Komunikaty PR

Królewskie Mleczko Cappuccino – pyszna nowość od marki Wawel

2021-10-13  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 1.44 MB )

Rodzina Królewskiego Mleczka z Wawelu poszerza się o kolejny, wyjątkowy i jakże pyszny smak! Tym razem delikatne, okrągłe mleczka, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel zachwycają smakiem cappuccino. Połączenie intensywnego, mleczno-kawowego aromatu z idealnie puszystym mleczkiem to kusząca propozycja na słodkie chwile zapomnienia.

 

Do kolekcji Królewskiego Mleczka: Waniliowego, Śmietankowego i Malinowego dołącza nowy, czwarty już wariant smakowy - Królewskie Mleczko Cappuccino. Intensywny smak idealnie spienionego cappuccino, zamknięty w oryginalnym okrągłym kształcie mleczka, pokochają wszyscy miłośnicy wyjątkowych słodkości. Całość oblana jest wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą z Wawelu. Każde mleczko jest indywidualnie pakowane w pastelowo - różowe owijki, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą słodkiego zapomnienia.

Na półkach sklepowych, produkt Wawelu kusi wzrok nowoczesnym, charakterystycznym różowym opakowaniem z elementami beżu, nawiązującymi do nowego smaku Królewskiego Mleczka Cappuccino. Elegancki kartonik sprawia, że produkt jest idealnym towarzyszem na słodkie chwile relaksu, ale i atrakcyjną propozycją prezentową.

Królewskie Mleczko Cappuccino, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstaje zgodnie z ideą Dobrych Składników - w oparciu o prosty skład, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.


Królewskie Mleczko Cappuccino - to lekkie i puszyste mleczko o smaku cappuccino, oblane najlepszą czekoladą Wawel. Oryginalny okrągły kształt pozwala w pełni delektować się subtelnością i wyjątkowym, mleczno - kawowym smakiem produktu. Doskonała propozycja zarówno na słodkie chwile wytchnienia, jak i wspólne wieczory z przyjaciółmi.

Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.