Komunikaty PR

Lepszy początek dnia z COSTA COFFEE Home Edition

2020-10-02  |  16:40
Biuro prasowe

COSTA COFFEE to marka londyńskich kawiarni, która od blisko 50 lat dba o podniebienia kawoszy na całym świecie. Dziś, COSTA COFFEE Home Edition to nowa propozycja kultowej marki kawiarnianej stworzona z myślą o wszystkich, którzy chcą lepiej rozpocząć dzień. Sekretem nowych wariantów Signature Blend, Colombian Roast i The Bright Blend są starannie wyselekcjonowane ziarna, których każda partia poddawana jest próbie smaku. Wszystko po to, aby zapewnić idealną i perfekcyjnie dobraną kawę w każdym łyku.

CO STAnowi o wyjątkowości COSTA COFFEE Home Edition?

Marka COSTA COFFEE powstała ponad pół wieku temu. Założyło ją dwóch Włochów – braci Bruno
i Sergio Costa, których marzeniem było serwowanie najlepszej włoskiej kawy w Londynie. Zanim jednak stworzyli swoją autorską kawę do espresso, która do dziś serwowana jest w kawiarniach na całym świecie, spróbowali aż 112 różnych mieszanek ziaren, aby stworzyć kulową Mocha Italia. Dziś za wysoką jakość COSTA COFFEE odpowiadają ziarna, przy których produkcji zachowane są najwyższe standardy, którym jest w stanie sprostać jedynie 5% upraw ze światowej produkcji. Wszystkie ziarna oznaczone są certyfikatem RFA (Rainforest Alliance) przyznawanym plantacjom odpowiedzialnym społecznie. Nad jakością kawy czuwa Gennaro Pelliccia, Mistrz Kawy COSTA COFFEE.

Wyjątkowe doświadczenie z ulubionej kawiarni w Twoim domu

Wszystkie wersje COSTA COFFEE Home Edition są wypalane tak, aby sprawdziły się w domowych ekspresach ciśnieniowych, kawiarkach, ekspresach kapsułkowych czy przelewowych. Kawę COSTA COFFEE HOME EDITION można kupić przez internet, jak i w osiedlowych sklepach i dużych marketach, gdzie na półkach wyróżnia się prostymi, czytelnymi i nowoczesnymi opakowaniami. Duży i widoczny branding przyciąga uwagę, a opracowane we współpracy z doświadczonymi baristami informacje na temat naturalnego smaku i aromatu, w profesjonalny sposób prezentują walory kawy smakoszom tego napoju. Czytelne ikony wskazują ponadto możliwości przygotowania własnego kubka kawy – by każdy, krok po kroku, otrzymał swój przepis na udany poranek.

Poznaj nowe warianty COSTA COFFEE w wersji do domu:

Signature Blend

– wyjątkowa mieszanka ziaren arabiki i robusty. Wolno palona w celu uzyskania łagodnego orzechowego smaku i bogatego aromatu. Idealna do codziennej konsumpcji. W połączeniu z mlekiem daje ciasteczkowy smak. W przypadku espresso oraz innych kaw czarnych charakteryzuje się nutami karmelu i orzechów.

Signature Blend – ciemno palona

– wyjątkowa mieszanka ziaren arabiki i robusty. Ciemno palona w celu uzyskania espresso perfekcyjnie komponującego się z kawami mlecznymi. Idealna do codziennej konsumpcji dla osób ceniących sobie intensywny smak kawy. W połączeniu z mlekiem tworzy napój przypominający czekoladę. W formie espresso oraz kaw czarnych wyróżnia się intensywnym smakiem, ujawniając nuty ciemnej czekolady
i prażonych migdałów.

The Bright Blend

– łagodna mieszanka stuprocentowej arabiki, łącząca najlepsze gatunki kaw z Ameryki Południowej. Pociągająca i wszechstronna. Charakteryzuje się ciekawym połączeniem delikatnie owocowych i słodkich smaków dopełnionych aromatem mlecznej czekolady w espresso, a w kawach mlecznych przebija się smak miodowy i ciasteczkowy. Dla poszukiwaczy kaw przelewowych i espresso w nowoczesnym stylu oraz miłośników delikatnych kaw mlecznych.

Colombian Roast

– 100% arabika, której bogactwo pochodzi ze skąpanych w słońcu kolumbijskich wzgórz. Złożone aromaty balansuje tu ciemniejsze palenie. Stopień wypalenia tej kawy pozwolił na podkreślenie karmelowego aromatu zarówno w espresso, jak i w kawach mlecznych. Zaparzona w formie kawy czarnej, bez dodatku mleka, ujawnia nuty miodu i pomarańczy. Idealna dla koneserów kawy oraz osób szukających odmiany. Najlepiej uwydatnia swoje walory w espresso.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.