Komunikaty PR

Kulinarne inspiracje od marki Profi – prosty sposób na kreatywne przekąski!

2024-11-20  |  12:12
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.97 MB )

Pasztet to coś więcej niż klasyczny dodatek do kanapek – może być bazą wielu kreatywnych przekąsek. Marka Profi doceniana przez wielu konsumentów zaprasza na kulinarną podróż pełną pomysłów dzięki nowemu e-bookowi Profi.

Spotkania rodzinne, z przyjaciółmi czy codzienne gotowanie – z pasztetami Profi możesz tworzyć wyborne przekąski i potrawy na każdą okazję.

Potrzebujesz inspiracji na pyszne śniadanie w nowej odsłonie? Spróbuj delikatnych placuszków cukiniowych z pasztetem Profi z pomidorami, podawanych z sosem jogurtowym. A może szukasz czegoś wyjątkowego na obiad? Klopsiki z pasztetem Profi z papryką zadowolą każdego smakosza, a ich aromat wprowadzi niezapomniany nastrój przy stole.  

Spróbuj je wszystkie!

To jednak nie koniec inspiracji. Marka Profi przygotowała wyjątkowego e-booka kulinarnego pełnego pomysłów na osiem nietuzinkowych przekąsek. Znajdziesz w nim m.in. przepisy na nadziewane rogaliki z kruchego ciasta z pasztetem firmowym Profi i serkiem śmietankowym czy ziemniaczano-pasztetowe kuleczki z sosem tatarskim, które świetnie sprawdzą się jako oryginalne przystawki. To doskonały sposób na wzbogacenie swojej kuchni o nowe smaki!

Pasztety Profi to doskonały wybór dla osób, które cenią szybkie, smaczne i wygodne posiłki, idealne na każdy dzień. E-book dostępny jest do pobrania za darmo na stronie marki, oferując mnóstwo kulinarnych pomysłów, które zaskoczą i wzbogacą Twoje codzienne gotowanie.

Sięgnij po pasztet Profi i nadaj swoim potrawom wyjątkowy charakter!

Więcej informacji na www.profi.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.