Komunikaty PR

Królewskie Mleczko Cappuccino – pyszna nowość od marki Wawel

2021-10-13  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 1.44 MB )

Rodzina Królewskiego Mleczka z Wawelu poszerza się o kolejny, wyjątkowy i jakże pyszny smak! Tym razem delikatne, okrągłe mleczka, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel zachwycają smakiem cappuccino. Połączenie intensywnego, mleczno-kawowego aromatu z idealnie puszystym mleczkiem to kusząca propozycja na słodkie chwile zapomnienia.

 

Do kolekcji Królewskiego Mleczka: Waniliowego, Śmietankowego i Malinowego dołącza nowy, czwarty już wariant smakowy - Królewskie Mleczko Cappuccino. Intensywny smak idealnie spienionego cappuccino, zamknięty w oryginalnym okrągłym kształcie mleczka, pokochają wszyscy miłośnicy wyjątkowych słodkości. Całość oblana jest wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą z Wawelu. Każde mleczko jest indywidualnie pakowane w pastelowo - różowe owijki, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą słodkiego zapomnienia.

Na półkach sklepowych, produkt Wawelu kusi wzrok nowoczesnym, charakterystycznym różowym opakowaniem z elementami beżu, nawiązującymi do nowego smaku Królewskiego Mleczka Cappuccino. Elegancki kartonik sprawia, że produkt jest idealnym towarzyszem na słodkie chwile relaksu, ale i atrakcyjną propozycją prezentową.

Królewskie Mleczko Cappuccino, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstaje zgodnie z ideą Dobrych Składników - w oparciu o prosty skład, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.


Królewskie Mleczko Cappuccino - to lekkie i puszyste mleczko o smaku cappuccino, oblane najlepszą czekoladą Wawel. Oryginalny okrągły kształt pozwala w pełni delektować się subtelnością i wyjątkowym, mleczno - kawowym smakiem produktu. Doskonała propozycja zarówno na słodkie chwile wytchnienia, jak i wspólne wieczory z przyjaciółmi.

Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.