Król polskich energetyków w nowych szatach

Najnowsza odsłona kampanii King of the Night jest podkreśleniem rynkowego sukcesu ostatnich lat, ze wskazaniem na wieloletnią misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą.
Misją marki BLACK, wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii, jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągać to, co chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności, BLACK zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji, w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja możliwości dostępnych dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy.
Kampania King of the Night to zaproszenie do świata produktów, które stają się stylem życia. Lider sektora napojów energetycznych BLACK od zawsze utożsamiany był z odwagą, porzuceniem ograniczeń i sztywnych schematów. Obok tego polskiego brandu nie da się przejść obojętnie, co tkwi zresztą w jego DNA.
Nowa kampania 360 objęła swoim zasięgiem telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark). Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Materiał w kilku wersjach długości można obejrzeć również na oficjalnym kanale Youtube marki. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).
Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie
Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.
Edukacja
Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.
Media
Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.