Komunikaty PR

Mateusz Gessler - gwiazda MasterChef Junior i Hell’s Kitchen gotuje w CH Osowa

2022-10-24  |  12:00
Biuro prasowe

Centrum Handlowe Osowa organizuje dzień pełen kulinarnych atrakcji. Już 29 października można będzie odkryć tu przysmaki kuchni kaszubskiej, przygotowane i podane w najlepszym wydaniu, bo przez jednego z najbardziej znanych kucharzy w Polsce - Mateusza Gesslera. Restaurator, gwiazda programów "MasterChef Junior" oraz „Hell’s Kitchen”, na żywo przyrządzi regionalne dania, a w przerwach między gotowaniem znajdzie czas na rozdanie autografów. Oprócz wytrawnych smaków nie zabraknie również słodkości. W specjalnej akcji promocyjnej można będzie zdobyć miód z Osowskiej pasieki.

Już 29 października do CH Osowa zawita jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce osobowości kulinarnych - Mateusz Gesller, kucharz, autor książek, juror popularnego programu "MasterChef Junior”, a także prowadzący program „Hell’s Kitchen”. Restaurator, który na co dzień serwuje dania polskie w nowoczesnym wydaniu, tym razem na warsztat weźmie kuchnię kaszubską. We współpracy z członkiniami Zrzeszenia Kaszubsko - Pomorskiego przyrządzi zestaw tradycyjnych potraw regionu. Wszystko odbędzie się w widowiskowej formie „live cooking, dzięki czemu każdy z obecnych gości wydarzenia będzie mógł przyjrzeć się jak powstają oryginalne, znane na całą Polskę dania a także posłuchać niesamowitych kulinarnych opowieści. Malownicze usytuowanie Kaszub w okolicach lasów i jezior powoduje, że kuchnia tego regionu bogata jest w ryby, mięsa, zboża, a każde danie niesie za sobą swoją oryginalną historię pochodzenia. Spotkanie będzie więc prawdziwą gratką nie tylko dla smakoszy, ale i miłośników całego regionu.

Na początku października CH Osowa organizuje także konkurs dla okolicznych szkół i przedszkoli. Zgłoszone placówki będą ozdabiać kartonowe ule, które następnie zostaną zaprezentowane na specjalnej wystawie w centrum. Prace oceni publiczność na Facebooku oraz jury. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody jak karty podarunkowe o wartości 1000 zł na zakupy w CH Osowa. Rozstrzygniecie konkursu i ogłoszenie wyników wraz z wręczeniem nagród nastąpi 29 października podczas wydarzenia kulinarnego z Mateuszem Gesslerem w CH Osowa. Prace konkursowe będzie można oglądać na fanpage CH Osowa https://www.facebook.com/CHOsowa oraz w dniu eventu na wystawie w galerii.

Ponadto galeria przygotowała na ten dzień specjalne, słodkie podarunki. Goście centrum, którzy tego dnia zrobią zakupy za minimum 150 zł otrzymają w prezencie miód, pochodzący osowskiej pasieki. Całą imprezę poprowadzi Mateusz Czekierda - utalentowany szef kuchni, związany z wieloma renomowanymi restauracjami, laureat programu Top Chef Polsat. Nie zabraknie więc okazji do przyjrzenia się pracy znanych kucharzy na żywo, a dodatkowo na klientów będą czekać liczne niespodzianki i konkursy.

„Podczas tego jednego wydarzenia chcemy połączyć dwa tematy, które są nam bliskie i które na stałe już wpisały się w działalność naszego centrum. Promocję regionu, który ma tak wiele do zaoferowania, m.in. wspaniałą, lokalną kuchnię kaszubską oraz zwrócenie uwagi na ważny temat ochrony pszczół. Jako właściciele miejskiej pasieki w naszych ulach gościmy obecnie 200 tys. tych cennych owadów. Miody, które będziemy rozdawać naszym klientom są zwieńczeniem ich tegorocznej pracy” – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektor CH Osowa.

Pasieka istnieje w CH Osowa od 2017 r. Było to pierwsze centrum handlowe w Trójmieście, które podjęło taką inicjatywę na rzecz ochrony pszczół i które od początku swojego funkcjonowania dba o środowisko naturalne, co zostało potwierdzone uzyskaniem certyfikatu ekologicznego BREEAM-In-Use. CH Osowa otworzyło pasiekę we współpracy z Pszczelarium Agnieszka Skórka- Baj. Na górce pod lasem za parkingiem bocznym galerii pojawiło się już 5 uli, które znajdują się w bezpiecznej odległości, są odgrodzone i oznakowane specjalnymi tabliczkami.

Miejska pasieka przy CH Osowa to nie tylko okazja, aby ochronić pszczoły dając im nowy dom oraz przywrócić bioróżnorodność, ale także szansa dla Klientów CH Osowa na spróbowanie pysznego i zdrowego miodu.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.