Komunikaty PR

Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy

2024-10-31  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Gdy za oknem robi się szaro i chłodno, nic nie rozgrzewa lepiej niż odrobina egzotyki na talerzu. Dlatego, jeśli szukasz pysznego pomysłu na obiad, wyrusz w kulinarną podróż do gorącego Meksyku z Zupą Meksykańską JemyJemy! Pełna smaku i aromatu, z delikatną pikantną nutą chili i bogactwem składników jest gotowa w zaledwie kilka minut.

Zupa Meksykańska JemyJemy z linii Zupy Świata to doskonały wybór dla miłośników odkrywania nowych smaków bez wychodzenia z domu. Przygotowana z połączenia wysokiej jakości składników – kruchego mięsa wieprzowego, czerwonej fasoli, kukurydzy, papryki oraz mieszanki aromatycznych ziół i przypraw, przeniesie Cię prosto do słonecznego Meksyku.  Można podawać ją z nachosami, zapieczonym serem lub chrupiącymi grzankami. Idealnie sprawdzi się jako szybki i smaczny obiad w każdych okolicznościach.

Jakość ceniona przez konsumentów

Dzięki swojemu pysznemu smakowi Zupa Meksykańska JemyJemy zdobyła serca wielu konsumentów. Dowodem na to jest jej zwycięstwo w prestiżowym konkursie Złote Innowacje 2024 w kategorii Chwile z Produktem, w którym wyróżnia się produkty cieszące się wyjątkowym uznaniem zarówno za jakość, jak i innowacyjność.

Szybko, łatwo i pysznie!

W linii Zupy Świata marki JemyJemy dostępne są trzy wyjątkowe propozycje: Zupa Tajska, Meksykańska i Węgierska Gulaszowa, inspirowane smakami różnych kuchni. Są łatwe i wygodne w przygotowaniu, wystarczy przelać i podgrzać, dodatkowo nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, dzięki nowoczesnej technologii produkcji.

Odkrywaj nowe smaki każdego dnia i rozkoszuj się różnorodnymi posiłkami z marką JemyJemy!

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Cena produktu kształtuje się od 5,99 do 9,99 zł, w zależności od wybranej sieci sklepów lub kanału sprzedaży.

Producent: Profi S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.