Maślany, solony i do prażenia – poczuj klimat kina w domowym zaciszu!
Jak lepiej uczcić Międzynarodowy Dzień Popcornu niż rozkoszując się lekką, chrupiącą i aromatyczną prażoną kukurydzą z ulubionymi dodatkami? Do tego wygodny fotel, miękka kanapa z puszystymi poduszkami, ciepły kocyk i fascynujący film lub serial. To właśnie w taki sposób większość z nas preferuje spędzać długie, zimowe wieczory. Aby cieszyć się smakołykami znanymi z kina w zaciszu własnego domu, marka Appetita wprowadza do swojego portfolio Popcorn Appetita w trzech wariantach – maślany, solony i klasyczny w postaci ziaren.
Kto nie wyobraża sobie wizyty w kinie bez zamówienia aromatycznej i chrupiącej przekąski, jaką jest popcorn? Doskonale komponuje się z atmosferą ciemnej sali kinowej oraz gwiazdami wielkiego ekranu. Choć w ostatnim czasie, dzięki platformom streamingowym, znacznie częściej premiery ogląda się w domowym zaciszu, to jedna rzecz pozostaje niezmienna – miłość do przekąsek. Badania pokazują, że towarzyszą one aż ponad połowie Polaków podczas oglądania telewizji.
Właśnie z tego względu marka Appetita, znana do tej pory z bogatej oferty ziół i przypraw, postanowiła rozszerzyć asortyment o trzy nowe produkty, łatwe do przygotowania we własnej kuchni.
Popcorn, bo o nim mowa, dostępny jest w dwóch wygodnych formatach: w postaci klasycznego ziarna kukurydzy idealnego do prażenia w garnku, na patelni lub w rondelku oraz w specjalnie stworzonym opakowaniu, przeznaczonym do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Ten ostatni występuje w dwóch lubianych przez Polaków smakach: solonym oraz maślanym. Gotową przekąskę można dowolnie doprawić zarówno na słodko, jak i wytrawnie, korzystając z ulubionych przypraw oraz dodatków.
Co ciekawe w zależności od regionu, w jakim się znajdujemy, popcorn możemy spotkać w różnych wersjach smakowych. W Ameryce Północnej, podobnie jak w Polsce, najczęściej spożywa się go w wersji solonej, z masłem, toffi lub przyprawami. W Peru dodaje się do niego cukier lub mleko skondensowane, z kolei w Meksyku znany jest z dodatkiem sera lub ostrych sosów.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Appetita
Produkty:
- Popcorn do mikrofali o smaku maślanym 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn do mikrofali solony 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn. Ziarno kukurydzy do prażenia 150 gr – 2,99 PLN
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.