Komunikaty PR

Metalowy kubełek od KFC gadżetem must have wakacji

2021-08-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Czy metalowy kubełek może stać się najbardziej pożądanym gadżetem tych wakacji? Jeśli jego twórcą jest KFC Polska to zdecydowanie tak! Z pozoru zwyczajny, ale dla fanów chrupiącego kurczaka Metalowy „Kubełek za Pół” to nie lada gratka. Nie tylko do końca roku mogą z nim kupić drugi kubełek w KFC za połowę ceny, ale też może on dumnie zdobić ich półkę i po latach zabrać ich w sentymentalną podróż do wspomnień z wakacji 2021.

Polacy właściwie od zawsze przywozili pamiątki z wakacji, obdarowując nimi swoich najbliższych i przyjaciół. To zdecydowanie nasza świecka tradycja, którą starannie pielęgnujemy. Podobnie jak kolekcjonowanie. Klasyka to monety i znaczki, ale w latach 80. hitem było chociażby zbieranie pustych puszek po napojach z najodleglejszych części świata. Coż, chyba po prostu lubimy zapełniać dom wspomnieniami.

Teraz o wiele łatwiej możemy zaopatrzyć się w ponadczasowy gadżet, który kiedyś pozwoli nam przywołać miłe wspomnienia lata 2021. W KFC pojawił się bowiem Metalowy „Kubełek za Pół”, który zachwyci nawet najbardziej wybrednych kolekcjonerów. Kolorowy, starannie wykonany kubełek, którego autentyczność potwierdza specjalny hologram umieszony na jego spodzie ma zdecydowaną przewagę nad kurzącymi się figurkami z nadmorskich kurortów – może spełniać wiele funkcji jednocześnie. Jeśli akurat nie planujemy wybrać się do KFC po dodatkowy kubełek wypełniony kawałkami chrupiącego kurczaka za połowę ceny, nasz gadżet z kultowym logo KFC może posłużyć za osłonkę do kwiatka, pudełko na dziecięce kredki, czy chociażby pojemnik na popcorn podczas wieczornego, domowego seansu z Netfliksem. Może też oczywiście stać na półce w gotowości przed kolejną wizytą w KFC. Jednym słowem metalowy kubełek od KFC może być wszystkim tym, czego aktualnie potrzebujecie.

Jeśli natomiast planujecie spotkanie w gronie znajomych i wybieracie się po zapas pyszności do KFC, wystraczy wziąć go ze sobą do jednego z ponad trzystu lokali KFC w Polsce i skorzystać z obowiązującej do końca roku promocji "-50% na drugi Kubełek". Cena drugiego, tańszego kubełka będzie zmniejszona o połowę. Metalowy „Kubełek za Pół” kosztuje 20 zł i sprzedawany jest bez zawartości. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie 
https://sawepecomcdn.blob.core.windows.net/kfc-web-ordering/KFC/TOU/Kubelek_za_Pol_07_05_2021.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.