Limitowana edycja letnich smaków kapsułek Cafissimo już dostępna
Jak osłodzić sobie ostatnie tygodnie wakacji? Włączając do swojego kawowego menu egzotyczne nuty! Tchibo proponuje dwa nowe, limitowane smaki kapsułek Cafissimo: White Choc & Coconut oraz Buttertoffee. Oba dostępne od 30 lipca do wyczerpania zapasów. Zamknij oczy, weź łyk kawy i przenieś się myślami na rajską plażę lub do eleganckiej włoskiej kawiarni.
Limitowana edycja Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem białej czekolady i kokosa lub maślanego toffi. Kapsułki nie zawierają dodatku cukru, słodzików ani mleka w proszku. Powstały z wykorzystaniem kawy z certyfikatem Rainforest Alliance. – Nowe smaki Cafissimo świetnie sprawdzą się zarówno w klasycznych napojach ciepłych, jak i popularnych, zwłaszcza latem, wariantach mrożonych. To prosty i szybki sposób na smakową kawę – mówi Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Cafissimo w Tchibo Warszawa.
Nowe kapsułki Cafissimo oferowane są w dwóch rodzajach opakowań zbiorczych:
- opakowanie 80 sztuk w cenie 154,99 zł – dostępne w sklepach własnych,
- opakowanie 10 sztuk w cenie 19,99 zł – dostępne na stronie internetowej.
Kapsułki są w pełni kompatybilne z ekspresami kapsułkowymi Tchibo Cafissimo, które łączą nowoczesny design z łatwością obsługi. – Ekspresy Cafissimo są nie tylko łatwe w użytkowaniu, ale też pozwalają cieszyć się pełnią smaku ulubionej kawy niezależnie od miejsca, w którym przebywamy. To niezwykle kompaktowe urządzenie może nam towarzyszyć nie tylko w domu, ale i podczas wakacyjnych wojaży – w przyczepie kempingowej, czy na działce – dodaje Juliusz Kowalski.
Wprowadzając nowe smaki kapsułek Cafissimo, Tchibo zachęca do celebracji jedynych w swoim rodzaju, ulotnych chwil lata. Edycja dostępna tylko przez krótki czas podkreśla wyjątkowość zarówno tej pory roku, jak i momentów przy filiżance ulubionej kawy.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.