Loteria E.Wedel - Wygraj "Czas na przyjemność"
Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 r. potrwa niezwykle czekoladowa loteria promocyjna „Czas na przyjemność” organizowana przez E.Wedel. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy jednorazowo kupić produkty marki za minimum 15 zł i zarejestrować paragon na stronie www.czasnaprzyjemnosc.pl. Do wygrania jest aż 670 zestawów słodyczy od E.Wedel, 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga lub jedna z trzech nagród głównych – roczna pensja na przyjemności w wysokości 60 000 zł netto każda!
Marka E.Wedel przygotowała nie lada gratkę dla każdego miłośnika czekolady. Od 25 kwietnia do 30 czerwca 2022 roku, oprócz przyjemności płynącej z aksamitnego, rozpływającego się w ustach smaku oryginalnych wedlowskich wyrobów, czekają na konsumentów atrakcyjne nagrody. A to wszystko dzięki loterii „Czas na przyjemność”.
Jak wziąć udział?
Loteria E.Wedel to sama przyjemność – dosłownie. Wystarczy jednorazowo kupić produkty E.Wedel za minimum 15 zł. Mogą być to dowolne wedlowskie wyroby, jedyny warunek jest taki, że cały zakup musi widnieć na jednym paragonie. Następnie dowód zakupu należy zarejestrować na stronie loterii – www.czasnaprzyjemnosc.pl. Uczestnicy mają szansę na wylosowanie nagród natychmiastowych, jak i jednej z nagród głównych w postaci rocznej pensji na przyjemności o wartości 60 000 zł.
Czekoladowa pula nagród
Codziennie losowanych będzie 10 z puli 670 zestawów wedlowskich specjałów o wartości 70 zł każdy. Co tydzień do wygrania będzie 1 z 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga, czyli dwa noclegi w wyjątkowym hotelu w Warszawie z masą atrakcji, o łącznej wartości 6 000 zł. W trakcie trwania loterii będą również losowane 3 nagrody główne, które odpowiadają wysokości rocznej pensji – 60 000 zł do wydania na własne przyjemności. Dodatkowo marka E.Wedel pokryje koszty podatku, dzięki czemu laureaci będą mogli od razu skupić się na radości z wygranej i korzystać z tytułowego czasu na przyjemność.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.