Komunikaty PR

Lepszy początek dnia z COSTA COFFEE Home Edition

2020-10-02  |  16:40
Biuro prasowe

COSTA COFFEE to marka londyńskich kawiarni, która od blisko 50 lat dba o podniebienia kawoszy na całym świecie. Dziś, COSTA COFFEE Home Edition to nowa propozycja kultowej marki kawiarnianej stworzona z myślą o wszystkich, którzy chcą lepiej rozpocząć dzień. Sekretem nowych wariantów Signature Blend, Colombian Roast i The Bright Blend są starannie wyselekcjonowane ziarna, których każda partia poddawana jest próbie smaku. Wszystko po to, aby zapewnić idealną i perfekcyjnie dobraną kawę w każdym łyku.

CO STAnowi o wyjątkowości COSTA COFFEE Home Edition?

Marka COSTA COFFEE powstała ponad pół wieku temu. Założyło ją dwóch Włochów – braci Bruno
i Sergio Costa, których marzeniem było serwowanie najlepszej włoskiej kawy w Londynie. Zanim jednak stworzyli swoją autorską kawę do espresso, która do dziś serwowana jest w kawiarniach na całym świecie, spróbowali aż 112 różnych mieszanek ziaren, aby stworzyć kulową Mocha Italia. Dziś za wysoką jakość COSTA COFFEE odpowiadają ziarna, przy których produkcji zachowane są najwyższe standardy, którym jest w stanie sprostać jedynie 5% upraw ze światowej produkcji. Wszystkie ziarna oznaczone są certyfikatem RFA (Rainforest Alliance) przyznawanym plantacjom odpowiedzialnym społecznie. Nad jakością kawy czuwa Gennaro Pelliccia, Mistrz Kawy COSTA COFFEE.

Wyjątkowe doświadczenie z ulubionej kawiarni w Twoim domu

Wszystkie wersje COSTA COFFEE Home Edition są wypalane tak, aby sprawdziły się w domowych ekspresach ciśnieniowych, kawiarkach, ekspresach kapsułkowych czy przelewowych. Kawę COSTA COFFEE HOME EDITION można kupić przez internet, jak i w osiedlowych sklepach i dużych marketach, gdzie na półkach wyróżnia się prostymi, czytelnymi i nowoczesnymi opakowaniami. Duży i widoczny branding przyciąga uwagę, a opracowane we współpracy z doświadczonymi baristami informacje na temat naturalnego smaku i aromatu, w profesjonalny sposób prezentują walory kawy smakoszom tego napoju. Czytelne ikony wskazują ponadto możliwości przygotowania własnego kubka kawy – by każdy, krok po kroku, otrzymał swój przepis na udany poranek.

Poznaj nowe warianty COSTA COFFEE w wersji do domu:

Signature Blend

– wyjątkowa mieszanka ziaren arabiki i robusty. Wolno palona w celu uzyskania łagodnego orzechowego smaku i bogatego aromatu. Idealna do codziennej konsumpcji. W połączeniu z mlekiem daje ciasteczkowy smak. W przypadku espresso oraz innych kaw czarnych charakteryzuje się nutami karmelu i orzechów.

Signature Blend – ciemno palona

– wyjątkowa mieszanka ziaren arabiki i robusty. Ciemno palona w celu uzyskania espresso perfekcyjnie komponującego się z kawami mlecznymi. Idealna do codziennej konsumpcji dla osób ceniących sobie intensywny smak kawy. W połączeniu z mlekiem tworzy napój przypominający czekoladę. W formie espresso oraz kaw czarnych wyróżnia się intensywnym smakiem, ujawniając nuty ciemnej czekolady
i prażonych migdałów.

The Bright Blend

– łagodna mieszanka stuprocentowej arabiki, łącząca najlepsze gatunki kaw z Ameryki Południowej. Pociągająca i wszechstronna. Charakteryzuje się ciekawym połączeniem delikatnie owocowych i słodkich smaków dopełnionych aromatem mlecznej czekolady w espresso, a w kawach mlecznych przebija się smak miodowy i ciasteczkowy. Dla poszukiwaczy kaw przelewowych i espresso w nowoczesnym stylu oraz miłośników delikatnych kaw mlecznych.

Colombian Roast

– 100% arabika, której bogactwo pochodzi ze skąpanych w słońcu kolumbijskich wzgórz. Złożone aromaty balansuje tu ciemniejsze palenie. Stopień wypalenia tej kawy pozwolił na podkreślenie karmelowego aromatu zarówno w espresso, jak i w kawach mlecznych. Zaparzona w formie kawy czarnej, bez dodatku mleka, ujawnia nuty miodu i pomarańczy. Idealna dla koneserów kawy oraz osób szukających odmiany. Najlepiej uwydatnia swoje walory w espresso.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.