Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z
Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co tydzień, w wielkiej loterii 4MOVE można wygrać smartwatche Garmin, a każdego dnia na szczęśliwców czeka 100 zł w gotówce. A zatem, jak głosi przesłanie marki: „Now it's your move”!
Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Jej produkty towarzyszą również osobom, które nie uprawiają wyczynowo sportu, ale cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas codziennych aktywności.
Ambasadorem 4MOVE jest Jeremy Sochan, jedyny polski zawodnik w NBA. Podczas specjalnej konferencji prasowej koszykarz wielokrotnie podkreślał, jak duże znaczenie mają dla niego wartości, którymi kieruje się marka: – Wspólnie z 4MOVE mamy szansę promować „healthy lifestyle”. To bardzo ważne dla wszystkich, nie tylko dla profesjonalnych sportowców – mówił zawodnik.
Jeremy Sochan promuje obecnie napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby wejść do gry o niezwykle atrakcyjne nagrody.
Wielka loteria marki staruje 13 maja i potrwa przez 5 miesięcy, do 13 października 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Raz w tygodniu wśród uczestników rozlosowany zostanie jeden spośród 22 sportowych smartwatchy Garmin Forrunners 965, a na głównego laureata czekać będzie luksusowe BMW Serii 2 Gran Coupe!
Jak wziąć udział w losowaniu?
Aby dołączyć do zabawy, należy kupić dowolny napój 4MOVE, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.4move.dobreaktywacje.pl.
Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania, realizowana poprzez kreacje OOH, digital oraz reklamę telewizyjną. Do sprzedaży trafią również napoje 4MOVE z komunikacją loteryjną.
Właścicielem marki 4MOVE jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii dostępny jest na stronie: www.4move.dobreaktywacje.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.