Konkurs – Majonez Kielecki przed świętami
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, ale i duża ilość wytężonej, kulinarnej pracy. Przy tej okazji Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” przygotowała specjalną niespodziankę dla fanów swojego kultowego produktu. Już 1 grudnia rozpoczyna się wyjątkowy konkurs! Wystarczy podzielić się doświadczeniem, w jaki sposób Majonez Kielecki pomaga w przygotowaniu się do nadchodzących świąt. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione nagrodami!
Smak Majonezu Kieleckiego, opartego na tradycyjnej recepturze towarzyszy nam przy wielu kulinarnych okazjach. Jest oczywiście też nieodzowną częścią przygotowań do świąt. Pojawia się jako dodatek na stole, ale także jako składnik bożonarodzeniowych potraw. Jak go wykorzystujesz? Podziel się swoimi doświadczeniami i weź udział w konkursie świątecznym. Można w nim zdobyć cenne nagrody!
Konkurs - proste zasady
- Kup Majonez Kielecki i zachowaj paragon.
- Zrób zdjęcie, obrazujące w jaki sposób pomaga on w przygotowaniach do nadchodzących świąt.
- W komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Majonezu Kieleckiego (www.facebook.com/majonezkielecki/ ) zamieść wykonane przez siebie zdjęcie lub/i dodaj opis związany z tematem konkursu.
Za zajęcie I miejsca laureat otrzyma robot kuchenny „Thermomix TM6 + friend”. Kolejne miejsca uhonorowane zostaną sprzętem AGD oraz skarpetkami z logotypem Majonezu Kieleckiego.
Zgłoszenia przyjmowane są od 1 do 23 grudnia 2022 roku do godziny 23:59.
Czekamy na Wasze świąteczno-kulinarne doświadczenia!
Regulamin oraz szczegóły konkursu: https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/konkursu-przygotuj-swieta-z-kieleckim/
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.