Komunikaty PR

Milka kampanią „Wielkie Smakowanie” zaprasza do poznania całego czekoladowego po

2023-09-05  |  01:00
Biuro prasowe

Będąc jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolad na świecie, Milka od lat pozostaje bliska sercu miłośników słodyczy. Wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie", którą chce przypomnieć, jak szeroki wybór smaków i wariantów czekolad przygotowała dla każdego wielbiciela słodkości.

Czekolady Milka to nie tylko produkty – to wyprawa przez krainę delikatności. W różnorodnym portfolio marki, na które składa się ponad 30 różnych wariantów smakowych, odnajdziemy wyjątkowe połączenia: od tych kuszących owocowym nadzieniem, przez intensywne akcenty orzechowe, aż po tradycyjną, delikatną czekoladę, która wręcz rozpływa się w ustach. 

Czekolady Milka wyróżniają się jednak nie tylko dzięki zróżnicowanym wersjom smakowym. Oferta obejmuje także różnorodność w zakresie tekstur i rozmiarów. Marka oferuje dwa rozmiary tabliczek – standardowe oraz duże tabliczki MMMAX. To elastyczne podejście pozwala zaspokoić zarówno delikatne gusta, jak i apetyt na większą czekoladową ucztę. Milka MMMAX to także zupełnie inne doznania smakowe, dzięki większym kostkom o zupełnie innej strukturze oraz bogatym, niepowtarzalnym nadzieniu. 

 

Celem rozpoczynającej się kampanii „Wielkie Smakowanie” jest zaproszenie konsumentów do odkrywania niezwykłego świata wspomnianej już delikatności, który Milka tworzy od 120 lat. Ideą przewodnią akcji jest zwiększenie świadomości na temat bogactwa wyboru produktów marki oraz zaproszenie do degustacji najróżniejszych wariantów czekolad. Marka zachęca do spróbowania nieznanych dotąd smaków oraz odnalezienia wśród nich swojego nowego faworyta. 

O kampanii „Wielkie Smakowanie” będzie naprawdę głośno. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media. 

Ale to nie wszystko! W Manufakturze w Łodzi w dniach 1-20 września oraz w Złotych Tarasach w Warszawie w dniach 22-30 września stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Cała kampania potrwa do połowy listopada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.