Kultowy, landrynkowy smak, zero cukru i Fiat 500 w „Wybitnej Loterii” Oranżady
Sposób na idealne lato? Spakowana walizka, ulubiona muzyka w tle i dodatkowe 10 tysięcy złotych na wymarzone wakacje. Druga opcja - czerwony Fiat 500, z wnętrza którego podziwiacie zapierające dech w piersiach krajobrazy. Prawda, że obie brzmią dobrze? Teraz te wizje mogą stać się rzeczywistością dzięki marce Oranżada Hellena i „Wybitnej loterii”, która potrwa do 30 czerwca br.
Na wszystkich miłośników kultowego, landrynkowego smaku Oranżady Hellena czeka niespodzianka. 3 czerwca br. wystartowała „Wybitna loteria” konsumencka, w której na uczestników codziennie czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki JBL Tune i walizki Wittchen, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale samochód Fiat 500.
Żeby mieć szansę na wygraną wystarczy kupić dowolną Oranżadę Hellena, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl.
Wybitna bez cukru
Na wszystkich dbających o linię oraz zwracających uwagę na kaloryczność spożywanych napojów, mamy dobrą wiadomość. Oranżada Hellena Zero Cukru, dzięki doskonale dopracowanej recepturze, nie tylko zachowuje niepowtarzalny, landrynkowy smak, ale także ma zaledwie 1 kcal na 100 ml. Dostępna jest w rodzinnych butelkach o pojemności 1,25 l, a także w wariancie idealnym do plecaka - puszki 250 ml.
Producent: Colian sp. z o.o.
Marka: Hellena
Produkt:
Oranżada Hellena Zero Cukru Czerwona/ Biała 1,25 l, sugerowana cena det.: ok. 4,99 zł

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.