Komunikaty PR

Majonez Kielecki roślinny – ponownie z wyróżnieniem „Doceń polskie”

2022-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Majonez Kielecki roślinny został po raz drugi doceniony prestiżowym znakiem jakości „Doceń polskie marki TOP PRODUKT”. Specjaliści związani z branżą spożywczą oraz technolodzy żywienia oceniali smak, wygląd oraz stosunek jakości do ceny w/w wyrobu. We wszystkich kategoriach konkursowych Majonez Kielecki roślinny osiągnął najwyższe noty, co oznacza, że produkt otrzymał na kolejne 24 miesiące to wyjątkowe wyróżnienie i godło.

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” propaguje wysokiej jakości produkty spożywcze dostępne na rynku i ich wytwórców. Podczas tegorocznej – 45. już edycji – Loża Ekspertów oceniła około 100 wyrobów z oferty 59 producentów z całego kraju.

Godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” zostało przyznane dla Majonezu Kieleckiego roślinnego po raz drugi. Zgodnie z zasadą jest ono nadawane na okres dwudziestu czterech miesięcy - po upływie tego terminu producent może zgłosić nagrodzony produkt do ponownej oceny.  Ponowny sukces naszego wyrobu świadczy o tym, że mimo upływu czasu jego jakość pozostaje na najwyższym poziomie.

Skład Majonezu Kieleckiego roślinnego oparty został m.in. na białkach grochu, oleju rzepakowym i aromatycznej musztardzie. Nie ma w nim żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, dlatego jest on doskonałą alternatywą nie tylko dla osób na diecie wegańskiej, ale także dla klientów chcących urozmaicić lub zmienić swój codzienny jadłospis. Dzięki unikalnej kompozycji smakowej, aksamitnej i kremowej konsystencji oraz wykorzystaniu wysokiej jakości składników wyrób - od lipca 2020 roku, kiedy to został wprowadzony na rynek – jest bardzo chętnie wybierany przez konsumentów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.