Komunikaty PR

Magia Świąt z Oranżadą Hellena

2020-09-18  |  01:00
Biuro prasowe

Polacy chętnie podtrzymują świąteczne zwyczaje. Boże Narodzenie kojarzy się z czasem spędzonym
z bliskimi, tradycyjnymi wigilijnymi daniami, obdarowywaniem się prezentami, zapachem choinki czy smakiem smażonej ryby. Podczas tych wyjątkowych, magicznych dni coraz częściej towarzyszy nam rodzima… Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach na co dzień i podczas wyjątkowych okazji.

Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku wprowadza musujące orzeźwienie i skutecznie gasi pragnienie. Autentycznie najlepszy polski napój doskonale łączy tradycję z nowoczesnością, dorosłym zapewnia sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa, a młodszym konsumentom gwarantuje niezapomniane słodkie chwile. Nic dziwnego, że ten napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie jest pożądanym towarzyszem rodzinnych spotkań.

Oranżada Hellena nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech wariantach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich jest pełen niepowtarzalnego smaku i… musujących bąbelków, uwielbianych przez dorosłych i najmłodszych! A dzięki dużej 1,25 l butelce kolorowego napoju wystarczy dla wszystkich.

Jak co roku, zapraszamy na Pierwszą Gwiazdkę z Oranżadą Hellena!


Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkty:
Czerwona Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Biała Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Żółta Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.