Komunikaty PR

Marka Wawel z nową platformą komunikacyjną Level Wawel

2024-01-15  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 0.3 MB )

„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.

Nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą wynosi ją na wyższy poziom.

Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta, tj. czekolady, podkreślając ich krótki skład, jakość surowców i doznania smakowe na królewskim poziomie. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym, do którego odbiorca przenosi się wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.

Ideą kampanii jest pokazanie najwyższej jakości słodyczy Wawel - to poziom LEVEL WAWEL, wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za pysznym smakiem idzie również krótki i dobry skład.

W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel, dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów” - mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu Wawel SA. “Jednak Level Wawel to nie tylko kampania reklamowa. Idea Level Wawel zobowiązuje nas do tego, aby każdego dnia lepiej realizować nasze zadania i tworzyć coraz lepsze produkty, które mają lepiej służyć naszym konsumentom, dając im jeszcze więcej radości, a nam satysfakcję. Bo Wawel to nie tylko królewski smak produktów, ale też to, jak się dzięki nim czujemy. Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio oraz zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów” - dodaje.

Level Wawel to nie tylko spot, a parasolowa platforma komunikacji dla całej marki Wawel. Producent zapowiada konsekwentną realizację swoich strategicznych filarów działalności: najwyższą jakość oraz krótki i dobry skład tworzonych słodyczy (bez sztucznych dodatków czy konserwantów), a także troskę o środowisko i odpowiedzialność społeczną.

 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=87UfbVzWP_Q

Link do strony kampanii: https://levelwawel.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.