Komunikaty PR

Kulinarne inspiracje od marki Profi – prosty sposób na kreatywne przekąski!

2024-11-20  |  12:12
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.97 MB )

Pasztet to coś więcej niż klasyczny dodatek do kanapek – może być bazą wielu kreatywnych przekąsek. Marka Profi doceniana przez wielu konsumentów zaprasza na kulinarną podróż pełną pomysłów dzięki nowemu e-bookowi Profi.

Spotkania rodzinne, z przyjaciółmi czy codzienne gotowanie – z pasztetami Profi możesz tworzyć wyborne przekąski i potrawy na każdą okazję.

Potrzebujesz inspiracji na pyszne śniadanie w nowej odsłonie? Spróbuj delikatnych placuszków cukiniowych z pasztetem Profi z pomidorami, podawanych z sosem jogurtowym. A może szukasz czegoś wyjątkowego na obiad? Klopsiki z pasztetem Profi z papryką zadowolą każdego smakosza, a ich aromat wprowadzi niezapomniany nastrój przy stole.  

Spróbuj je wszystkie!

To jednak nie koniec inspiracji. Marka Profi przygotowała wyjątkowego e-booka kulinarnego pełnego pomysłów na osiem nietuzinkowych przekąsek. Znajdziesz w nim m.in. przepisy na nadziewane rogaliki z kruchego ciasta z pasztetem firmowym Profi i serkiem śmietankowym czy ziemniaczano-pasztetowe kuleczki z sosem tatarskim, które świetnie sprawdzą się jako oryginalne przystawki. To doskonały sposób na wzbogacenie swojej kuchni o nowe smaki!

Pasztety Profi to doskonały wybór dla osób, które cenią szybkie, smaczne i wygodne posiłki, idealne na każdy dzień. E-book dostępny jest do pobrania za darmo na stronie marki, oferując mnóstwo kulinarnych pomysłów, które zaskoczą i wzbogacą Twoje codzienne gotowanie.

Sięgnij po pasztet Profi i nadaj swoim potrawom wyjątkowy charakter!

Więcej informacji na www.profi.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.