Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
W najnowszej akcji promującej świąteczne słodycze Milka, marka zdecydowała się na wyjątkowy przekaz. Realizując kolejną odsłonę kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” proponuje świeże spojrzenie na czas okołoświątecznych przygotowań.
Dążenie do perfekcji sprawia często, że zapominamy o tym, co w Święta najważniejsze – o czasie spędzanym z najbliższymi.
Na szczęście czekoladowy Mikołaj Milka przymyka oko na rozmaite niedoskonałości i zachęca do tego, żeby go naśladować. W zabawnych historiach Mikołaj Milka przekonuje bohaterów, że nie zawsze warto tracić czas na przygotowywanie idealnych pod każdym względem Świąt. Dzięki odpuszczeniu sobie niedoskonałości, bohaterowie, zyskują czas, który mogą poświęcić na chwile spędzone z najbliższymi.
W ramach kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” Milka przygotowała trzy spoty promocyjne opowiadające o trzech różnych przedświątecznych sytuacjach:
- Link – “Więcej czasu dla bliskich, czy odkurzanie pod kanapą?”
· Link – „Więcej czasu dla bliskich, czy mycie okien?”
· Link – „Więcej czasu dla bliskich, czy lepienie 400 pierogów?”
Kampania, na którą składa się seria filmów, animowanych i statycznych bannerów oraz postów w mediach społecznościowych jest prowadzona bardzo szeroko i ma za zadanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Na jej potrzeby przygotowano także branded effect na TikToka – pełną humoru grę „Przymykaj i wybieraj” oraz generator kartek świątecznych, które pomaga pisać MikołAI.
Ideę przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję odpowiadało Black Rabbit. Filmy reżyserował Filip Berendt. Sesję fotograficzną poprowadził Wojciech Rudzki. Postprodukcja zrealizowana przez Hogarth WAW.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.