Komunikaty PR

Loteria E.Wedel - Wygraj "Czas na przyjemność"

2022-04-26  |  15:00
Biuro prasowe

Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 r. potrwa niezwykle czekoladowa loteria promocyjna „Czas na przyjemność” organizowana przez E.Wedel. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy jednorazowo kupić produkty marki za minimum 15 zł i zarejestrować paragon na stronie www.czasnaprzyjemnosc.pl. Do wygrania jest aż 670 zestawów słodyczy od E.Wedel, 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga lub jedna z trzech nagród głównych – roczna pensja na przyjemności w  wysokości 60 000 zł netto każda!


Marka E.Wedel przygotowała nie lada gratkę dla każdego miłośnika czekolady. Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 roku, oprócz przyjemności płynącej z aksamitnego, rozpływającego się w ustach smaku oryginalnych wedlowskich wyrobów, czekają na konsumentów atrakcyjne nagrody. A to wszystko dzięki loterii „Czas na przyjemność”.

Jak wziąć udział?

Loteria E.Wedel to sama przyjemność – dosłownie. Wystarczy jednorazowo kupić produkty E.Wedel za minimum 15 zł. Mogą być to dowolne wedlowskie wyroby, jedyny warunek jest taki, że cały zakup musi widnieć na jednym paragonie. Następnie dowód zakupu należy zarejestrować na stronie loterii – www.czasnaprzyjemnosc.pl. Uczestnicy mają szansę na wylosowanie nagród natychmiastowych, jak i jednej z nagród głównych w postaci rocznej pensji na przyjemności o wartości 60 000 zł.

Czekoladowa pula nagród

Codziennie losowanych będzie 10 z puli 670 zestawów wedlowskich specjałów o wartości 70 zł każdy. Co tydzień do wygrania będzie 1 z 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga, czyli dwa noclegi w wyjątkowym hotelu w Warszawie z masą atrakcji, o łącznej wartości 6 000 zł. W trakcie trwania loterii będą również losowane 3 nagrody główne, które odpowiadają wysokości rocznej pensji – 60 000 zł do wydania na własne przyjemności. Dodatkowo marka E.Wedel pokryje koszty podatku, dzięki czemu laureaci będą mogli od razu skupić się na radości z wygranej i korzystać z tytułowego czasu na przyjemność.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.