Komunikaty PR

Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości

2024-12-05  |  10:00
Biuro prasowe

Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.

W najnowszej akcji promującej świąteczne słodycze Milka, marka zdecydowała się na wyjątkowy przekaz. Realizując kolejną odsłonę kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” proponuje świeże spojrzenie na czas okołoświątecznych przygotowań.

Dążenie do perfekcji sprawia często, że zapominamy o tym, co w Święta najważniejsze – o czasie spędzanym z najbliższymi.

Na szczęście czekoladowy Mikołaj Milka przymyka oko na rozmaite niedoskonałości i zachęca do tego, żeby go naśladować. W zabawnych historiach Mikołaj Milka przekonuje bohaterów, że nie zawsze warto tracić czas na przygotowywanie idealnych pod każdym względem Świąt. Dzięki odpuszczeniu sobie niedoskonałości, bohaterowie, zyskują czas, który mogą poświęcić na chwile spędzone z najbliższymi.

W ramach kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” Milka przygotowała trzy spoty promocyjne opowiadające o trzech różnych przedświątecznych sytuacjach:

  • Link – “Więcej czasu dla bliskich, czy odkurzanie pod kanapą?”

·       Link – „Więcej czasu dla bliskich, czy mycie okien?”

·       Link – „Więcej czasu dla bliskich, czy lepienie 400 pierogów?”

 

Kampania, na którą składa się seria filmów, animowanych i statycznych bannerów oraz postów w mediach społecznościowych jest prowadzona bardzo szeroko i ma za zadanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Na jej potrzeby przygotowano także branded effect na TikToka – pełną humoru grę „Przymykaj i wybieraj” oraz generator kartek świątecznych, które pomaga pisać MikołAI.

Ideę przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję odpowiadało Black Rabbit. Filmy reżyserował Filip Berendt. Sesję fotograficzną poprowadził Wojciech Rudzki. Postprodukcja zrealizowana przez Hogarth WAW.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.