Komunikaty PR

Magia Świąt z Oranżadą Hellena

2020-09-18  |  01:00
Biuro prasowe

Polacy chętnie podtrzymują świąteczne zwyczaje. Boże Narodzenie kojarzy się z czasem spędzonym
z bliskimi, tradycyjnymi wigilijnymi daniami, obdarowywaniem się prezentami, zapachem choinki czy smakiem smażonej ryby. Podczas tych wyjątkowych, magicznych dni coraz częściej towarzyszy nam rodzima… Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach na co dzień i podczas wyjątkowych okazji.

Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku wprowadza musujące orzeźwienie i skutecznie gasi pragnienie. Autentycznie najlepszy polski napój doskonale łączy tradycję z nowoczesnością, dorosłym zapewnia sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa, a młodszym konsumentom gwarantuje niezapomniane słodkie chwile. Nic dziwnego, że ten napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie jest pożądanym towarzyszem rodzinnych spotkań.

Oranżada Hellena nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech wariantach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich jest pełen niepowtarzalnego smaku i… musujących bąbelków, uwielbianych przez dorosłych i najmłodszych! A dzięki dużej 1,25 l butelce kolorowego napoju wystarczy dla wszystkich.

Jak co roku, zapraszamy na Pierwszą Gwiazdkę z Oranżadą Hellena!


Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkty:
Czerwona Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Biała Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Żółta Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.