Kulinarna podróż dookoła świata w KFC
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Na wakacje musimy co prawda jeszcze chwilę poczekać, ale KFC znalazło sposób na to, by już teraz przenieść swoich Gości w kulinarną podróż do odległych, słynących z ferii barw i smaków miejsc. W sieci restauracji KFC na fanów chrupiącego kurczaka czeka bowiem zaskakująca nowość – KFC Poké Bowl. To danie, którego większą cześć składników wybiera się samodzielnie, a dostępne smaki dodatków inspirowane są Kalifornią, Meksykiem oraz Orientem.
Wraz z wiosną, do sieci restauracji KFC, w ślad za światowymi trendami kulinarnymi, zawitała pyszna nowość – KFC Poké Bowl, którą docenią nawet najbardziej wybredni foodies. To posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie jest to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby. Z jednej strony jest super pożywny, a z drugiej niesamowicie lekki, delikatny i przede wszystkim smaczny. W KFC rybę zastąpił pyszny kurczak w sekretnej panierce Colonela Sandersa, a danie serwowane jest w ekologicznej, papierowej misce bo poké bowl to oryginalnie właśnie miska różnorodnych pyszności ułożonych luzem na ryżu.
Poké Bowl to nowość w restauracjach szybkiej obsługi, którajest dostępna w wyjątkowych zestawieniach smakowych. Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą.
Wybór wariantu to jednak dopiero początek kulinarnej przygody bo KFC Poké Bowl to zdecydowanie propozycja dla tych, którzy chcą sami decydować, na jakie dodatki mają akurat tego dnia największą ochotę. Kolejnym krokiem jest bowiem wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty. Ostatnim elementem jest natomiast decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem Gościa.
KFC Poké Bowl to doskonała propozycja na wiosenny i letni posiłek. Dania idealnie nadają się na przekąskę do parku, czy spotkanie w plenerze z przyjaciółmi. Dzięki aż trzem wariantom smakowym i możliwości tworzenia tak wielu kombinacji z dostępnych w ofercie dodatków, KFC Poké Bowl można jeść praktycznie za każdym razem w innej wersji, więc o nudzie absolutnie nie ma mowy
Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”, która obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC. Dynamiczny film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCANN Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick.
Link do spotu TV (30”): https://www.youtube.com/watch?v=4NNmGX76x6s

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.