Limitowana edycja letnich smaków kapsułek Cafissimo już dostępna
Jak osłodzić sobie ostatnie tygodnie wakacji? Włączając do swojego kawowego menu egzotyczne nuty! Tchibo proponuje dwa nowe, limitowane smaki kapsułek Cafissimo: White Choc & Coconut oraz Buttertoffee. Oba dostępne od 30 lipca do wyczerpania zapasów. Zamknij oczy, weź łyk kawy i przenieś się myślami na rajską plażę lub do eleganckiej włoskiej kawiarni.
Limitowana edycja Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem białej czekolady i kokosa lub maślanego toffi. Kapsułki nie zawierają dodatku cukru, słodzików ani mleka w proszku. Powstały z wykorzystaniem kawy z certyfikatem Rainforest Alliance. – Nowe smaki Cafissimo świetnie sprawdzą się zarówno w klasycznych napojach ciepłych, jak i popularnych, zwłaszcza latem, wariantach mrożonych. To prosty i szybki sposób na smakową kawę – mówi Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Cafissimo w Tchibo Warszawa.
Nowe kapsułki Cafissimo oferowane są w dwóch rodzajach opakowań zbiorczych:
- opakowanie 80 sztuk w cenie 154,99 zł – dostępne w sklepach własnych,
- opakowanie 10 sztuk w cenie 19,99 zł – dostępne na stronie internetowej.
Kapsułki są w pełni kompatybilne z ekspresami kapsułkowymi Tchibo Cafissimo, które łączą nowoczesny design z łatwością obsługi. – Ekspresy Cafissimo są nie tylko łatwe w użytkowaniu, ale też pozwalają cieszyć się pełnią smaku ulubionej kawy niezależnie od miejsca, w którym przebywamy. To niezwykle kompaktowe urządzenie może nam towarzyszyć nie tylko w domu, ale i podczas wakacyjnych wojaży – w przyczepie kempingowej, czy na działce – dodaje Juliusz Kowalski.
Wprowadzając nowe smaki kapsułek Cafissimo, Tchibo zachęca do celebracji jedynych w swoim rodzaju, ulotnych chwil lata. Edycja dostępna tylko przez krótki czas podkreśla wyjątkowość zarówno tej pory roku, jak i momentów przy filiżance ulubionej kawy.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.