Komunikaty PR

Królewskie Mleczko Cappuccino – pyszna nowość od marki Wawel

2021-10-13  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 1.44 MB )

Rodzina Królewskiego Mleczka z Wawelu poszerza się o kolejny, wyjątkowy i jakże pyszny smak! Tym razem delikatne, okrągłe mleczka, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel zachwycają smakiem cappuccino. Połączenie intensywnego, mleczno-kawowego aromatu z idealnie puszystym mleczkiem to kusząca propozycja na słodkie chwile zapomnienia.

 

Do kolekcji Królewskiego Mleczka: Waniliowego, Śmietankowego i Malinowego dołącza nowy, czwarty już wariant smakowy - Królewskie Mleczko Cappuccino. Intensywny smak idealnie spienionego cappuccino, zamknięty w oryginalnym okrągłym kształcie mleczka, pokochają wszyscy miłośnicy wyjątkowych słodkości. Całość oblana jest wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą z Wawelu. Każde mleczko jest indywidualnie pakowane w pastelowo - różowe owijki, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą słodkiego zapomnienia.

Na półkach sklepowych, produkt Wawelu kusi wzrok nowoczesnym, charakterystycznym różowym opakowaniem z elementami beżu, nawiązującymi do nowego smaku Królewskiego Mleczka Cappuccino. Elegancki kartonik sprawia, że produkt jest idealnym towarzyszem na słodkie chwile relaksu, ale i atrakcyjną propozycją prezentową.

Królewskie Mleczko Cappuccino, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstaje zgodnie z ideą Dobrych Składników - w oparciu o prosty skład, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.


Królewskie Mleczko Cappuccino - to lekkie i puszyste mleczko o smaku cappuccino, oblane najlepszą czekoladą Wawel. Oryginalny okrągły kształt pozwala w pełni delektować się subtelnością i wyjątkowym, mleczno - kawowym smakiem produktu. Doskonała propozycja zarówno na słodkie chwile wytchnienia, jak i wspólne wieczory z przyjaciółmi.

Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wege produkty coraz bardziej popularne! Biuro prasowe
2021-10-27 | 13:00

Wege produkty coraz bardziej popularne!

Już 43% Polaków sięga po gotowe dania, w których składzie nie ma ani grama mięsa. Dlaczego? Marka FRoSTA zapytała o to wprost. Z badania przeprowadzonego na zlecenie marki
Żywienie Maczfit wspiera lokalnych sadowników w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka
2021-10-27 | 13:00

Maczfit wspiera lokalnych sadowników w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka

Lider cateringu dietetycznego w Polsce – marka Maczfit, wspiera lokalnych sadowników. Firma uzupełniła jadłospis klientów symbolicznym jabłkiem w ramach inicjatywy
Żywienie Trendy Al Dente - za co kochamy makaron?
2021-10-25 | 15:00

Trendy Al Dente - za co kochamy makaron?

Carbonara i spaghetti bolognese - te dwa dania kuchni włoskiej najczęściej wybieramy w dostawie. Czy przywiązanie do klasycznych smaków to coś, co łączy nas z Włochami? Czy pandemia

Więcej ważnych informacji

Uroda

Grażyna Szapołowska: Choć się starzejemy, to nasze serce nie powinno mieć zmarszczek. Chcę zachęcać kobiety, żeby korzystały z życia i były szczęśliwe same dla siebie

Aktorka chce udowodnić kobietom, że w swoim życiu można bardzo wiele zmienić, jeśli się tylko tego chce. Trzeba tylko uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i pozbyć się blokad, które utrudniają rozwój i funkcjonowanie. Jako ambasadorka Fundacji „Serce nie ma zmarszczek” pomaga w budowaniu społeczności kobiet, które chcą inspirować, motywować i wspierać inne panie w drodze do źródeł swojej wewnętrznej energii. Grażyna Szapołowska przekonuje, że każda z nas jest niepowtarzalna i ma bardzo wiele do zaoferowania zarówno sobie samej, jak i całemu światu.

Seriale

Daria Zawiałow nagrała cover przeboju Haliny Frąckowiak „Serca gwiazd”. „Praca nad coverem jest trudniejsza niż nad swoim autorskim utworem”

Piosenka promuje najnowszą produkcję Playera „Pajęczyna” z Joanną Kulig w roli głównej. „Serca gwiazd” w interpretacji Darii Zawiałow to utwór łączący w sobie nowoczesność z klimatem lat 80. Wokalistka podkreśla, że interpretacja przeboju Haliny Frąckowiak we współczesnej aranżacji ma zupełnie inny wydźwięk niż oryginał.

Media i PR

Hybrydowa formuła może zdominować rynek konferencji i spotkań również po pandemii. Do nowych realiów przekonali się zarówno organizatorzy, jak i dziennikarze

Branża eventowa jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19. Kiedy większość wydarzeń została odwołana ze względu na reżim sanitarny, branża ekspresem przeniosła się do online’u, a agencje i ich klienci przeszli przyspieszony kurs digitalizacji. Z raportu „Digital Event 2020/21” wynika, że największą popularnością cieszyły się realizowane w formule online webinary, szkolenia i konferencje. Choć część z nich prawdopodobnie zostanie utrzymana w tym formacie także po wygaszeniu pandemii, to organizatorzy chętnie wracają do tradycyjnych spotkań.