Maczfit zagrał z WOŚP, wspierając sztab w Mszczonowie!
Maczfit – lider cateringu dietetycznego w Polsce, zadbał o jadłospis wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Mszczonowie, zapewniając pełnowartościowe i zbilansowane posiłki. Ponadto firma przekazała na licytację miesiąc dowolnej diety wraz ze wsparciem doświadczonych dietetyków klinicznych oraz trenerów personalnych współpracujących z marką – Agaty Dąbrowskiej i Bartka Palucha.
Maczfit to firma, która chętnie angażuje się w ważne inicjatywy społeczne. Marka regularnie wspiera potrzebujących, a w samym 2021 roku przekazała tysiące posiłków m.in. dla seniorów znajdujących się w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią, podopiecznych podwarszawskich domów samotnych matek, a także nawiązała współpracę z fundacją Rak’n’Roll. Styczeń to bez wątpienia miesiąc słynnego, czerwonego serduszka, z dumą noszonego na piersi przez niemalże każdego mieszkańca kraju, który dołożył swoją cegiełkę do imponującej kwoty zebranej w ramach finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas tegorocznej, trzydziestej edycji swoją cegiełkę dołożył także Maczfit, który przekazał wolontariuszom ze sztabu w Mszczonowie pełnowartościowe i zbilansowane posiłki, a także wystawił na aukcję miesiąc dowolnej diety wraz z opieką doświadczonych dietetyków klinicznych oraz trenerów personalnych związanych z marką.
- Z dumą przyglądamy się działalności Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i bardzo cieszymy się, że możemy wesprzeć sztab w Mszczonowie. To pierwszy raz, gdy wśród licytacji na szczytny cel objętych znakiem czerwonego serduszka pojawiła się również dieta od Maczfit. Jesteśmy z tego bardzo dumni i mamy nadzieję, że to początek owocnej współpracy! – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. Marketingu i PR Maczfit.
Zwycięzca może skorzystać z bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z trenerami personalnymi współpracującymi z marką Maczfit – Agatą Dąbrowską oraz Bartkiem Paluchem, których łącznie na Instagramie obserwuje blisko 100 000 osób! Do jego dyspozycji pozostają także dietetycy kliniczni marki Maczfit, którzy zadbają o to, aby wybrana dieta była odpowiednio dostosowana do potrzeb i preferencji zamawiającego.
Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.