Maślany, solony i do prażenia – poczuj klimat kina w domowym zaciszu!
Jak lepiej uczcić Międzynarodowy Dzień Popcornu niż rozkoszując się lekką, chrupiącą i aromatyczną prażoną kukurydzą z ulubionymi dodatkami? Do tego wygodny fotel, miękka kanapa z puszystymi poduszkami, ciepły kocyk i fascynujący film lub serial. To właśnie w taki sposób większość z nas preferuje spędzać długie, zimowe wieczory. Aby cieszyć się smakołykami znanymi z kina w zaciszu własnego domu, marka Appetita wprowadza do swojego portfolio Popcorn Appetita w trzech wariantach – maślany, solony i klasyczny w postaci ziaren.
Kto nie wyobraża sobie wizyty w kinie bez zamówienia aromatycznej i chrupiącej przekąski, jaką jest popcorn? Doskonale komponuje się z atmosferą ciemnej sali kinowej oraz gwiazdami wielkiego ekranu. Choć w ostatnim czasie, dzięki platformom streamingowym, znacznie częściej premiery ogląda się w domowym zaciszu, to jedna rzecz pozostaje niezmienna – miłość do przekąsek. Badania pokazują, że towarzyszą one aż ponad połowie Polaków podczas oglądania telewizji.
Właśnie z tego względu marka Appetita, znana do tej pory z bogatej oferty ziół i przypraw, postanowiła rozszerzyć asortyment o trzy nowe produkty, łatwe do przygotowania we własnej kuchni.
Popcorn, bo o nim mowa, dostępny jest w dwóch wygodnych formatach: w postaci klasycznego ziarna kukurydzy idealnego do prażenia w garnku, na patelni lub w rondelku oraz w specjalnie stworzonym opakowaniu, przeznaczonym do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Ten ostatni występuje w dwóch lubianych przez Polaków smakach: solonym oraz maślanym. Gotową przekąskę można dowolnie doprawić zarówno na słodko, jak i wytrawnie, korzystając z ulubionych przypraw oraz dodatków.
Co ciekawe w zależności od regionu, w jakim się znajdujemy, popcorn możemy spotkać w różnych wersjach smakowych. W Ameryce Północnej, podobnie jak w Polsce, najczęściej spożywa się go w wersji solonej, z masłem, toffi lub przyprawami. W Peru dodaje się do niego cukier lub mleko skondensowane, z kolei w Meksyku znany jest z dodatkiem sera lub ostrych sosów.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Appetita
Produkty:
- Popcorn do mikrofali o smaku maślanym 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn do mikrofali solony 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn. Ziarno kukurydzy do prażenia 150 gr – 2,99 PLN

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.