Komunikaty PR

Letnia edycja pianek Ptasie Mleczko® Spróbuj ich po zamrożeniu!

2022-05-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania DOCX ( 3.21 MB )

Marka E.Wedel nieustannie podąża za trendami oraz regularnie zaskakuje konsumentów nowymi wariantami pianek Ptasie Mleczko®. Nie inaczej jest latem, które w tym roku będziemy mogli spędzić z aż dwoma limitowanymi wariantami. Co więcej, letnie miesiące to doskonała okazja do próbowania nowych sposobów konsumpcji, czyli smakowania pianek po mrożeniu. Wystarczy kilka minut w zamrażarce i Ptasie Mleczko® staje się przepyszną chłodną przekąską, która zapewni nam nowe doznania sensoryczne.

W letnim sezonie 2022 portfolio wzbogacono o limitowaną edycję – pianki Ptasie Mleczko® Słony Karmel. Nowość to wyjątkowo lekka i delikatna pianka o smaku słonego karmelu. Całość oblana jest oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Uwielbiany na całym świecie karmel z dodatkiem słonych nut smakowych zamknięty w formie pianek Ptasie Mleczko® gwarantuje doskonałą przyjemność smaku.

Druga limitowana propozycja to smak, który konsumenci pokochali w poprzednich letnich sezonach. To Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake, czyli kremowo–owocowe połączenie, które tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. Pianki z marmurkowym wzorkiem zostały oblane oryginalną wedlowską czekoladą białą. Ten wariant szczególnie docenią fani egzotycznych, owocowych smaków. 

Letni klimat odzwierciedlają także opakowania pianek Ptasie Mleczko® o smaku Słony Karmel i Mango Shake. Ich wyjątkowy design przykuwa wzrok i jest spójny ze wszystkimi opakowaniami ze stałej oferty, którym przewodzi wspólny ptasi motyw. Dodatkowo, na opakowaniach znajduje się stempel z ikoną mrożenia, który ma zachęcać do alternatywnej, dopasowanej do letnich temperatur konsumpcji pianek. Autorami projektów opakowań są polscy ilustratorzy. 

Kultowe przysmaki w wakacyjnych, limitowanych wariantach dostępne będą w sprzedaży do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.