„Leć z Łaciatym po nagrody do domu” – nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”, której organizatorem jest SM Mlekpol w Grajewie, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia najważniejszych wartości związanych i kojarzonych z Łaciatym – bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie. Loteria będzie trwała od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.
Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie www.laciate.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać w terminie od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.
Jubileuszowa kampania mleka Łaciatego jest wyjątkowa i pełna niespodzianek. Wszystko nawiązuje historią do zeszłorocznych akcji, opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.
„Leć z Łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki Łaciate. Każdy jubileusz to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka Łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10 000 złotych na wyposażenie kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W loterii można wygrać:
- 25 kart podarunkowych o wartości 10 000 zł na wyposażenie kuchni,
- 100 kart podarunkowych o wartości 1 000 zł na sprzęt AGD,
- 10 000 łaciatych nagród (np. torby, skarpety, poduszki).
O wygranej łaciatych nagród uczestnik informowany jest bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, za pomocą komunikatu wyświetlanego na stronie loterii www.laciate.pl (od razu pojawia się wiadomość, czy znajdujemy się w gronie zwycięzców). Z kolei karty podarunkowe przyznawane są w drodze kilku losowań, rozłożonych na październik, listopad i grudzień.
Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez kanały social media, spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej. Za realizację loterii odpowiada Leo Burnett Sp. z o.o., a za zakup mediów Wavemaker Poland.
![Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_777565942,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
![Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2](/files/_uploaded/glownekonf_1837589612,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
![Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?](/files/_uploaded/glownekonf_1498182712,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/436913832-banasiuk-zonglerka-2,w_274,r_png,_small.png)
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](/files/1922771799/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
![](/files/1922771799/badullovich-protesty-klimat-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.