczenie-foto,w_133,_small.jpg)
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.