Majonez Kielecki roślinny – ponownie z wyróżnieniem „Doceń polskie”
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Majonez Kielecki roślinny został po raz drugi doceniony prestiżowym znakiem jakości „Doceń polskie marki TOP PRODUKT”. Specjaliści związani z branżą spożywczą oraz technolodzy żywienia oceniali smak, wygląd oraz stosunek jakości do ceny w/w wyrobu. We wszystkich kategoriach konkursowych Majonez Kielecki roślinny osiągnął najwyższe noty, co oznacza, że produkt otrzymał na kolejne 24 miesiące to wyjątkowe wyróżnienie i godło.
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” propaguje wysokiej jakości produkty spożywcze dostępne na rynku i ich wytwórców. Podczas tegorocznej – 45. już edycji – Loża Ekspertów oceniła około 100 wyrobów z oferty 59 producentów z całego kraju.
Godło „Doceń polskie TOP PRODUKT” zostało przyznane dla Majonezu Kieleckiego roślinnego po raz drugi. Zgodnie z zasadą jest ono nadawane na okres dwudziestu czterech miesięcy - po upływie tego terminu producent może zgłosić nagrodzony produkt do ponownej oceny. Ponowny sukces naszego wyrobu świadczy o tym, że mimo upływu czasu jego jakość pozostaje na najwyższym poziomie.
Skład Majonezu Kieleckiego roślinnego oparty został m.in. na białkach grochu, oleju rzepakowym i aromatycznej musztardzie. Nie ma w nim żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, dlatego jest on doskonałą alternatywą nie tylko dla osób na diecie wegańskiej, ale także dla klientów chcących urozmaicić lub zmienić swój codzienny jadłospis. Dzięki unikalnej kompozycji smakowej, aksamitnej i kremowej konsystencji oraz wykorzystaniu wysokiej jakości składników wyrób - od lipca 2020 roku, kiedy to został wprowadzony na rynek – jest bardzo chętnie wybierany przez konsumentów.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.