Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy
Gdy za oknem robi się szaro i chłodno, nic nie rozgrzewa lepiej niż odrobina egzotyki na talerzu. Dlatego, jeśli szukasz pysznego pomysłu na obiad, wyrusz w kulinarną podróż do gorącego Meksyku z Zupą Meksykańską JemyJemy! Pełna smaku i aromatu, z delikatną pikantną nutą chili i bogactwem składników jest gotowa w zaledwie kilka minut.
Zupa Meksykańska JemyJemy z linii Zupy Świata to doskonały wybór dla miłośników odkrywania nowych smaków bez wychodzenia z domu. Przygotowana z połączenia wysokiej jakości składników – kruchego mięsa wieprzowego, czerwonej fasoli, kukurydzy, papryki oraz mieszanki aromatycznych ziół i przypraw, przeniesie Cię prosto do słonecznego Meksyku. Można podawać ją z nachosami, zapieczonym serem lub chrupiącymi grzankami. Idealnie sprawdzi się jako szybki i smaczny obiad w każdych okolicznościach.
Jakość ceniona przez konsumentów
Dzięki swojemu pysznemu smakowi Zupa Meksykańska JemyJemy zdobyła serca wielu konsumentów. Dowodem na to jest jej zwycięstwo w prestiżowym konkursie Złote Innowacje 2024 w kategorii Chwile z Produktem, w którym wyróżnia się produkty cieszące się wyjątkowym uznaniem zarówno za jakość, jak i innowacyjność.
Szybko, łatwo i pysznie!
W linii Zupy Świata marki JemyJemy dostępne są trzy wyjątkowe propozycje: Zupa Tajska, Meksykańska i Węgierska Gulaszowa, inspirowane smakami różnych kuchni. Są łatwe i wygodne w przygotowaniu, wystarczy przelać i podgrzać, dodatkowo nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, dzięki nowoczesnej technologii produkcji.
Odkrywaj nowe smaki każdego dnia i rozkoszuj się różnorodnymi posiłkami z marką JemyJemy!
Więcej informacji na www.jemyjemy.com.
Cena produktu kształtuje się od 5,99 do 9,99 zł, w zależności od wybranej sieci sklepów lub kanału sprzedaży.
Producent: Profi S.A.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.