Komunikaty PR

Majonez do zadań specjalnych

2021-04-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Majonez to jeden z najpopularniejszych sosów bez którego wielu nie wyobraża sobie jadłospisu. Nie każdy jednak wie, że na sklepowych półkach można obecnie znaleźć wiele jego wariantów smakowych czy wersji przeznaczonych dla osób o specjalnych wymaganiach dietetycznych. Czym się różnią i do których potraw warto je dodać?

Wielu wielbicieli majonezu wykorzystuje go w swojej kuchni na co dzień. Poza tradycyjnym zastosowaniem, sos ten może być doskonałą bazą dla wielu rodzajów dressingów, dodatkiem do sałatek, jajek, zapiekanek, a nawet… wypieków! Co ciekawe – niewielka ilość majonezu w cieście nadaje mu wilgotności i puszystości. Nie każdy jednak wie, że pierwszym majonezem produkowanym w Polsce na skalę przemysłową był znany wszystkim Majonez Kielecki, który nieprzerwanie gości na stołach już od ponad 60. lat. Od początku jego receptura pozostaje niezmienna, co najlepiej świadczy o sile tej marki. Nowe warianty smakowe tego popularnego sosu mają natomiast urozmaicić gamę dostępnych smaków. Co odróżnia poszczególnie warianty i w jakich sytuacjach warto je wykorzystać?

Dobra dieta na „dzień dobry” 

W Polsce coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na skład produktów – szczególnie pod kątem zawartości węglowodanów i cukrów. Dla osób o specjalnych wymaganiach dietetycznych idealnym rozwiązaniem jest Majonez Kielecki lekki, który zawiera o 38% mniej cukru i o 31% mniej tłuszczu w porównaniu z klasyczną wersją. Doskonale sprawdzi się on jako baza do różnego rodzaju sosów, ziołowych dipów czy dodatek do wegeburgerów lub kanapek. Marka „Kielecki” ma także propozycję dla tych, którzy dbają o zbilansowaną dietę. Na rynku dostępna jest wersja Majonezu Omega-3, który jak sama nazwa wskazuje charakteryzuje się wysoką zawartością kwasów tłuszczowych Omega-3. To doskonałe rozwiązanie, które zapewni smak ulubionym potrawom oraz odpowiednią ilość „dobrych” kwasów tłuszczowych.

Z czosnkiem czy vege?

Czasami nie mamy czasu lub ochoty, aby samodzielnie przygotowywać sos czosnkowy. W takiej sytuacji śmiało możemy sięgnąć po aromatyczny Majonez Kielecki z czosnkiem. Dzięki niemu uda się zaoszczędzić cenny czas jadnocześnie nie rezygnując ze smacznej przekąski. Intensywny smak czosnku pasuje np. do domowych frytek czy pieczonych warzyw, a możliwości kulinarnych jest wiele więcej!

W ubiegłym roku dla osób, które wykluczają z diety produkty pochodzenia zwierzęcego wprowadzona została specjalna wegańska wersja – Majonez Kielecki roślinny, którego skład został oparty na m.in. oleju rzepakowym, białkach grochu i aromatycznej musztardzie. Produkt nie zawiera w swoim składzie jajek ani żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. Jest to unikalna formuła w wersji dla wegetarian, która doskonale odwzorowuje smak tradycyjnego majonezu z Kielc.

Sugerowana cena Majonezu Kieleckiego: 9,20 zł brutto/ 500 ml

Sugerowana cena Majonezu Kieleckiego lekkiego: 6,60 zł brutto/ 310g

Sugerowana cena Majonezu Kieleckiego Omega-3: 6,60 zł brutto/ 310g

Sugerowana cena Majonezu Kieleckiego z czosnkiem: 6,60 zł brutto/ 310g

Sugerowana cena Majonezu Kieleckiego roślinnego: 6,49 zł brutto/ 310g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.