Kultowy, landrynkowy smak, zero cukru i Fiat 500 w „Wybitnej Loterii” Oranżady
Sposób na idealne lato? Spakowana walizka, ulubiona muzyka w tle i dodatkowe 10 tysięcy złotych na wymarzone wakacje. Druga opcja - czerwony Fiat 500, z wnętrza którego podziwiacie zapierające dech w piersiach krajobrazy. Prawda, że obie brzmią dobrze? Teraz te wizje mogą stać się rzeczywistością dzięki marce Oranżada Hellena i „Wybitnej loterii”, która potrwa do 30 czerwca br.
Na wszystkich miłośników kultowego, landrynkowego smaku Oranżady Hellena czeka niespodzianka. 3 czerwca br. wystartowała „Wybitna loteria” konsumencka, w której na uczestników codziennie czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki JBL Tune i walizki Wittchen, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale samochód Fiat 500.
Żeby mieć szansę na wygraną wystarczy kupić dowolną Oranżadę Hellena, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl.
Wybitna bez cukru
Na wszystkich dbających o linię oraz zwracających uwagę na kaloryczność spożywanych napojów, mamy dobrą wiadomość. Oranżada Hellena Zero Cukru, dzięki doskonale dopracowanej recepturze, nie tylko zachowuje niepowtarzalny, landrynkowy smak, ale także ma zaledwie 1 kcal na 100 ml. Dostępna jest w rodzinnych butelkach o pojemności 1,25 l, a także w wariancie idealnym do plecaka - puszki 250 ml.
Producent: Colian sp. z o.o.
Marka: Hellena
Produkt:
Oranżada Hellena Zero Cukru Czerwona/ Biała 1,25 l, sugerowana cena det.: ok. 4,99 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.