Komunikaty PR

Konkurs – Majonez Kielecki przed świętami

2022-11-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr@bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Święta Bożego Narodzenia to czas magii, ale i duża ilość wytężonej, kulinarnej pracy. Przy tej okazji Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” przygotowała specjalną niespodziankę dla fanów swojego kultowego produktu. Już 1 grudnia rozpoczyna się wyjątkowy konkurs! Wystarczy podzielić się doświadczeniem, w jaki sposób Majonez Kielecki pomaga w przygotowaniu się do nadchodzących świąt. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione nagrodami!

Smak Majonezu Kieleckiego, opartego na tradycyjnej recepturze towarzyszy nam przy wielu kulinarnych okazjach. Jest oczywiście też nieodzowną częścią przygotowań do świąt. Pojawia się jako dodatek na stole, ale także jako składnik bożonarodzeniowych potraw. Jak go wykorzystujesz? Podziel się swoimi doświadczeniami i weź udział w konkursie świątecznym. Można w nim zdobyć cenne nagrody!

Konkurs - proste zasady

  1. Kup Majonez Kielecki i zachowaj paragon.
  2. Zrób zdjęcie, obrazujące w jaki sposób pomaga on w przygotowaniach do nadchodzących świąt.
  3. W komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Majonezu Kieleckiego (www.facebook.com/majonezkielecki/ ) zamieść wykonane przez siebie zdjęcie lub/i dodaj opis związany z tematem konkursu.

Za zajęcie I miejsca laureat otrzyma robot kuchenny „Thermomix TM6 + friend”. Kolejne miejsca uhonorowane zostaną sprzętem AGD oraz skarpetkami z logotypem Majonezu Kieleckiego.

Zgłoszenia przyjmowane są od 1 do 23 grudnia 2022 roku do godziny 23:59.

Czekamy na Wasze świąteczno-kulinarne doświadczenia!

 

Regulamin oraz szczegóły konkursu: https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/konkursu-przygotuj-swieta-z-kieleckim/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć