Komunikaty PR

Maczfit zagrał z WOŚP, wspierając sztab w Mszczonowie!

2022-02-01  |  15:00
Biuro prasowe

Maczfit – lider cateringu dietetycznego w Polsce, zadbał o jadłospis wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Mszczonowie, zapewniając pełnowartościowe i zbilansowane posiłki. Ponadto firma przekazała na licytację miesiąc dowolnej diety wraz ze wsparciem doświadczonych dietetyków klinicznych oraz trenerów personalnych współpracujących z marką – Agaty Dąbrowskiej i Bartka Palucha.

Maczfit to firma, która chętnie angażuje się w ważne inicjatywy społeczne. Marka regularnie wspiera potrzebujących, a w samym 2021 roku przekazała tysiące posiłków m.in. dla seniorów znajdujących się w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią, podopiecznych podwarszawskich domów samotnych matek, a także nawiązała współpracę z fundacją Rak’n’Roll. Styczeń to bez wątpienia miesiąc słynnego, czerwonego serduszka, z dumą noszonego na piersi przez niemalże każdego mieszkańca kraju, który dołożył swoją cegiełkę do imponującej kwoty zebranej w ramach finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas tegorocznej, trzydziestej edycji swoją cegiełkę dołożył także Maczfit, który przekazał wolontariuszom ze sztabu w Mszczonowie pełnowartościowe i zbilansowane posiłki, a także wystawił na aukcję miesiąc dowolnej diety wraz z opieką doświadczonych dietetyków klinicznych oraz trenerów personalnych związanych z marką.

- Z dumą przyglądamy się działalności Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i bardzo cieszymy się, że możemy wesprzeć sztab w Mszczonowie. To pierwszy raz, gdy wśród licytacji na szczytny cel objętych znakiem czerwonego serduszka pojawiła się również dieta od Maczfit. Jesteśmy z tego bardzo dumni i mamy nadzieję, że to początek owocnej współpracy! – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. Marketingu i PR Maczfit.

Zwycięzca może skorzystać z bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z trenerami personalnymi współpracującymi z marką Maczfit – Agatą Dąbrowską oraz Bartkiem Paluchem, których łącznie na Instagramie obserwuje blisko 100 000 osób! Do jego dyspozycji pozostają także dietetycy kliniczni marki Maczfit, którzy zadbają o to, aby wybrana dieta była odpowiednio dostosowana do potrzeb i preferencji zamawiającego.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:09

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Żywienie Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
2024-07-05 | 11:00

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.

Sezon na świeże, sezonowe warzywa w pełni, co oznacza, że nadszedł czas, by cieszyć się różnorodnymi, kolorowymi sałatkami. Suszone pomidory z żurawiną w oleju z ziołami OLE!
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.