Komunikaty PR

Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy

2024-10-31  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Gdy za oknem robi się szaro i chłodno, nic nie rozgrzewa lepiej niż odrobina egzotyki na talerzu. Dlatego, jeśli szukasz pysznego pomysłu na obiad, wyrusz w kulinarną podróż do gorącego Meksyku z Zupą Meksykańską JemyJemy! Pełna smaku i aromatu, z delikatną pikantną nutą chili i bogactwem składników jest gotowa w zaledwie kilka minut.

Zupa Meksykańska JemyJemy z linii Zupy Świata to doskonały wybór dla miłośników odkrywania nowych smaków bez wychodzenia z domu. Przygotowana z połączenia wysokiej jakości składników – kruchego mięsa wieprzowego, czerwonej fasoli, kukurydzy, papryki oraz mieszanki aromatycznych ziół i przypraw, przeniesie Cię prosto do słonecznego Meksyku.  Można podawać ją z nachosami, zapieczonym serem lub chrupiącymi grzankami. Idealnie sprawdzi się jako szybki i smaczny obiad w każdych okolicznościach.

Jakość ceniona przez konsumentów

Dzięki swojemu pysznemu smakowi Zupa Meksykańska JemyJemy zdobyła serca wielu konsumentów. Dowodem na to jest jej zwycięstwo w prestiżowym konkursie Złote Innowacje 2024 w kategorii Chwile z Produktem, w którym wyróżnia się produkty cieszące się wyjątkowym uznaniem zarówno za jakość, jak i innowacyjność.

Szybko, łatwo i pysznie!

W linii Zupy Świata marki JemyJemy dostępne są trzy wyjątkowe propozycje: Zupa Tajska, Meksykańska i Węgierska Gulaszowa, inspirowane smakami różnych kuchni. Są łatwe i wygodne w przygotowaniu, wystarczy przelać i podgrzać, dodatkowo nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, dzięki nowoczesnej technologii produkcji.

Odkrywaj nowe smaki każdego dnia i rozkoszuj się różnorodnymi posiłkami z marką JemyJemy!

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Cena produktu kształtuje się od 5,99 do 9,99 zł, w zależności od wybranej sieci sklepów lub kanału sprzedaży.

Producent: Profi S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.