Komunikaty PR

Kultowe lody Ben & Jerry’s w KFC

2021-05-24  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dni stają się coraz cieplejsze, słońce świeci coraz wyżej. To znak, że idzie lato. A wraz z latem przychodzi nieodparta ochota na coś zimnego i słodkiego! W KFC na lodożerców czeka nie lada gratka – pyszne lody kultowej marki Ben & Jerry’s.

Ben & Jerry’s to kultowa amerykańska marka lodów założona pod koniec lat 70. ubiegłego wieku przez dwójkę przyjaciół – Bena Cohena i Jerry'ego Greenfielda. Podobnie jak Colonel Sanders, twórca marki KFC, zaczynali oni od małego punktu sprzedaży na stacji benzynowej, aby później zawojować cały świat.

Współpraca z marką Ben & Jerry’s wydała się nam naturalna – mamy nie tylko podobne początki, ale również zbliżoną filozofię w wyborze najwyższej jakości składników. Tak samo angażujemy się w działania na rzecz społeczności, środowiska oraz wspieramy rozwój naszych pracowników – powiedział Jakub Binkiewicz, Senior Brand Manager KFC. – Nie ma też co ukrywać, po kubełku naszego pysznego kurczaka w sekretnej panierce, porcja równie smacznych lodów będzie idealna na deser – dodał.

Na współpracy Ben & Jerry’s i KFC skorzystają wszyscy – zarówno klienci, obsługa restauracji, jak i marki Ben & Jerry’s oraz KFC – mówi Natalia Pikulska, IC NOW Marketing Manager w Unilever. Klienci zyskają dostęp do znakomitego deseru zarówno na miejscu w restauracjach, jak i w dostawie za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji sieci KFC, jak również poprzez aplikacje takie jak Uber Eats czy Glovo. Lody w dostawie są transportowane w specjalnych torbach termicznych, dzięki czemu dojeżdżają zmrożone do osoby składającej zamówienie.

Podobnego zdania jest Michał Gerymski, Key Account Manager Foodchains w Unilever - Naszym celem jest zapewnienie jak najszerszemu gronu konsumentów możliwości spożycia swoich ulubionych lodów bez wychodzenia z domu. KFC ze swoją rzeszą fanów od długiego czasu wydawał się być idealnym partnerem, z którym możemy kreować nowe trendy konsumenckie, jakim z pewnością jest pyszny, lodowy deser dostarczony pod drzwi razem z ulubionym kubełkiem z KFC!

W restauracjach KFC oraz w dostawie dostępne są trzy, uwielbiane na całym świecie smaki – słodko-słony Netflix & Chilll'd™, mocno czekoladowy Chocolate Fudge Brownie oraz klasyka klasyki – Cookie Dough. Na sam dźwięk tych nazw wzrasta ochota na coś słodkiego, a co dopiero, gdy zagłębimy się w listę składników!

Netflix & Chilll'd™ to lody o smaku masła orzechowego ze słodko-słonymi kręciołkami preclowymi i fudge brownie. W ramach słodkiej kolaboracji marki z platformą streamingową – Netflix, powstało chłodząco-relaksujące połączenie, które zaspokoi nawet najbardziej wyrafinowanych smakoszy. Idealne na filmowe wieczory – zarówno w domu, jak i pod rozgwieżdżonym niebiem.

Chocolate Fudge Brownie to mocno czekoladowe lody z kawałkami brownie, które pochodzi z piekarni Greyston w mieście Yonkers w stanie Nowy Jork. To własnie tu, 30 lat temu, założyciele marki znaleźli najlepsze brownie, które po serii prób idealnie udało się zamknąć w pysznych lodach.

Cookie Dough to lody waniliowe z ciasteczkami z kawałkami czekolady. Inspiracją dla tego kultowego smaku był pomysł jednego z fanów marki. W latach 80. połączenie lodów i ciasteczek było nie lada wyzwaniem, stąd początkowo ciastka były krojone ręcznie i dodawane do lodów waniliowych. Z czasem udało się ten proces zautomatyzować, co pozwoliło zwiększyć produkcję uwielbianego dziś na całym świecie smaku Cookie Dough.

Już sama lektura powinna sprawić, że nie będziecie w stanie oprzeć się pokusie aby zamówić lody w KFC jako idealny deser po soczystym kurczaku w sekretnej panierce. Każdy ze smaków, aż prosi się o degustację! Lody Ben & Jerry’s są dostępne w 180 restauracjach KFC na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.