Komunikaty PR

Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z

2024-05-14  |  11:00
Biuro prasowe

Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co tydzień, w wielkiej loterii 4MOVE można wygrać smartwatche Garmin, a każdego dnia na szczęśliwców czeka 100 zł w gotówce. A zatem, jak głosi przesłanie marki: „Now it's your move”!
 

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Jej produkty towarzyszą również osobom, które nie uprawiają wyczynowo sportu, ale cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas codziennych aktywności.
 

Ambasadorem 4MOVE jest Jeremy Sochan, jedyny polski zawodnik w NBA. Podczas specjalnej konferencji prasowej koszykarz wielokrotnie podkreślał, jak duże znaczenie mają dla niego wartości, którymi kieruje się marka: – Wspólnie z 4MOVE mamy szansę promować „healthy lifestyle”. To bardzo ważne dla wszystkich, nie tylko dla profesjonalnych sportowców – mówił zawodnik.
 

Jeremy Sochan promuje obecnie napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby wejść do gry o niezwykle atrakcyjne nagrody.
 

Wielka loteria marki staruje 13 maja i potrwa przez 5 miesięcy, do 13 października 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Raz w tygodniu wśród uczestników rozlosowany zostanie jeden spośród 22 sportowych smartwatchy Garmin Forrunners 965, a na głównego laureata czekać będzie luksusowe BMW Serii 2 Gran Coupe!

 

Jak wziąć udział w losowaniu?
 

Aby dołączyć do zabawy, należy kupić dowolny napój 4MOVE, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.4move.dobreaktywacje.pl.
 

Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania, realizowana poprzez kreacje OOH, digital oraz reklamę telewizyjną. Do sprzedaży trafią również napoje 4MOVE z komunikacją loteryjną.
 

Właścicielem marki 4MOVE jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii dostępny jest na stronie: www.4move.dobreaktywacje.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku

Aromatyczne Oliwki drylowane czarne OLE!  to przekąska, która porywa w kulinarną podróż. Wyśmienite jako klasyczny dodatek do pizzy, oczarują smakoszy również
Żywienie Obalamy mity – ser żółty
2024-07-22 | 01:00

Obalamy mity – ser żółty

Tłusty, tuczący i niezdrowy – wokół dojrzewającego sera żółtego narosło wiele fałszywych mitów. Tymczasem to pełnowartościowa i wysokobiałkowa przekąska, a
Żywienie Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
2024-07-22 | 01:00

Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”

Nawet krótkie wyjazdy inspirują, zachęcają do działania oraz pozwalają na odrobinę relaksu. Podczas urlopu z zaciekawieniem poznajemy nowe zwyczaje i kuchnie regionalne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.