Komunikaty PR

Meksyk w restauracjach Jeff`s

2020-01-20  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Specjalne menu, mariachi i obsługa w meksykańskich, stylizowanych strojach. W restauracjach Jeff`s do końca stycznia możemy się poczuć jak na prawdziwej meksykańskiej fieście.

Restauracje Jeff`s corocznie sięgają po najlepsze smaki Meksyku i przez kilka tygodni proponują gościom potrawy tej kuchni. Do końca stycznia można w nich doświadczyć prawdziwej meksykańskiej fiesty, bo kuchnia tego kraju to nie tylko posiłki, ale również wszystko to, co dzieje się wokół niej i co jej towarzyszy. Meksykańska uczta to radość
i uśmiech, zawsze związana jest z zabawą, tańcem i śpiewem.

Restauracje wyglądają tak, jakby przeniosły się do meksykańskiego pueblo. Wystrój, przebrana w meksykańskie stroje obsługa, przygrywający do kolacji prawdziwi meksykański zespół Mariachi, a na talerzach najlepsze, co oferuje kuchnia z kraju Kowboi i Azteków.

- Proponujemy naszym gościom  oryginalne i bogate menu, dając możliwość poznania wielu niezwykłych potraw kolorowej, radosnej i pełnej aromatów kuchni meksykańskiej, które nie tylko przyciągają wzrok, ale i skutecznie pobudzają kubki smakowe - Marcin Sołtyk, szef kuchni restauracji Jeff`s.

Na początek warto skosztować zupy pomidorowej z papryką i chrupiącym  makaronem z tortilli lub marynowanego łososia z avocado, czerwoną fasolą i tortillą (Salmon Ceviche). Dla fanów burrito szef kuchni przygotował  Chimichanga z marynowanego mięsa wieprzowego z czarną fasolą, salsą, guacamole i śmietaną oraz Chicken Burrito, w którego składzie jest kurczak, czarna fasola, ryż, guacamole i kolendra. W menu znajduje się również meksykański deser Natiilla de Nuez z orzechów, wanilii i kakao.

Karnawał to najlepszy czas, żeby odwiedzić restauracje Jeff`s i wziąć udział w gorącym festiwal kuchni meksykańskiej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.