Komunikaty PR

„Mamy kota na punkcie mleka” – wystartowała akcja edukacyjna Polskiej Izby Mleka

2022-01-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Na początku stycznia wystartował ogólnopolski program informacyjno-edukacyjny „Mamy kota na punkcie mleka” skierowany nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jego celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat przez propagowanie wiedzy na temat zdrowotnych właściwości mleka. W ramach programu zostaną zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy, czy działania edukacyjne we współpracy z placówkami edukacyjnymi. Głównym bohaterem kampanii, po raz kolejny, będzie Kot Mleczysław i Mleczna Kita. 

 

Pijmy więcej mleka

 

Przeciętny Polak wciąż spożywa mniej produktów mlecznych niż statystyczny mieszkaniec Europy Zachodniej. Ma to wpływ na narastający problem niedoboru wapnia wśród polskiego społeczeństwa, które z roku na rok prowadzi do coraz częstszego diagnozowania m.in. osteoporozy u starszych czy próchnicy u młodszych. Program „Mamy kota na punkcie mleka!” sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka organizowany przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka powstał po to, by pokazać, że spożywanie produktów mlecznych jest korzystne dla zdrowia, co powinny wiedzieć także dzieci, od najmłodszych lat.


 

Współpraca ze szkołami

Kampania, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym, ma potrwać do grudnia 2022 r. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” ma charakter edukacyjny, a jego głównym celem projektu jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. 

 

Do akcji szczególnie zaproszone są placówki edukacyjne i nauczyciele. Wszystkie szkoły, które prześlą swoje zgłoszenia, mają szansę otrzymać materiały  edukacyjne,  które będą dystrybuowane do wyczerpania zapasów. Pokażemy, jak  przez  zabawę edukować dzieci w zakresie zdrowego żywienia oraz jak kształtować u najmłodszych prawidłowe nawyki żywieniowe. W trakcie kampanii przewidziane są także konkursy dla szkół, w którym nagrodą będzie m.in. wizyta w szkole Kota Mleczysława i Mlecznej Kity.

 

Wszystkie informacje dostępne będą na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.



Program „Mamy kota na punkcie mleka”  jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Finanse

Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne

Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.