Komunikaty PR

Kultowy, landrynkowy smak, zero cukru i Fiat 500 w „Wybitnej Loterii” Oranżady

2024-06-04  |  17:24
Biuro prasowe

Sposób na idealne lato? Spakowana walizka, ulubiona muzyka w tle i dodatkowe 10 tysięcy złotych na wymarzone wakacje. Druga opcja - czerwony Fiat 500, z wnętrza którego podziwiacie zapierające dech w piersiach krajobrazy. Prawda, że obie brzmią dobrze? Teraz te wizje mogą stać się rzeczywistością dzięki marce Oranżada Hellena i „Wybitnej loterii”, która potrwa do 30 czerwca br.

Na wszystkich miłośników kultowego, landrynkowego smaku Oranżady Hellena czeka niespodzianka. 3 czerwca br. wystartowała „Wybitna loteria” konsumencka, w której na uczestników codziennie czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki JBL Tune i walizki Wittchen, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale samochód Fiat 500.

Żeby mieć szansę na wygraną wystarczy kupić dowolną Oranżadę Hellena, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl.

Wybitna bez cukru

Na wszystkich dbających o linię oraz zwracających uwagę na kaloryczność spożywanych napojów, mamy dobrą wiadomość. Oranżada Hellena Zero Cukru, dzięki doskonale dopracowanej recepturze, nie tylko zachowuje niepowtarzalny, landrynkowy smak, ale także ma zaledwie 1 kcal na 100 ml. Dostępna jest w rodzinnych butelkach o pojemności 1,25 l, a także w wariancie idealnym do plecaka - puszki 250 ml.

Producent: Colian sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkt:

Oranżada Hellena Zero Cukru Czerwona/ Biała 1,25 l, sugerowana cena det.: ok. 4,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.