Komunikaty PR

Milka kampanią „Wielkie Smakowanie” zaprasza do poznania całego czekoladowego po

2023-09-05  |  01:00
Biuro prasowe

Będąc jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolad na świecie, Milka od lat pozostaje bliska sercu miłośników słodyczy. Wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie", którą chce przypomnieć, jak szeroki wybór smaków i wariantów czekolad przygotowała dla każdego wielbiciela słodkości.

Czekolady Milka to nie tylko produkty – to wyprawa przez krainę delikatności. W różnorodnym portfolio marki, na które składa się ponad 30 różnych wariantów smakowych, odnajdziemy wyjątkowe połączenia: od tych kuszących owocowym nadzieniem, przez intensywne akcenty orzechowe, aż po tradycyjną, delikatną czekoladę, która wręcz rozpływa się w ustach. 

Czekolady Milka wyróżniają się jednak nie tylko dzięki zróżnicowanym wersjom smakowym. Oferta obejmuje także różnorodność w zakresie tekstur i rozmiarów. Marka oferuje dwa rozmiary tabliczek – standardowe oraz duże tabliczki MMMAX. To elastyczne podejście pozwala zaspokoić zarówno delikatne gusta, jak i apetyt na większą czekoladową ucztę. Milka MMMAX to także zupełnie inne doznania smakowe, dzięki większym kostkom o zupełnie innej strukturze oraz bogatym, niepowtarzalnym nadzieniu. 

 

Celem rozpoczynającej się kampanii „Wielkie Smakowanie” jest zaproszenie konsumentów do odkrywania niezwykłego świata wspomnianej już delikatności, który Milka tworzy od 120 lat. Ideą przewodnią akcji jest zwiększenie świadomości na temat bogactwa wyboru produktów marki oraz zaproszenie do degustacji najróżniejszych wariantów czekolad. Marka zachęca do spróbowania nieznanych dotąd smaków oraz odnalezienia wśród nich swojego nowego faworyta. 

O kampanii „Wielkie Smakowanie” będzie naprawdę głośno. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media. 

Ale to nie wszystko! W Manufakturze w Łodzi w dniach 1-20 września oraz w Złotych Tarasach w Warszawie w dniach 22-30 września stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Cała kampania potrwa do połowy listopada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.