Loteria konsumencka Serka Piątuś – z Piątnicy, no bo skąd!
OSM Piątnica przygotowała wyjątkową loterię konsumencką z serkiem Piątuś w roli głównej. Aktywacja potrwa od dnia 24 maja do 28 czerwca 2023 r.
Loteria Piątusia oparta jest na łatwym, a jednocześnie bardzo angażującym mechanizmie. Wystarczy kupić 2 serki Piątuś, zarejestrować paragon na stronie www.loteriapiatusia.pl, a następnie odkryć e-zdrapkę, by sprawdzić, czy udało się wygrać zestaw Piątusiowych gadżetów. Ze wszystkich zgłoszeń 6 lipca br. wylosowane zostaną trzy rodzinne wyjazdy do Energylandii.
Piątuś – najlepszy dla najmłodszych!
Serek Piątuś to produkt stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach, dlatego ma delikatny smak oraz gładką konsystencję. Tak jak wszystkie produkty z Piątnicy powstaje z najlepszego mleka od lokalnych dostawców z czystego ekologicznie regionu. Piątuś ma naturalny skład oparty na najwyższej jakości składnikach. Nie zawiera syropu glukozowo-fruktozowego, sztucznych barwników ani aromatów.
Serek Piątuś jest pyszny i pożywny. Kryje w sobie mnóstwo białka i jest dostępny w czterech uwielbianych przez najmłodszych smakach: truskawkowym, bananowym, malinowym oraz waniliowym. To doskonały pomysł na smakowitą przekąskę, sycące śniadanko czy odżywczy deser.
Strona loterii: www.loteriapiatusia.pl

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.