Milka kampanią „Wielkie Smakowanie” zaprasza do poznania całego czekoladowego po
Będąc jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek czekolad na świecie, Milka od lat pozostaje bliska sercu miłośników słodyczy. Wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie", którą chce przypomnieć, jak szeroki wybór smaków i wariantów czekolad przygotowała dla każdego wielbiciela słodkości.
Czekolady Milka to nie tylko produkty – to wyprawa przez krainę delikatności. W różnorodnym portfolio marki, na które składa się ponad 30 różnych wariantów smakowych, odnajdziemy wyjątkowe połączenia: od tych kuszących owocowym nadzieniem, przez intensywne akcenty orzechowe, aż po tradycyjną, delikatną czekoladę, która wręcz rozpływa się w ustach.
Czekolady Milka wyróżniają się jednak nie tylko dzięki zróżnicowanym wersjom smakowym. Oferta obejmuje także różnorodność w zakresie tekstur i rozmiarów. Marka oferuje dwa rozmiary tabliczek – standardowe oraz duże tabliczki MMMAX. To elastyczne podejście pozwala zaspokoić zarówno delikatne gusta, jak i apetyt na większą czekoladową ucztę. Milka MMMAX to także zupełnie inne doznania smakowe, dzięki większym kostkom o zupełnie innej strukturze oraz bogatym, niepowtarzalnym nadzieniu.
Celem rozpoczynającej się kampanii „Wielkie Smakowanie” jest zaproszenie konsumentów do odkrywania niezwykłego świata wspomnianej już delikatności, który Milka tworzy od 120 lat. Ideą przewodnią akcji jest zwiększenie świadomości na temat bogactwa wyboru produktów marki oraz zaproszenie do degustacji najróżniejszych wariantów czekolad. Marka zachęca do spróbowania nieznanych dotąd smaków oraz odnalezienia wśród nich swojego nowego faworyta.
O kampanii „Wielkie Smakowanie” będzie naprawdę głośno. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media.
Ale to nie wszystko! W Manufakturze w Łodzi w dniach 1-20 września oraz w Złotych Tarasach w Warszawie w dniach 22-30 września stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Cała kampania potrwa do połowy listopada.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.