Komunikaty PR

Krem z białych warzyw - inspiracje Vegeta Natur

2020-07-30  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Sezon letni, kiedy dostępne są świeże warzywa, to idealny czas na przyrządzanie przepysznych zup. 

W uzyskaniu wyjątkowego smaku dań, pomoże też Vegeta Natur. To szereg różnorodnych, wysokiej jakości przypraw przygotowanych przez ekspertów kulinarnych. Do zup najlepiej sprawdzą się kostki rosołowe Vegeta Natur, Vegeta Natur przyprawa w płynie bez glutaminianu sodu oraz Vegeta Natur przyprawa uniwersalna. To innowacyjne produkty bez dodatku wzmacniaczy smaku, sztucznych barwników i konserwantów, które idealnie podkreślą smak różnorodnych potraw.

Poznaj ispiracje od Vegeta Natur!

Krem z białych warzyw

Składniki:

  • kostki rosołowe Vegeta Natur – bulion warzywny
  • 1 średniej wielości kalafior
  • 2-3 ziemniaki
  • ¼ selera
  • jogurt naturalny lub śmietana
  • sól i pieprz
  • kiełki np. dyni / natka pietruszki
  • opcjonalnie: plastry boczku bądź szynki parmeńskiej

 

Sposób przygotowania:

Myjemy i obieramy warzywa. Gotujemy je w 2 litrach wody. Dodajemy 2 kostki rosołowe bulionu warzywnego Vegeta Natur. Jak tylko warzywa zmiękną, wyjmujemy je z wody i blendujemy. Wywar powstały podczas gotowania warzyw przelewamy do zmiksowanej masy.  Dodajemy jogurt naturalny lub śmietanę. Serwujemy posypane kiełkami dyni lub natką pietruszki. Fani mięs mogą przygotować chrupiące chipsy – wystarczy na kilka minut włożyć plastry boczku lub szynki parmeńskiej do piekarnika nagrzanego do 150 st. C. Jak tylko się zapieką, kładziemy je na krem warzywny.

Więcej produktów Vegeta Natur oraz inspirujących przepisów znaleźć można na stronie: www.vegeta.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.