Komunikaty PR

Magia Świąt z Oranżadą Hellena

2020-09-18  |  01:00
Biuro prasowe

Polacy chętnie podtrzymują świąteczne zwyczaje. Boże Narodzenie kojarzy się z czasem spędzonym
z bliskimi, tradycyjnymi wigilijnymi daniami, obdarowywaniem się prezentami, zapachem choinki czy smakiem smażonej ryby. Podczas tych wyjątkowych, magicznych dni coraz częściej towarzyszy nam rodzima… Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach na co dzień i podczas wyjątkowych okazji.

Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku wprowadza musujące orzeźwienie i skutecznie gasi pragnienie. Autentycznie najlepszy polski napój doskonale łączy tradycję z nowoczesnością, dorosłym zapewnia sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa, a młodszym konsumentom gwarantuje niezapomniane słodkie chwile. Nic dziwnego, że ten napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie jest pożądanym towarzyszem rodzinnych spotkań.

Oranżada Hellena nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech wariantach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich jest pełen niepowtarzalnego smaku i… musujących bąbelków, uwielbianych przez dorosłych i najmłodszych! A dzięki dużej 1,25 l butelce kolorowego napoju wystarczy dla wszystkich.

Jak co roku, zapraszamy na Pierwszą Gwiazdkę z Oranżadą Hellena!


Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkty:
Czerwona Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Biała Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

Żółta Oranżada Hellena 1,25 l, sugerowana cena det. ok. 2,5  zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.