Lody inaczej to OH!
Lody są jednym z ulubionych słodkich deserów. Choć możemy jeść je przez cały rok, to zawsze najlepiej smakują, gdy dni stają się cieplejsze i bardziej słoneczne. Marka OH! od E.Wedel jest już w gotowości na tegoroczny sezon lodowy. W bogatym portfolio obok znanych i uwielbianych klasyków, pojawią się także zaskakujące nowości. Dzięki temu każdy będzie mógł cieszyć się idealnym, unikatowym smakiem i odnajdzie pełnię przyjemności taką, że OH!
Każdy z nas jest inny – ma własny styl i różne preferencje smakowe. Ta różnorodność sprawia, że wszyscy na swój własny sposób są indywidualistami. Wiedząc o tym, marka OH! zachęca do wyrażania siebie na każdym kroku! Jednym ze sposobów jest odnalezienie swojego ulubionego, unikatowego smaku z portfolio OH!, a także własny pomysł na jego spożywanie. Lody można gryźć, lizać, jeść za pomocą łyżeczki, a nawet użyć noża i widelca! Każdy sposób jest dobry, jeśli daje poczucie komfortu i spełnienia.
Nowości takie, że OH!
Marka OH zachęca miłośników lodowych deserów do próbowania nowych smaków i daje ku temu możliwość, wprowadzajac do portfolio wyjątkowe propozycje: E.Wedel OH! Sorbet Mango oraz E.Wedel OH! Sorbet Melon i Cytryna. Oba warianty stanowią połączenie orzeźwiających sorbetów z oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, które oprócz pysznego smaku dostarczą konsumentom również pełnię multisensorycznej przyjemności.
Wyjątkowe lody inspirowane smakami drinków
Lody inaczej to OH! Dlatego i w tym sezonie marka E.Wedel OH! postanowiła zaskoczyć wielbicieli lodowych deserów niekonwencjonalnymi smakami. Marka OH! wprowadza do portfolio dwa smaki inspirowane kultowymi drinkami: E.Wedel OH! Pina Colada, czyli egotyczne połączenie masy kokosowej z sorbetem ananasowym oblane białą wedlowską czekoladą z dodatkami oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz w mlecznej wedlowskiej czekoladzie. Obie propozycje stanowią idealne, bezalkoholowe źródło orzeźwienia na upalne dni. Produkty dostępne są od połowy kwietnia w sieci sklepów Żabka.
Przyjemność smaku w minionkowym wydaniu
W wyniku współpracy z Universal Brand Development, do portfolio marki E.Wedel dołączyły lody inspirowane bohaterami najpopularniejszej, animowanej serii studia Illumination – Minionkami. Te radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie istoty zagoszczą na opakowniach pysznych lodów na patyku! Ich masa lodowa łączy w sobie smak bananowy, waniliowy i marshmallow, a całość dodatkowo składa się na wizerunek Minionka, w kształcie którego są wszystkie lody. Propozycja dla każdego będzie świetnym źródłem ochłodzenia w upalne dni. Aby przyjemnością smaku móc się podzielić ze wszystkimi bliskimi osobami, minionkowe lody dostępne będą także w multipacku.
Marka OH! od E.Wedel skupia się na rozwoju segmentu lodów impulsowych. W ofercie, oprócz nowości, dostępne są również takie propozycje jak: E.Wedel OH! Słony karmel, E.Wedel OH! Czekolada, E.Wedel OH! Wanilia oraz sorbety: E.Wedel OH! Sorbet Mango, E.Wedel OH! Sorbet Malina, E.Wedel OH! Sorbet Czarna porzeczka.
Lodowe portfolio marki OH! od E.Wedel dostępne jest w szerokiej sprzedaży od kwietnia 2023 roku. Wyjątek stanowią E.Wedel OH! Pina Colada oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz, które dedykowane są tylko sklepom sieci Żabka.
Pełna oferta lodowych przyjemności znajduje się na stronie https://wedel.pl.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.